Chì sò i psicobiotici, i so benefici è cumu si travaglia
Cuntenutu
In u corpu umanu ci sò dui tippi principali di batteri, quelli chì aiutanu à mantene a salute, chì sò chjamati probiotici, è quelli chì sò responsabili di causà infezioni è malatie.I psicobiotici sò un tipu di boni batteri chì anu un'azione chì aiuta à mantene a salute mentale, prutegge a mente da malatie cum'è depressione, disordine bipolare o disordini di panicu è ansia, per esempiu.
Sti batteri sò prisenti in l'intestinu è, dunque, ponu esse regulati per mezu di una dieta chì hè più ricca in pre è probiotici cum'è ioghji, frutti è ligumi.
In più di prutegge contra e malatie, i psicobiotici parenu ancu avè un effettu pusitivu nantu à u vostru modu di pensà, di sente è di reagisce per tutta a ghjurnata.
Benefici di i psicobiotici
A presenza di psiculobiotici in l'intestinu aiuta à riduce marcamente i livelli di stress, chì ponu finisce per avè benefici cum'è:
- Aiutate à rilassate: i psicobiotici diminuiscenu i livelli di cortisol è aumentanu a quantità di serotonina, chì prumove a relaxazione è elimina a negatività creata da u stress;
- Migliurà a salute cognitiva: perchè aumentanu a cunnessione trà i neuroni di e zone rispunsevuli di a cugnizione, permettendu di risolve i prublemi più prestu;
- Diminuisce l'irritabilità: perchè diminuiscenu l'attività cerebrale in regioni di u cervellu in relazione à e cattivi emozioni è i penseri negativi;
- Migliurà l'umore: perchè aumentanu a produzzione di glutatione, un aminòcidu rispunsevule di l'umore è chì aiuta à prevene a depressione.
Per via di i so benefici, i psicobiotici ponu cusì aiutà à prevene o trattà disordini mentali cum'è depressione, disordine ossessivu compulsivu, disordine d'ansietà, disordini di panicu o disordine bipolari, per esempiu.
Inoltre, migliurendu a salute mentale è evitendu u stress eccessivu, i psicobiotici anu un effettu pusitivu annantu à u sistema immunitariu è u trattu digestivu, migliurendu e difese di u corpu è prevenendu prublemi è malatie di stomacu.
Cumu travaglianu
Sicondu parechji studii, i boni batteri intestinali sò capaci di mandà missaghji da l'intestinu à u cervellu attraversu u nervu vagu, chì si estende da l'addome à u cervellu.
Di tutti i boni batteri, i psicobiotici sò quelli chì parenu avè l'effettu u più forte nantu à u cervellu, invendu neurotrasmettitori impurtanti cum'è GABA o serotonina, chì finiscenu per abbassà i livelli di cortisol è allevia i sintomi temporanei di stress, ansia o depressione.
Capite l'effetti dannosi di alti livelli di cortisol in u corpu.
Cumu aumentà i psicobiotici
Siccomu i psicobiotici sò parte di e bone batterie chì campanu in l'intestinu, u megliu modu per aumentà a so concentrazione hè in l'alimentu. Per questu, hè assai impurtante di aumentà l'assunzione di alimenti prebiotici, chì sò i principali responsabili di u sviluppu di e bone batteri. Alcuni di sti alimenti includenu:
- Yogurt;
- Kefir;
- Banana;
- Apple;
- Cipolla;
- Carciofu;
- Agliu.
Fighjate u video seguente è amparate più nantu à sti cibi:
Per arricchisce l'effettu di l'alimentu, hè ancu pussibule di piglià supplementi probiotici di Acidophilus, per esempiu, chì sò piccule capsule chì cuntenenu boni batteri è chì aiutanu à aumentà a quantità di sti batteri in l'intestinu.
Amparate più nantu à i probiotici è cumu aumentà a so concentrazione in l'intestinu.