Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 19 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Maghju 2024
Anonim
Esame PPD: chì hè, cumu si face è risultati - Salute
Esame PPD: chì hè, cumu si face è risultati - Salute

Cuntenutu

PPD hè u test di screening standard per identificà a presenza di infezione da Mycobacterium tuberculosis è, cusì, aiuta u diagnosticu di a tuberculosi. Di solitu, stu test hè fattu à e persone chì sò state in cuntattu direttu cù i pazienti infettati da a batteria, ancu s'elli ùn mostranu sintomi di a malattia, per via di u suspettu di una infezione latente cù a tuberculosi, quandu u batteriu hè installatu ma hà ùn hà ancu causatu a malatia. Scuprite chì sò i sintomi di a tuberculosi.

U test PPD, cunnisciutu ancu cum'è test di a pelle di a tuberculina o reazione di Mantoux, hè fattu in laboratorii d'analisi clinica per mezu di una piccula iniezione chì cuntene proteine ​​derivate da i batteri sottu à a pelle, è deve esse valutatu è interpretatu preferibilmente da un pneumologu in modu chì possa esse fattu. diagnosticu currettu.

Quandu u PPD hè pusitivu ci hè una grande probabilità di esse contaminatu da i batteri. Tuttavia, u test PPD da solu ùn basta micca per cunfirmà o escludere a malattia, dunque in casu di suspettata tuberculosi, u duttore deve urdinà altri testi, cume i raggi X di pettu o i batteri sputichi, per esempiu.


Cumu l'esame PPD hè fattu

L'esame PPD hè fattu in un laburatoriu di analisi cliniche per l'iniezione di un derivatu di proteina purificata (PPD), vale à dì di proteine ​​purificate chì sò presenti nantu à a superficie di i batteri tubercolosi. E proteine ​​sò purificate per chì a malattia ùn si sviluppi micca in e persone chì ùn anu micca i batteri, tuttavia e proteine ​​reagiscenu in e persone chì sò infette o chì sò state vaccinate.

A sustanza hè applicata à l'avambracciu sinistro è u risultatu deve esse interpretatu 72 ore dopu l'applicazione, chì hè u tempu chì a reazione dura normalmente per accadere. Cusì, 3 ghjorni dopu l'applicazione di a proteina tuberculosa, hè cunsigliatu di vultà ind'è u duttore per cunnosce u risultatu di a prova, chì deve ancu piglià in contu i sintomi presentati da a persona.

Per fà l'esame PPD ùn hè micca necessariu dighjunà o piglià altre cure particulari, hè cunsigliatu solu di informà u duttore se state aduprendu qualsiasi tippu di medicamentu.


Questa prova pò esse effettuata nantu à i zitelli, e donne incinte o e persone cun sistemi immunitari compromessi, tuttavia, ùn si deve micca fà nantu à e persone chì anu a possibilità di reazioni allergiche gravi, cume necrosi, ulcerazione o shock anafilattico severu.

Risultati di l'esame PPD

I risultati di u test PPD dipende da a dimensione di a reazione nantu à a pelle, cum'è mostrata in l'immagine è, dunque, pò esse:

  • Finu à 5 mm: in generale, hè cunsideratu un risultatu negativu è, dunque, ùn indica micca l'infezzione cù i batteri di a tuberculosi, eccettu in situazioni specifiche;
  • 5 mm à 9 mm: hè un risultatu pusitivu, indicendu l'infezzione da batteri tuberculosi, in particulare in i zitelli di menu di 10 anni chì ùn sò micca stati vaccinati o vaccinati cù BCG da più di 2 anni, persone cun HIV / AIDS, cun immunità indebolita o chì anu cicatrici di tuberculosi in a radiografia pettu;
  • 10 mm o più: risultatu pusitivu, indicendu infezzione da batteri tuberculosi.

Dimensione di reazione nantu à a pelle PPD

In certe situazioni, a presenza di una reazione cutanea più grande di 5 mm ùn significa micca chì a persona sia infettata da u micobatteru chì provoca a tuberculosi. Per esempiu, e persone chì sò dighjà state vaccinate contr'à a tuberculosi (vaccinu BCG) o chì anu infezzione cù altri tippi di micobatterie, ponu avè una reazione cutanea quandu u test hè effettuatu, essendu chjamatu un risultatu falsu pusitivu.


Un risultatu falsu negativu, in quale a persona hà l'infezzione da i batteri, ma ùn forma micca una reazione in u PPD, pò nascere in casi di persone cun immunità indebolita, cume persone cun AIDS, cancru o chì usanu droghe immunosoppressive, in aghjuntu à a malnutrizione, età di più di 65 anni, disidratazione o cun qualchì infezzione seria.

A causa di a probabilità di risultati falsi, a tuberculosi ùn deve micca esse diagnosticata analizendu sta prova solu. U pneumologu deve dumandà testi addiziunali per cunfirmà a diagnosi, cume radiografia toracica, test immunologichi è microscopia di frottu, chì hè un test di laboratorio in cui u campione di u paziente, di solitu sputum, hè adupratu per rilevà i bacilli chì causanu a malattia. Sti testi devenu ancu esse urdinati ancu se u PPD hè negativu, chì sta prova sola ùn pò micca esse usata per escludere u diagnosticu.

Articuli Fresche

Angiografia Coronaria

Angiografia Coronaria

Chì hè una angiografia coronaria?Una angiografia coronaria hè un te t per apè e avete un bloccu in una arteria coronaria. U vo tru duttore erà preoccupatu chì ite in ri ...
Cume perde in modu sicuru è rapidu u pesu mentre allatta

Cume perde in modu sicuru è rapidu u pesu mentre allatta

L'allattamentu pò aiutà à perde u pe u dopu a gravidanza, ma a quantità di pe u chì perderete varieghja per tutti. L'allattamentu maternu tipicamente brucia da 500 ...