Trattamentu di u travagliu Preterm: Tocolytics
Cuntenutu
- Meditazione tocolitica
- Chì tippu di medicazione tocolitica deve esse adupratu?
- À chì mumentu durante a mo gravidanza possu piglià medicazione tocolitica?
- Quantu deve esse continuatu i medicamenti tocolitici?
- Quantu riescenu i medicinali tocolitici?
- Quale ùn deve micca aduprà medicinali tocolitici?
Meditazione tocolitica
I Tocolitichi sò droghe chì sò aduprate per ritardà a vostra consegna per un breve tempu (finu à 48 ore) se cuminciate u travagliu troppu prestu in a vostra gravidanza.
I duttori adupranu queste droghe per ritardà a vostra consegna mentre site trasferitu in un ospedale specializatu in cure pretermine, o in modu da pudè darvi corticosteroidi o sulfatu di magnesiu. L'iniezioni di corticosteroidi aiutanu à maturà i pulmoni di u zitellu.
U sulfatu di magnesiu prutege un criaturu sottu à 32 settimane da paralisi cerebrale, ma pò ancu esse adupratu cum'è tocoliticu. U sulfatu di magnesiu hè ancu usatu per prevene crisi in donne incinte cù preeclampsia (pressione sanguigna alta).
Altre droghe chì ponu esse aduprate cum'è tocoliticu includenu:
- beta-mimetici (per esempiu, terbutalina)
- bloccanti di i canali di calciu (per esempiu, nifedipina)
- antiinflamatori non-steroidali o AINE (per esempiu, indometacina)
L'infurmazioni generali nantu à sti farmaci sò dati quì sottu.
Chì tippu di medicazione tocolitica deve esse adupratu?
Ùn ci hè nunda di dati chì mostranu chì una droga hè sempre megliu cà l'altra, è i duttori in diverse parti di u paese anu preferenze diverse.
In parechji ospedali, a terbutalina hè data soprattuttu se una donna hè à pocu risicu di parturisce u so zitellu prestu. Per e donne à risicu elevatu di consegna in a prossima settimana, u sulfatu di magnesiu (amministratu per via endovenosa) hè di solitu a droga di scelta.
À chì mumentu durante a mo gravidanza possu piglià medicazione tocolitica?
I medicazione tocolitichi per u travagliu prematuru ùn sò micca usati prima di 24 settimane di gravidanza. In certe situazioni, u vostru duttore pò aduprà quandu site à 23 settimane di gravidanza.
Parechji duttori smettenu di dà tocolitichi dopu chì una donna hà ghjuntu à a 34esima settimana di gravidanza, ma certi duttori cumincianu à tocolitichi finu à 36 settimane.
Quantu deve esse continuatu i medicamenti tocolitici?
U vostru duttore pò prima pruvà à trattà u vostru travagliu prematuru cù riposu in lettu, fluidi in più, medicamentu per u dolore, è una sola dose di medicazione tocolitica. Puderanu ancu fà ulteriori screening (cume un test di fibronectina fetale è ultrasuoni transvaginali) per determinà megliu u vostru risicu per a consegna prematura.
Sì e vostre cuntrazioni ùn si fermanu micca, a decisione di cuntinuà à piglià medicinali colitichi, è per quantu tempu, serà basata annantu à u vostru risicu attuale di consegna prematura (determinatu da i test di screening), l'età di u zitellu è u statutu di u zitellu pulmoni.
Sè i testi indicanu chì site in altu risicu per a consegna prematura, u vostru duttore vi darà probabilmente sulfatu di magnesiu per almenu 24 à 48 ore è ancu medicazione corticosteroide per migliurà a funzione pulmonare di u zitellu.
Sì e cuntrazioni fermanu, u vostru duttore riduce è poi discontinuà u sulfatu di magnesiu.
Se e cuntrazioni continuanu, u vostru duttore pò urdinà testi addiziunali per escludere l'infezione sottostante in l'utru. U duttore pò ancu fà un test per determinà u statu di i pulmoni di u zitellu.
Quantu riescenu i medicinali tocolitici?
Nisun medicamentu tocoliticu hè statu dimustratu per ritardà di manera costante a consegna per un periodu significativu di tempu.
Tuttavia, i medicamenti tocolitici ponu ritardà a consegna per almenu un pocu tempu (di solitu pochi ghjorni). Questu generalmente furnisce abbastanza tempu per riceve un cursu di steroidi. L'iniezioni di corticosteroidi riducenu i rischi per u vostru zitellu s'elli ghjunghjenu prestu.
Quale ùn deve micca aduprà medicinali tocolitici?
E donne ùn devenu micca aduprà medicamentu tocoliticu quandu i rischi di l'usu di i medicinali superanu i benefici.
Queste complicazioni ponu includere donne cù preeclampsia grave o eclampsia (pressione alta chì si sviluppa durante a gravidanza è pò causà complicazioni), sanguinamentu severu (emorragia), o infezione in u grembu (corioamnionite).
I medicamenti tocolitichi ùn devenu ancu esse aduprati se u zitellu hè mortu in l'utru o se u zitellu hà una anormalità chì porterà à a morte dopu a consegna.
In altre situazioni, un duttore pò esse prudente nantu à l'usu di i medicinali tocolitici, ma pò prescriverli perchè i benefici superanu i rischi. Queste situazioni ponu include quandu a mamma hà:
- preeclampsia dolce
- sanguinazione relativamente stabile durante u secondu o terzu trimesteru
- cundizioni mediche gravi
- un cervice chì hà digià dilatatu da 4 à 6 centimetri o più
U duttore pò sempre aduprà tocolitichi quandu u zitellu hà una frequenza cardiaca anormale (cum'è mostratu nantu à u monitor fetale), o una crescita lenta.