A Malatia Cronica Mi Lasciò Arrabiatu è Isolatu. Queste 8 Citazioni anu trasfurmatu a mo vita.
Cuntenutu
- "Parlà di i nostri prublemi hè a nostra più grande dipendenza. Rompe l'abitudine. Parlate di e vostre gioie ". - Rita Schiano
- "L'erba hè più verde induve l'acqua." - Neil Barringham
- "Ogni ghjornu pò esse micca bè, ma ci hè qualcosa di bonu in ogni ghjornu". - Inconnu
- "U mo percorsu pò esse diversu, ma ùn sò micca persu" - Inconnu
- Unu di i mumenti più felici di a vita pò esse quandu truvate u curaghju di lascià andà ciò chì ùn pudete micca cambià ". - Inconnu
- "Tuttu andarà bè à a fine. S'ellu ùn hè micca bè, ùn hè micca a fine ". - John Lennon
- "Ti anu datu sta vita perchè site abbastanza forte per campà la." - Inconnu
- «Aghju vistu ghjorni migliori, ma aghju vistu ancu peghju. Ùn aghju micca tuttu ciò chì vogliu, ma aghju tuttu ciò chì mi serve. Mi sò svegliu cù qualchì dolore, ma mi sò svegliu. A mo vita pò ùn esse perfetta, ma sò benedetta ". - Inconnu
Certe volte e parolle valenu mille ritratti.
Salute è benessere toccanu ognunu di noi in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.
Sentì si sustenutu adeguatamente quandu avete una malattia cronica pò sembra inaccessibile, soprattuttu da quandu e malatie croniche sò di lunga durata è ponu influenzà significativamente a vostra vita.
Ùn aghju micca pensatu di pudè mi sentu sempre sustenutu è in pace cum'è avà.
Aghju attraversu a maiò parte di a mo vita mi sentu isolata, sola, è arrabbiata per via di u modu chì a mo vita era cunsumata da e mo malatie. Hà pigliatu un pesu enorme per a mo salute mentale è fisica, soprattuttu perchè i flares di a mo malattia autoimmune sò scatenati da u stress.
Parechji anni fà, mi sò impegnatu à cambià a mo vita in modu pusitivu. Invece di sentassi distruttu da e malatie croniche, vulia truvà un modu per sente mi cumpiimentu.
Quotes, motti, è mantra anu finitu per ghjucà un rolu impurtante in sta trasformazione. Aviu bisognu di ricordi custanti per aiutami à accettà a mo realtà, praticà a gratitudine, è ricurdami chì era bè di sente u modu chì aghju fattu.
Dunque, aghju cuminciatu à fà segni per mette nantu à i muri è i specchi, è li aghju riempitu di parolle chì m'anu aiutatu à tirami fora di a mentalità in cui eru stata per tutta a mo vita.
Eccu ottu di i mo preferiti:
"Parlà di i nostri prublemi hè a nostra più grande dipendenza. Rompe l'abitudine. Parlate di e vostre gioie ". - Rita Schiano
Mentre pò esse difficiule micca per fucalizza nantu à u dulore fisicu è l'esaurimentu chì sentu, ùn ci hè tantu chì possu dì à propositu prima di cumincià à fà mi soffre inutile.
Aghju trovu chì hè sempre impurtante di parlà di brocche è di sentassi malatu in più, ma hè ancu più impurtante di piantà. U dulore hè reale è validu, ma dopu avè dettu ciò chì ci vole à dì, mi serve di più per fucalizza nantu à u bonu.
"L'erba hè più verde induve l'acqua." - Neil Barringham
U paragone mi hà fattu sentì estremamente isolatu. Questa citazione m'hà aiutatu à ricurdà chì tutti anu prublemi, ancu quelli chì l'erba pare più verde.
Piuttostu chè di bramà l'erba verde d'altri, trovu manere di fà a meia più verde.
"Ogni ghjornu pò esse micca bè, ma ci hè qualcosa di bonu in ogni ghjornu". - Inconnu
I ghjorni chì aghju avutu a sensazione di ùn pudè micca rimbalzà, o ancu quelli chì temu da u mumentu chì mi svegliu, cercu sempre di spingermi per truvà almenu un "bonu" ogni ghjornu.
Ciò chì aghju amparatu hè chì ci hè sempre una bona, ma a maiò parte di u tempu, simu troppu distratti per vedelu. Fà casu à e piccule cose chì rendenu a vostra vita degna di vive pò, onestamente, cambià a vita in sè.
"U mo percorsu pò esse diversu, ma ùn sò micca persu" - Inconnu
Tengu à mente sta citazione spessu quandu mi ne stò bluccatu à ghjucà à u ghjocu di paragone. Aghju avutu per andà à fà certe cose in modu diversu cà a maiò parte di a ghjente per un bellu pezzu - unu di i più recenti essendu graduatu di u liceu un annu sanu tardu.
A volte, mi sentu inadeguatu paragunatu à i mo pari, ma aghju capitu chì ùn sò micca i soi chjassu, sò nantu mio. È sò chì possu passà senza chì nimu mi mostri cumu si face prima.
Unu di i mumenti più felici di a vita pò esse quandu truvate u curaghju di lascià andà ciò chì ùn pudete micca cambià ". - Inconnu
Accettà chì a mo malatia ùn si ne và (u lupus attualmente ùn hà micca una cura) era una di e cose più difficiule ch'aghju mai avutu à fà.
U dulore è a sofferenza chì sò venuti cun penseru à ciò chì significheranu i mo diagnostichi per u mo futuru era travolgente è mi hà fattu sentire chì ùn avia assolutamente micca cuntrollu di a mo vita. Cum'è sta citazione dice, avè u curaghju di lascià andà u falsu sensu di cuntrollu hè vitale.
Tuttu ciò chì pudemu fà per esse in pace di fronte à una malatia incurabile hè di lascialu esse è di sapè chì ùn hè micca tuttu in u nostru cuntrollu.
"Tuttu andarà bè à a fine. S'ellu ùn hè micca bè, ùn hè micca a fine ". - John Lennon
Questa hè una di e mo citazioni preferite perchè offre tanta speranza. Ci sò stati tante volte chì aghju avutu a sensazione di ùn avè mai sentu megliu cà cumu l'aghju fattu in quellu mumentu. Fà u ghjornu dopu si sintia impussibile.
Ma ùn era micca a fine, è aghju sempre, sempre passatu.
"Ti anu datu sta vita perchè site abbastanza forte per campà la." - Inconnu
Questa citazione m'hà sempre incuraghjitu à ricunnosce a mo propria forza. Mi hà aiutatu à crede in me stessu è à cumincià à vedemi cum'è una persona "forte", piuttostu chè tutte e cose chì mi sò dettu ch'e era per via di e mo malatie croniche.
«Aghju vistu ghjorni migliori, ma aghju vistu ancu peghju. Ùn aghju micca tuttu ciò chì vogliu, ma aghju tuttu ciò chì mi serve. Mi sò svegliu cù qualchì dolore, ma mi sò svegliu. A mo vita pò ùn esse perfetta, ma sò benedetta ". - Inconnu
Una di e cumpetenze di valore più impurtanti chì adupru quandu aghju una gattiva ghjurnata hè di truvà apprezzamentu per e cose più chjuche.Amu sta citazione perchè mi ricorda di ùn piglià nunda per scurdatu, ancu semplicemente svegliarmi a mattina.
Da a zitiddina à l'adultu, aghju avutu risentimentu versu u mo corpu per ùn avè micca cooperatu cù a vita chì vulia campà.
Vuliu esse nantu à u campu di ghjocu, micca malatu in lettu. Vuliu esse à a fiera cù i mo amichi, micca in casa cun pneumonia. Vuliu esse eccellente in i mo corsi universitari, senza frequentà ospedali per testi è trattamentu.
Aghju pruvatu à apre nantu à sti sentimenti à i mo amici è a famiglia annantu à l'anni, ancu essendu onestu per avè l'invidia di a so bona salute. Avè li dicenu chì anu capitu mi hà fattu sentì un pocu megliu, ma quellu sollievu hè statu di breve durata.
Ogni nova infezzione, avvenimentu mancatu, è visita in ospedale mi anu tornatu à sentì cusì incredibilmente solu.
Aviu bisognu di qualchissia chì mi pudessi arricurdà costantemente chì era bè chì a mo salute sia disordinata, è chì possu sempre campà pienu malgradu. Ci hè vulsutu un pocu per truvalla, ma finalmente sò avà chì quellu hè eiu.
Esposendu me ogni ghjornu à varie citazioni è mantra di sustegnu, aghju sfidatu tutta a rabbia, a gelosia è a tristezza in me per truvà guarigione in e parolle di l'altri - senza avè bisognu di nimu per crede in elli è ricurdami, oltre à mè.
Sceglite a gratitudine, lasciate andà a vita chì a vostra malattia vi hà pussutu piglià, truvate manere di fà una vita simile in un modu chì vi sia accettabile, mostrate compassione per voi stessi, è sapete chì à a fine di a ghjurnata, tuttu anderà à stà bè.
Ùn pudemu micca cambià e nostre malatie, ma pudemu cambià a nostra mentalità.
Dena Angela hè un autore aspirante chì apprezza assai l'autenticità, u serviziu è l'empatia. Ella sparte u so viaghju persunale nantu à i social media in a speranza di sensibilizà è diminuisce l'isolamentu per l'individui chì campanu cù malatie fisiche è mentali croniche. Dena hà lupus eritematosu sistemicu, artrite reumatoide è fibromialgia. U so travagliu hè statu prisentatu in a rivista Women’s Health, Self magazine, HelloGiggles, è HerCampus. E cose chì a rendenu più felice sò a pittura, a scrittura è i cani. Si pò truvà nant'à Instagram.