Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 22 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Risicu di Diabete è Malatie Cardiovascolari in Donne - Salute
Risicu di Diabete è Malatie Cardiovascolari in Donne - Salute

Cuntenutu

Dapoi decennii, si pensava chì e malatie cardiovascolari affettanu principalmente l'omi. In fatti, rivendica a vita di l'omi è di e donne in numeru uguale, secondu u. È per e donne cun diabete, ci sò una serie di fattori di risicu specificu di genere chì rendenu ancu più grande a probabilità di sviluppà malatie cardiache.

Sè site una donna cun diabete, duvete esse cuscenti di i seguenti fatti in quantu à chì e malattie cardiache vi puderianu influenzà.

Risicu aumentatu

E donne cun diabete sò trè à quattru volte più propensi à sviluppà malatie cardiache chè e donne senza diabete. Hè un percentuale ancu più altu di quellu per l'omi cun diabete.

L'omi anu spessu malatie cardiache in i so 40s è 50s, tipicamente circa un decenniu prima di ciò chì si sviluppa in donne. Ma per e donne cun diabete, questu ùn hè micca veru. Quandu u diabete hè prisente, a prutezzione premenopausale contr'à e malatie cardiache chì e donne ricevenu nurmalmente da l'estrogenu ùn hè più efficace. Ciò significa chì e donne cun diabete sò più propensi à soffre complicazioni cardiache ch'è e donne senza diabete, essenzialmente mettenduli à u listessu risicu di l'omi di a so età.


Fattori di risicu

Per e donne cun diabete, una serie di fattori di risicu per e malatie cardiache sò generalmente più prevalenti di quelli chì sò in l'omi cun diabete. E donne cun diabete anu una percentuale più alta di obesità addominale, chì aumenta e so probabilità di avè pressione alta, colesterolu altu è livelli di zuccheru in sangue squilibrati, paragunatu à l'omi.

Alcune donne cun diabete sò ancu in particulare à risicu di malatie cardiache, cume quelle chì anu ipoestrogenemia, chì hè una carenza di estrogeni in u sangue. E ricerche anu trovu chì e donne chì campanu cun diabete chì anu dighjà avutu un attaccu di core anu un risicu aumentatu di avè un secondu attaccu di core. Anu ancu un risicu assai aumentatu di fallimentu cardiacu.

I sintomi

U modu chì si presentanu i sintomi di e malatie cardiache sembra ancu esse differente in donne chè in omi. Quandu discrivinu i so sintomi, l'omi citanu comunemente u dolore di u torace, u dolore in u so bracciu manca, o sudazione eccessiva. E donne, invece, spessu descrivenu sintomi di nausea, fatica è dolore à a mascella.


Questa differenza in i segni d'avvertimentu, in particulare u dolore toracicu, puderia significà chì e donne cun diabete sò più propensi à l'infartamenti di miocardiu silenziu, chì sò complicazioni cardiache chì ponu accade senza chì a persona ne sappia ancu chì un avvenimentu miocardicu hè accadutu. Ciò significa chì e donne ponu esse più propensi à soffre di un infartu, o episodiu in relazione cù malatie cardiache, senza esse cuscenti chì qualcosa ùn va micca.

Stressu

A correlazione trà u stress è e malatie cardiache hè un altru prublema chì hè diversu per e donne chè per l'omi. In generale, u stress ligatu à a famiglia hè un fattore di risicu più altu per e malatie cardiache in e donne. Una cundizione chjamata sindrome di u core rottu, un episodiu temporanea di u core chì pò esse pruvucatu da eventi stressanti cum'è a morte di una persona cara, si verifica guasi solu in e donne.

Sè site una donna cun diabete, hè impurtante chì pigliate u tempu quandu hè pussibule per de-stress. Pensate à aduprà esercizi di respirazione profonda, tecniche progressive di rilassamentu musculare, o meditazione.


Diagnostu è trattamentu

In generale, e malatie cardiache vanu sottodiagnosticate in donne à un ritmu alarmante. Ancu se e malatie cardiache sò a causa principale di morte trà e donne, parechje donne sò più preoccupate per avè un cancheru di senu. Hè malgratu u fattu chì e malatie cardiache rivindichinu a vita di sei volte più donne ogni annu chè u cancheru di u senu.

A malatia cardiaca hè tipicamente pensata cum'è qualcosa chì affetta e donne anziane, allora quelli chì sò più giovani ùn a vedenu micca cum'è una minaccia. I so sintomi sò spessu misdiagnosed cum'è disordine di panicu o stress.

In termini di trattamentu, l'arterie coronaria di e donne sò più chjuche di l'omi, chì ponu rende a chirurgia più difficiule. E donne ponu ancu esse in periculu per più complicazioni post-chirurgia chè l'omi. A ricerca suggerisce chì e donne anu ancu duie volte più probabilità di cuntinuà à sperimentà sintomi in l'anni dopu a chirurgia cardiaca.

U takeaway

Sè vo site una donna chì stà cun diabete, hè impurtante parlà cù u vostru duttore nantu à u vostru risicu di malatie cardiache. Tù è u vostru duttore sanitariu pudete travaglià inseme per creà un pianu per riduce u vostru risicu u più pussibule. Gestisce u vostru diabete in modu efficace è fà cambiamenti di stile di vita sani pò fà a differenza.

Scelta Di Lettori

Cumu hè trattata a cirrosi epatica

Cumu hè trattata a cirrosi epatica

U trattamentu per a cirro i epatica hè indicatu da l'hepatologu econdu i intomi è a gravità di a cirro i, è l'u u di medicazione, una dieta adatta o un trapianto di fegatu ...
7 benefici per a salute di u vinu

7 benefici per a salute di u vinu

U vinu hà numero i benefici per a alute, chì ò principalmente per a pre enza di re veratrol in a o compo izione, un forte antioxidante chì hè pre ente in a pelle è in i e...