Chì significa ogni culore di flema
Cuntenutu
- 1. Flegma verde o gialla
- 2. Flegma cù sangue o rossu
- 3. Cataru biancu o grisgiu
- 4. Flegma bruna o nera
- 5. Flegma rosa
- Ciò chì pò indicà a cunsistenza di flema
Quandu a flegma mostra un pocu di culore o hè assai spessa pò esse un segnu di allergie, sinusite, pneumonia, qualchì altra infezzione in i tratti respiratorii o ancu cancru.
Dunque, quandu a flegma ùn hè micca una secrezione trasparente è guasi liquida, pò esse impurtante di cunsultà un pulmonologu per inizià u trattamentu u più prestu pussibule, evitendu u peghju di u prublema, soprattuttu quandu si tratta di persone lite, zitelli o anziani. .
1. Flegma verde o gialla
Sti culori cumpariscenu nurmalmente quandu i neutrofili sò prisenti in e vie aeree, chì sò e cellule di difesa di u corpu chì producenu una proteina verde chì si scioglie in a flegma, u culore di a quale varia secondu a quantità di a proteina. Cusì, stu tipu di flegma pò indicà una infezzione di e vie respiratorie o di i sinus, cume a faringite o a pneumonia, per esempiu.
Vede ciò chì altri segni ponu indicà una infezzione pulmonare.
Cosa da fà: Un pneumologu o medicu generale deve esse cunsultatu per identificà u tippu d'infezzione chì causa a flema è per inizià u trattamentu cù l'antibioticu adattatu.
2. Flegma cù sangue o rossu
Quandu ci hè pocu sangue in a flegma hè di solitu un segnu di bronchite, tuttavia, quandu ci hè assai sangue in a flegma pò indicà prublemi più gravi cum'è a tuberculosi, a pneumonia o u cancheru di u pulmone. Capite quandu pò esse bronchite.
Cosa da fà: Hè necessariu cunsultà un pneumologu per fà esami diagnostichi, cum'è i raggi X è a cultura microbiologica da sputum, per identificà u prublema è inizià u trattamentu adattatu, chì si face di solitu cù l'usu di bronchodilatatori, in casu di bronchite, o antibiotici in casu di tuberculosi, è u trattamentu deve esse realizatu cumu indicatu da u duttore.
3. Cataru biancu o grisgiu
Stu tipu di flegma hè di solitu un segnu d'infiammazione di e vie respiratorie superiori, ma pò ancu cumparisce durante l'influenza o a sinusite, quandu i sinus si pieni assai è cumincianu à scurrà in a gola.
In casi più rari, sta culurazione pò ancu accade quandu si manghja parechji prudutti casgili, chì i derivati di u latte rendenu a flegma più spessa, mostrendu un culore biancastru quandu hè eliminata.
Cosa da fà: Duvete beie circa 2 litri d'acqua à ghjornu per aiutà à eliminà a flegma è, s'ellu ùn ci hè miglioramentu, duvete vede un medicu generale per inizià u trattamentu adattatu di u prublema chì causa a flegma.
In casu d'influenza, per esempiu, u trattamentu hè generalmente fattu cù u scopu di alleviare i sintomi, cù u duttore raccomandendu l'usu di Paracetamol o Ibuprofen, per esempiu. A sinusitis pò ancu esse trattata in questu modu, ma l'usu di corticosteroidi o antibiotici pò ancu esse raccomandatu da u duttore secondu a causa di a sinusitis.
4. Flegma bruna o nera
I fumatori è i travagliadori in i lochi cù assai inquinamentu, cum'è e mine o i muratori, di solitu anu flegma marrone o nera, ciò chì accade per via di a presenza di particelle cum'è catrame o resina chì si appiccicanu à e vie aeree. Inoltre, a flegma bruna pò nasce ancu per via di l'ingestione di certi alimenti, cum'è a cicculata, u caffè o u vinu rossu, per esempiu.
Cosa da fà: Hè cunsigliatu di evità i lochi cù molta polvera o inquinamentu, è ancu di piantà di fumà, sì hè u casu.
5. Flegma rosa
A tosse cù flegma rosa hè di solitu un indicatore chì ci hè fluidu in i pulmoni è, dunque, hè assai cumunu in i casi di prublemi cardiaci, cume l'insufficienza cardiaca, in cui u sangue s'accumula intornu à i pulmoni, pruvucendu u fluidu à entre in i pulmoni. .
Cosa da fà: In questu casu, hè impurtante cunsultà un pulmonologu o un cardiologu generale per adattà u trattamentu di u prublema chì causa a flegma rosa, chì si pò fà cù l'ingestione di rimedi diuretici, cum'è Furosemide, in casu di prublemi cardiaci.
Ciò chì pò indicà a cunsistenza di flema
A flegma nurmale è sana hà di solitu una cunsistenza più liquida, dunque hè facilmente riassorbita da u corpu è ùn face micca difficiule à respirà. Tuttavia, a flegma pò diventà più spessa, soprattuttu a causa di situazioni cum'è:
- Esse in un ambiente assai asciuttu, cum'è in una stanza cù aria condizionata;
- Ùn beie micca abbastanza acqua durante u ghjornu;
- Avè un'allergia respiratoria à u polenu o a polvara, per esempiu;
- Pigliate medicazione chì pò asciucà e secrezioni, cum'è antidepressivi, antistaminici o decongestionanti.
Inoltre, a flegma s'ingrossisce ancu durante i raffreddori o l'influenza, per esempiu, ma qualsiasi altra infezzione pò ancu avè stu risultatu. Questu hè perchè u corpu hà più travagliu per eliminà virus è batteri è, dunque, hà bisognu di più acqua per funziunà, lascendu u flegma più seccu.
Cusì, per eliminà a flegma spessa, hè assai impurtante di beie circa 2 litri d'acqua à ghjornu è nebulizà cù acqua o soluzione salina, perchè aiuta à fluidificà e secrezioni è facilità a so eliminazione. Inoltre, ci sò qualchi rimedii casani cù pruprietà espettoranti chì aiutanu à eliminà a flema, sapete chì rimedii casani per eliminà l'espettorazione.
Fighjate dinò a seguita video è fighjate qualchì suggerimentu per impedisce chì a flegma si fermi in a gola: