Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 21 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Quandu Sò e Droghe Biologiche una Opzione per a Malattia di Crohn? - Salute
Quandu Sò e Droghe Biologiche una Opzione per a Malattia di Crohn? - Salute

Cuntenutu

Panoramica

A malatia di Crohn provoca infjammazione, gonfiore è irritazione in u revestimentu di u trattu digestivu.

Se avete pruvatu altri trattamenti per a malatia di Crohn, o ancu sè vo site di novu diagnosticatu, u vostru duttore pò cunsiderà prescrive droghe biologiche. I Biologichi sò medicinali chì ponu aiutà à riduce l'infiammazione nociva da a malattia di Crohn.

Chì sò e droghe biologiche?

I Biologichi sò medicinali geneticamente modificati chì dirigenu certe molecule in u corpu implicate in a causazione di l'infiammazione.

I duttori spessu prescrivenu biologichi à quelli chì anu a malattia di Crohn refrattaria chì ùn risponde micca à altri medicamenti, o à e persone cun sintomi severi.Prima di i biologichi, ci era poche opzioni di trattamentu non chirurgicu per e persone cun malattia refrattaria.


I medicinali biologichi travaglianu per fà prestu a remissione. Durante un periodu di remissione, l'infiammazione è i sintomi intestinali si ne vanu. I Biologichi ponu ancu esse aduprati à longu andà per aiutà à mantene periodi di remissione.

I trè tippi di biologichi

U tippu di biologicu chì u vostru duttore suggerisce dipenderà da a gravità di i vostri sintomi è da a situazione di a malattia. Ognunu hè diversu. Una certa droga biologica pò travaglià megliu per certi di l'altri. Puderete avè da pruvà uni pochi di medicinali prima di truvà ciò chì funziona per voi.

E terapie biologiche per a malattia di Crohn rientranu in una di e trè categorie: terapie di fattore di necrosi antitumorale (anti-TNF), inibitori di interleuchina è anticorpi anti-integrina.

E terapie anti-TNF dirigenu una proteina chì hè implicata in l'infiammazione. Per a malatia di Crohn, e terapie anti-TNF funzionanu bluccendu l'infiammazione causata da sta proteina in l'intestini.

L'inibitori di l'interleuchina funzionanu in modu simile, bluccendu e proteine ​​naturali chì causanu infiammazione in l'intestini. Anti-integrini bloccanu certe cellule di u sistema immunitariu chì causanu infiammazione.


I Biologichi sò tipicamente dati sia sottucutaneamente (cù una agulla attraversu a pelle) sia intravenosamente (attraversu un tubu IV). Puderanu esse dati ogni duie à ottu settimane, secondu u medicamentu. Duvete andà in un ospedale o clinica per a maiò parte di sti trattamenti.

A FDA hà appruvatu parechje droghe biologiche per trattà a malatia di Crohn.

Medicazioni anti-TNF

  • adalimumab (Humira, Exemptia)
  • certolizumab pegol (Cimzia)
  • infliximab (Remicade, Remsima, Inflectra)

Inibitori di interleuchina

  • ustekinumab (Stelara)

Anticorpi anti-integrina

  • natalizumab (Tysabri)
  • vedolizumab (Entyvio)

Trattamentu step-up versus top-down

E terapie biologiche ponu esse un strumentu putente in u trattamentu è a gestione di a malattia di Crohn. Ci hè dui approcci diffirenti per a terapia biologica:

  • A terapia step-up hè stata l'approcciu convenzionale finu à chì e nuove linee guida sò state liberate in 2018. Questu approcciu significa chì voi è u vostru duttore pruvate parechji altri trattamenti prima di inizià un biologicu.
  • A terapia top-down significa chì i medicamenti biologici sò iniziati assai prima in u prucessu di trattamentu. Questu hè avà l'approcciu preferitu in parechji casi di malattia di Crohn da moderata à severa.

Tuttavia, sfarenti approcci ponu travaglià megliu per e diverse persone secondu a gravità è a situazione di a malatia.


Effetti secondari

I Biologichi tendenu à avè menu effetti collaterali chì sò menu duri ch'è l'altri medicazione per a malatia di Crohn, cum'è i corticosteroidi, chì suppressenu tuttu u sistema immune.

Eppuru, ci sò certi effetti collaterali chì duvete cunnosce prima di piglià una medicina biologica.

Alcuni effetti collaterali cumuni di i biologichi includenu:

  • rossu, prurito, contusioni, dolore o gonfiore intornu à u situ di iniezione
  • mal di testa
  • frebba o brividi
  • difficultà à respirà
  • bassa pressione sanguigna
  • urticaria o rash
  • dulore à u stomacu
  • mal di schiena
  • nausea
  • tosse o mal di gola

Cunsiderazioni speciali

I biologichi ùn ponu micca esse sicuri per tutti. Parlate à u vostru duttore se avete a tuberculosi (TB), sò propensi à infezioni, o avete una cundizione cardiaca.

Tuberculosi

E droghe biologiche aduprate per a malatia di Crohn ponu aumentà u risicu di riattivà una infezzione da tuberculosi in e persone chì sò state esposte. A TB hè una malatia pulmonare grave è infettiva.

U vostru duttore duverà pruvà per TB prima di inizià a terapia cun un biologicu. Una infezzjoni da TB pò esse dorme in u corpu. Alcune persone chì sò state esposte à a malattia forse ùn la sanu micca.

Sì avete avutu prima esposizione à a TB, u vostru duttore pò ricumandà u trattamentu di a TB prima di piglià un biologicu.

Infezzioni

I Biologichi ponu calà a capacità di u corpu di luttà contr'à altre infezioni. Se site propensu à l'infezioni, u vostru duttore pò suggerisce un altru tipu di terapia.

Cundizioni di u core

I medicazione anti-TNF ponu esse risicati per e persone cun certe condizioni cardiache, cume l'insufficienza cardiaca. L'insufficienza cardiaca hè quandu u core ùn pò pompà abbastanza sangue per risponde à i bisogni di u corpu.

Dìite à u vostru duttore u più prestu pussibule se sperimentate mancanza di respiru o gonfiore di i pedi mentre pigliate un biologicu per a malatia di Crohn. Quessi ponu esse segni di insufficienza cardiaca.

Altri prublemi

E terapie biologiche sò state occasionalmente cunnesse cù gravi prublemi di salute. In e persone chì piglianu droghe biologiche, i seguenti prublemi di salute sò raramente segnalati:

  • certi disordini di u sangue (contusioni, sanguinamentu)
  • prublemi neurologichi (cumpresi, intorpidimentu, debolezza, formicoli, o disturbi visivi, cume visione sfocata, visione doppia, o cecità parziale)
  • linfoma
  • danni à u fegatu
  • riazzioni allergii siveri

Parlate cù u vostru duttore per determinà a migliore terapia per voi è e vostre necessità.

Nova Publicazioni

Epatite C Cure Rate: Cunnosce i Fatti

Epatite C Cure Rate: Cunnosce i Fatti

PanoramicaL'epatite C (HCV) hè una infezzione virale di u fegatu chì pò cau à gravi prublemi di alute. Pò e e ancu fatale 'ellu ùn hè micca trattatu currett...
Cosa da Chiede à u Vostru Dottore Per Trattà l'Arterite di Cellule Giganti

Cosa da Chiede à u Vostru Dottore Per Trattà l'Arterite di Cellule Giganti

L'arterite à cellule giganti (GCA) hè una infiammazione in u rive timentu di e vo tre arterie, u più pe u in l'arterie di a te ta. Hè una malatia abba tanza rara. iccomu pa...