Prospettu di Pricedex (Dexmedetomidina)
Cuntenutu
Precedex hè un medicamentu sedativu, ancu cù pruprietà analgésiche, generalmente adupratu in un ambiente di terapia intensiva (ICU) per e persone chì anu bisognu di respirazione per dispositivi o chì necessitanu una procedura chirurgica chì richiede sedazione.
L'ingredientu attivu di questu medicamentu hè cloridrato di Dexmedetomidina, chì hè adupratu solu per iniezione è da prufessiunali furmati in l'ambiente ospedaliero, postu chì u so effettu aumenta u risicu di una riduzione di a frequenza cardiaca è di calata di a pressione sanguigna, in più di nausea, vomitu è frebba.
Generalmente, Precedex hè vendutu in fiale di 100mcg / ml, è si trova dighjà in a so forma generica o in forma di droghe simili, cum'è Extodin, è pò custà intornu à R $ 500 per unità, tuttavia questu valore varieghja secondu a marca è u locu induve hè acquistatu.
Per chì ghjè
A Dexmedetomidina hè un medicamentu sedativu è analgésicu, indicatu per u trattamentu intensivu in l'UCI, sia per respirà per dispositivi sia per effettuà procedure cum'è chirurgie minori per a diagnosi o trattamentu di malatie.
Hà a capacità di causà sedazione, rendendu i pazienti menu ansiosi, è cù tassi di dolore inferiori. Una caratteristica di questu medicamentu hè a so pussibilità di causà sedazione in cui i pazienti sò facilmente svegliati, mostrendu si à esse cooperativi è orientati, chì facilita a valutazione è u trattamentu da i medici.
Cumu piglià
A Dexmedetomidina deve esse aduprata solu da prufessiunali qualificati per curà i pazienti in un ambiente di cura intensiva. U so usu hè solu iniettabile per via endovenosa, applicatu cù u supportu di un equipamentu di infusione cuntrullata.
Prima di l'applicazione, a droga deve esse diluita in salina, di solitu in a preparazione di 2 ml di Dexmedetomidine à 48 ml di soluzione salina. Dopu avè diluitu u concentratu, u pruduttu deve esse adupratu immediatamente, è se u pruduttu ùn hè micca adupratu immediatamente dopu a diluizione, si raccomanda di refrigerà a soluzione à 2 à 8 ° C, per un massimu di 24 ore, per via di u risicu di contaminazione da batteri .
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti principali di Dexmedetomidine includenu nausea, vomitu, pressione bassa o alta, frequenza cardiaca diminuita o aumentata, anemia, febbre, sonnolenza o bocca secca.
Quale ùn deve micca aduprà
Questa droga hè contraindicata in casi d'allergia à Dexmedetomidine o qualsiasi cumpunente di a so formula. Deve esse adupratu cun prudenza in l'anziani è in e persone cù funzione anormale di u fegatu, è ùn hè statu testatu per e donne incinte o zitelli.