Cosa da fà quandu a pressione hè bassa (ipotensione)
![432hz: la frequenza universale della guarigione e del cambiamento](https://i.ytimg.com/vi/5W7GADbWgTg/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
A pressione bassa, chjamata ancu ipotensione, ùn hè generalmente un prublema, soprattuttu quandu a persona hà sempre avutu pressione bassa. Tuttavia, se a pressione scende troppu rapidamente pò causà sintomi cum'è debolezza, stanchezza è vertigini o ancu svenimentu.
Cusì, in una persona chì hà una pressione sanguigna normale o alta, ma chì hà subitu una crisa di pressione bassa, deve esse:
- Posa a persona, di preferenza in un locu frescu è ariosu;
- Allentà i panni, in particulare intornu à u collu;
- Alzate e gambe sopra u nivellu di u core, à circa 45º da u pianu;
- Offre liquidi cum'è l'acqua, u caffè o u suchju di frutti, quandu a persona hè recuperata, per aiutà à stabilizà a pressione.
Rialzà e gambe permette à u sangue di scorre versu u core è u cervellu più facilmente, aumentendu a pressione. A persona deve stà in questa pusizione per uni pochi di minuti finu à chì i sintomi di pressione sanguigna bassa diminuinu.
Quandu andà à u duttore
Alcuni sintomi chì ponu indicà chì a pressione bassa hè severa includenu cunfusione, pelle assai pallida, respirazione rapida, frequenza cardiaca assai alta, o perdita di cuscenza.
In e persone cumpletamente sane chì anu sempre avutu una pressione sanguigna più bassa di u normale, u valore di a pressione bassa ùn hè micca un segnu d'avvertimentu, tuttavia, se appare improvvisamente in e persone chì anu normalmente pressione alta pò esse un effetti collaterale di u medicamentu per a pressione alta o esse u risultatu di un prublema di salute cum'è a disidratazione, una reazione allergica, a perdita di sangue o prublemi di core, per esempiu.
Scopri di più nantu à e principali cause di pressione bassa è chì fà.
Cumu prevene attacchi di pressione bassa
Per evità crisi di pressione bassa, ci vole à fà casu, cum'è:
- Pigliate i Medicazioni per l'Alta Pressione Sanguigna in modu currettu, secondu l'istruzzioni di u duttore è mai in dosi più alte di l'indicazione;
- Evite i posti assai caldi è chjusi, essendu cunsigliatu di purtà leggeru è faciule da caccià a ropa;
- Bei 1 à 2 litri d'acqua à ghjornu, salvu chì u duttore hà datu altre guida in quantu à a quantità;
- Manghjate pasti voluminosi leggeri ogni 2 o 3 ore è ùn lascià a casa senza piglià a colazione;
- Evite di fà eserciziu à stomacu vacante, beie almenu un bichjeru di suchju prima di furmassi;
- Attività fisica regulare per rinfurzà i musculi di e braccia è di e gambe, perchè aiuta u sangue à ghjunghje più facilmente à u core è u cervellu.
Normalmente, a pressione bassa hè benigna è ùn hà micca cunsequenze gravi, ma a persona hè in periculu di svene è, cù a caduta, fratturassi un ossu o colpisce a testa, per esempiu, chì pò esse potenzialmente grave. Dunque, se qualchì frequenza hè nutata in e gocce di pressione o se altri sintomi cume palpitazioni cardiache ricorrenti appaiono, una cunsultazione medica hè cunsigliata.