Sò andatu fora di e mo depressioni Meds per incinta, è hè ciò chì hè accadutu
Cuntenutu
- Cumu u mo viaghju hà iniziatu
- Partendu da i mo medicamenti
- Modu di crisa
- Cumu aghju pigliatu u cuntrollu
- Pighendu mi stessu
Aghju vulsutu avè figlioli finu à quandu mi ne ricordu. Più di qualsiasi gradu, ogni travagliu, o qualsiasi altru successu, aghju sempre sunniatu di creà una famiglia propria.
Aghju previstu a mo vita custruita intornu à l'esperienza di a maternità - sposassi, incinta, allevà figlioli, è dopu esse amatu da elli à a mo vechjaia. Stu desideriu di una famiglia s'hè fattu più forte à misura ch'e aghju invechjatu, è ùn aghju pussutu aspettà finu à chì sia ora di fighjà realità.
Mi sò maritatu à 27 anni è quandu avia 30 anni, u mo maritu è aghju decisu chì eramu pronti à cumincià à circà di stà incinta. E questu era u mumentu quandu u mo sognu di maternità hà scontru cù a realtà di a mo malattia mentale.
Cumu u mo viaghju hà iniziatu
Mi sò statu diagnosticatu una depressione maiò è un disordine d'ansietà generalizata à 21 anni, è aghju avutu ancu traumatisimi di zitiddina à 13 anni dopu à u suicidiu di u mo babbu. In a mo mente, i mo diagnostichi è u mo desideriu per i zitelli sò sempre stati separati. Mai ùn avaria pussutu imaginà quantu u mo trattamentu di salute mentale è a mo capacità di avè figlioli sò stati intrecciati - un ritornu chì aghju intesu da parechje donne da quandu aghju publicu nantu à a mo propria storia.
Quandu aghju cuminciatu stu viaghju, a mo priorità era di stà incinta. Stu sognu hè venutu prima di tuttu, cumpresa a mo propria salute è stabilità. Ùn lasciaraghju nunda stà in u mo modu, mancu u mo propiu benessere.
Aghju carricatu cecu avanti senza chiede seconde opinioni o pesendu attentamente i risultati possibili di esce di u mo medicamentu. Aghju sottovalutatu u putere di e malatie mentali non trattate.
Partendu da i mo medicamenti
Aghju smessu di piglià i mo medicamenti sottu a supervisione di trè psichiatri diversi. Tutti cunnuscianu a mo storia di famiglia è chì eru un sopravvivente di a perdita di suicidiu. Ma ùn anu micca fattu questu in quandu mi cunsiglianu di vive cun depressione micca trattata. Ùn anu micca offru medicazione alternativa chì eranu cunsiderate più sicure. Mi dicenu di pensà prima è nanzu à tuttu à a salute di u mo zitellu.
Quandu i meds anu lasciatu u mo sistema, mi sò sbulicatu pianu pianu. Aghju trovu difficiule à funziunà è pienghjia sempre. A mo ansietà era fora di i grafichi. M'anu dettu d'imaginà quantu seraghju felice cum'è mamma. Per pensà à quantu vulia avè un criaturu.
Un psichiatra m'hà dettu di piglià un pocu Advil se i mo mal di testa anu troppu male. Cumu vogliu chì unu d'elli avessi alzatu u spechju. Mi hà dettu di rallentà. Per mette u mo benessere in primu locu.
Modu di crisa
In Dicembre 2014, un annu dopu à quellu appuntamentu impassibile di tantu tempu cù u mo psichiatra, eru lanciatu in una grave crisa di salute mentale. À questu tempu, eru cumpletamente fora di e mo medicazione. Mi sentia annullatu in ogni spaziu di a mo vita, sia in modu prufessiunale sia persunale. Aghju cuminciatu à avè penseri suicidi. U mo maritu era spaventatu mentre fighjulava a so moglia cumpetente è vibrante collassassi in una cunchiglia d'ella stessa.
In marzu di quellu annu, mi sò sentitu spirale fora di cuntrollu è mi sò verificatu in un ospedale psichiatricu. E mo speranze è sogni di avè un criaturu eranu interamente cunsumati da a mo prufonda depressione, ansietà schiacciante, è panicu implacabile.
Durante l'annu prossimu, sò statu ricoveratu duie volte in ospedale è aghju passatu sei mesi in un prugramma ospedale parziale. Sò statu subitu rimessu à a medicazione è mi sò graduatu da SSRI di primu livellu à stabilizatori di l'umore, antipsicotici atipichi è benzodiazepine.
A sapia senza mancu dumandà ch'elli dicerianu chì avè un zitellu cù ste droghe ùn era micca una bona idea. Ci hè vulsutu trè anni travagliendu cù i duttori per affruntassi da più di 10 droghe, finu à i trè chì aghju attualmente.
Durante questu tempu scuru è terrificante, u mo sognu di maternità hè sparitu. Mi si paria un impussibilità. Non solu i mo novi medicamenti sò stati cunsiderati ancu più periculosi per a gravidanza, aghju fondamentalmente interrugatu a mo capacità di esse genitore.
A mo vita era cascata. Cumu e cose avianu fattu tantu male? Cumu puderia pensà à avè un criaturu quandu ùn puderia mancu piglià cura di mè?
Cumu aghju pigliatu u cuntrollu
Ancu i mumenti più dulurosi prisentanu una occasione di crescita. Aghju trovu a mo propria forza è aghju cuminciatu à aduprà.
In u trattamentu, aghju amparatu chì parechje donne sò incinte mentre sò in antidepressivi è i so zitelli sò sani - sfidendu i cunsiglii chì aghju ricevutu prima. Aghju trovu duttori chì anu spartutu a ricerca cun mè, chì mi mostranu dati attuali nantu à cume i medicinali specifici influenzanu u sviluppu fetale.
Aghju cuminciatu à pone e dumande è à spinghje indietro ogni volta chì aghju avutu a sensazione di riceve un cunsigliu univocu. Aghju scupertu u valore di uttene seconde opinioni è di fà a mo propria ricerca nantu à qualsiasi cunsigliu psichiatricu chì mi anu datu. Ogni ghjornu, aghju amparatu à diventà u mo migliore difensore.
Per un pezzu, eru arrabiatu. Furiosu. Sò statu attivatu da a vista di panza incinta è di zitelli surridenti. Mi fece male di vede altre donne sperimentà ciò chì vulia tantu male. Sò statu fora di Facebook è Instagram, trovu troppu difficiule à fighjà l'annunzii di nascita è e feste d'anniversariu di i zitelli.
Mi paria cusì inghjustu chì u mo sognu era statu derailatu. Parlà cù u mo terapeuta, famiglia è amichi cari m'hà aiutatu à francà quelli ghjorni difficiuli. Aviu bisognu à sfuglià è esse supportatu da quelli più vicini à mè. In un certu modu, pensu chì eru in dolu. Aviu persu u mo sognu è ùn pudia ancu vede cumu puderà esse risuscitatu.
Avè tantu malatu è passà per una longa è dolorosa recuperazione m'hà amparatu una lezzione critica: u mo benessere deve esse a mo prima priorità. Prima chì qualsiasi altru sognu o scopu possa accadere, aghju bisognu di curà mi.
Per mè, questu significa esse in medicazione è participà attivamente à a terapia. Significa di fà casu à e bandiere rosse è di ùn ignurà i segni d'avvertimentu.
Pighendu mi stessu
Questu hè u cunsigliu chì mi piacerebbe avè datu prima, è chì ti daraghju avà: Partite da un locu di benessere mentale. Restate fideli à u trattamentu chì funziona. Ùn lasciate micca una ricerca Google o un appuntamentu determinà i vostri prossimi passi. Cercate seconde opinioni è opzioni alternative per scelte chì averanu un impattu maiò nantu à a vostra salute.
Amy Marlow vive cun depressione è disordine d'ansietà generalizata, è hè l'autore di Blue Light Blue, chì hè statu chjamatu unu di i nostri Migliori Blog di Depressione. Seguitàla in Twitter à @_bluelightblue_.