Quandu per caccià i punti da e ferite è chirurgie
![Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation](https://i.ytimg.com/vi/xFwOOxtmFL0/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- Cumu i punti sò eliminati
- Faci male per caccià i punti?
- Ciò chì succede sè ùn sguassate micca i punti
- Quandu per vede un duttore
I punti sò fili chirurgichi chì sò posti nantu à una ferita operativa o nantu à una contusione per unisce i bordi di a pelle è prumove a guarigione di u situ.
A rimozione di questi punti deve esse effettuata da un prufessiunale sanitariu dopu a guarigione curretta di a pelle, chì di solitu si face trà 7-10 ghjorni, ùn hè micca cunsigliatu di cacciallu prima di u 7u ghjornu.
In media, i ghjorni indicati per rimuovere i punti per ogni regione di u corpu sò:
- Face è collu: 5 à 8 ghjorni;
- Ritirata di saviezza: 7 ghjorni;
- Capelli scalpichi, regione di u collu, parte posteriore di a manu è di u pedi è di a regione di i natichi: 14 ghjorni;
- Truncu: 21 ghjorni;
- Spalla è ritornu: 28 ghjorni;
- Armi è cosce: 14 à 18 ghjorni;
- Avambracci è ghjambe: 14 à 21 ghjorni;
- Palma è sola: da 10 à 21 ghjorni.
Stu periodu pò varià secondu a prufundità è a misura di a ferita è ancu da e caratteristiche di ogni paziente cum'è età, obesità, diabete, nutrimentu adeguatu o l'usu di medicinali cum'è chimioterapia, antiinfiammatori è corticosteroidi.
Cumu i punti sò eliminati
I punti devenu esse cacciati u ghjornu previstu di a visita di ritornu o u centru di salute u più vicinu à a residenza deve esse cercatu. A procedura hè eseguita cum'è seguitu:
- U prufessiunale sanitariu adopra una tecnica asettica cù l'usu di guanti, sieri, pinzette, forbici o lame per taglià i fili;
- I punti sò rimossi in a so integralità o alternativamente secondu a cundizione di a ferita o ferita;
- U filu hè tagliatu sottu u nodu di sutura è l'altra estremità hè tirata pianu pianu per esse cumpletamente cacciata da a pelle.
Se a dehiscenza si verifica in a ferita, chì hè una complicazione chì dà per l'apertura di a pelle trà i punti, a procedura deve esse interrotta è una valutazione da u chirurgu dumandata. Ma in i casi induve a pelle hè guarita currettamente, tutti i punti seranu cacciati è ùn hè micca necessariu mette una garza nantu à a ferita.
Dopu à avè cacciatu tutti i punti, a ferita pò esse pulita nurmalmente durante u bagnu cù acqua è sapone, hè necessariu tene u locu idratatu è unguenti curativi ponu esse aduprati cum'ellu li dice u duttore o l'infermiera.
Eccu l'alimenti chì acceleranu u prucessu di guarigione di una ferita o contusione da includere in a vostra dieta:
Faci male per caccià i punti?
A rimozione di i punti pò causà un liggeru disconfortu in u situ di a ferita, ma hè una sensazione sopportabile è ùn richiede alcun tippu d'anestesia lucale.
Ciò chì succede sè ùn sguassate micca i punti
Mantene i punti oltre u periodu indicatu per a rimozione pò svantaghju u prucessu di guarigione lucale, causà infezioni è lasciare cicatrici.
Ma ci sò punti chì sò assurbiti da u corpu stessu è chì ùn anu micca bisognu di rimozione in i servizii sanitarii. I punti assorbibili ponu piglià finu à 120 ghjorni per assorbe cumpletamente secondu u vostru materiale. U chirurgu o u dentistu deve avvisà se u puntu hè assorbibile o s'ellu ci vole à cacciallu.
Quandu per vede un duttore
Hè cunsigliatu di circà un serviziu di salute prima di u ghjornu indicatu per rimuovere i punti se osservate segni di infezione in a ferita, cume:
- Rossu;
- Gonfiore;
- Dolore à u situ;
- Uscita di secrezione cù pus.
Se un puntu si sfalla prima di u periodu indicatu per a rimozione è ci hè un'apertura di a pelle trà i punti, hè ancu necessariu cercà assistenza medica.