Mettendu u frenu à e brame
Cuntenutu
U mo pesu era mediu finu à quandu eru à mezu à a quarta scola. Dopu aghju colpitu un colpu di crescita, è inseme cù manghjà una dieta piena di patatine fritte, soda, caramelle è altri alimenti ricchi di grassi, aghju rapidamente guadagnatu pesu è grassu. I mo parenti pensanu chì perdiri u pesu, ma quandu aghju finitu a scola prima di dui anni dopu, aghju pesatu 175 liri.
À l'esternu, aghju avutu un surrisu è paria cuntentu, ma à l'internu, era depressu è arrabbiatu chì eru più grande di i mo pari. Eru disperatu di fà tuttu ciò chì puderia per perdiri pesu; Aghju pruvatu dieti di moda o manghjatu nunda per ghjorni à tempu. Perderebbe qualchì libbra, ma poi diventeraghju frustratu è rinunceraghju.
Infine, durante u mo secondu annu di u liceu, eru stancu di esse in sovrappesu è fora di forma. Vuliu parè cum'è altre ragazze di a mo età è mi sentu megliu per mè. Aghju lettu nantu à a salute è a forma fisica è aghju amparatu i basi per a perdita di pesu per Internet.
Prima, aghju cuminciatu à esercità, chì includia camminà o cavalcà a mo bicicletta. Dopu qualchì settimana, ùn aghju micca vistu risultati, allora aghju cambiatu à travaglià cù e nastri di aerobica. Ogni dopu meziornu, mentre i mo amichi andavanu à u centru cummerciale, andava drittu in casa è facia i mo allenamenti. Eru spessu chì soffiava è soffiava durante a cassetta è ùn era micca capace di ripiglià fiatu, ma sapia chì l'aghju da fà per ghjunghje à u mo scopu.
Aghju cuminciatu à manghjà assai più frutti è ligumi, cù cereali integrali, cereali è tacchinu. Quandu i ghjorni passavanu, aghju smessu di bramà cibi cum'è torta è ghjacciu è aghju cuminciatu à gode di arance è carote.
Benchì mi pesessi ogni settimana, u megliu modu per monitorà u mo prugressu era per l'adattamentu di i mo panni. Ogni settimana, i mo pantaloni si allentavanu è prestu, ùn si adattavanu mancu à pena. Aghju cuminciatu à esercitassi cù video di furmazione di forza, chì hà custruitu musculu è m'hà aiutatu à creme più calori.
Un annu dopu, aghju righjuntu u mo pesu di u scopu di 135 liri, una perdita di 40 liri. Dopu questu, aghju cuncentratu à mantene a mo perdita di pisu. Per un pocu tempu, aghju avutu a paura di ùn pudere micca mantene u pesu, ma aghju capitu chì, s'ellu mantene a maiò parte di i stessi abitudini ch'e aghju avutu quandu perdi u pesu, saria bè. Sò finalmente a persona felice chì eru destinatu à esse. Esse sanu è in forma hè qualcosa chì avia tantu bramatu, è avà u tengu benissimu. Ancu se mi hà pigliatu un pocu più di un annu per perde u pesu in più, sò chì serà un prucessu per tutta a vita per tene u pesu, ma a paga ne vale a pena.