Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 5 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Marzu 2025
Anonim
À chì serve u raschiatore di lingua è cumu aduprà - Salute
À chì serve u raschiatore di lingua è cumu aduprà - Salute

Cuntenutu

U raschiatore di lingua hè un strumentu adupratu per caccià a placca bianchiccia accumulata nantu à a superficia di a lingua, cunnisciuta cum'è u rivestimentu di a lingua. L'utilizazione di questu strumentu pò aiutà à riduce i batteri prisenti in bocca è aiutà à riduce u cattivu respiru, chì si pò truvà in farmacie è supermercati.

Hè statu dimustratu chì l'usu di u raschiatore di lingua hè più efficace per a pulizia di a lingua chè u spazzolinu, postu chì rimuove u rivestimentu più facilmente è elimina megliu i materiali è i detriti alimentari accumulati nantu à a lingua. Tuttavia, se ancu cù l'usu di u raschiatore, a lingua ferma bianca, hè necessariu cercà l'assistenza da un dentistu, chì pò esse un segnu di candidiasi orale.

Per chì ghjè

U raschiatore hè un pruduttu adupratu per tene a lingua più pulita, eliminendu a placca bianchiccia chì hè furmata da rottami alimentari, è ancu, l'usu di stu strumentu pò purtà altri benefici, cum'è:


  • Diminuzione di u fiatu malu;
  • Riduzzione di battìri in bocca;
  • Gustu migliuratu;
  • Prevenzione di a carie dentaria è di a malattia di a gomma.

Per chì sti vantaghji sianu visibili ogni ghjornu, hè impurtante di mantene una bona spazzolatura di i denti è aduprà u raschiatore di lingua almenu duie volte à ghjornu, in altre parolle, stu pruduttu aiuterà solu in igiene orale se l'usu hè fattu tutti i ghjorni dopu à lavassi i denti. Amparate à lavà i denti currettamente.

Cumu aduprà u raschiatore di lingua

U raschjaghjolu deve esse adupratu ogni ghjornu, almenu duie volte, dopu avè lavatu i denti cù dentifriciu à flúor, cum'è s'ellu hè adupratu di tantu in tantu ùn serà micca pussibule d'osservà i benefici cum'è riduce u cattivu fiatu è eliminà u rivestimentu linguale.

Per pulisce a lingua cù u raschiatore hè necessariu mette la fora di a bocca, posizionendu a parte arrotondata di stu pruduttu versu a gola. Dopu questu, u raschiatore deve esse tiratu lentamente finu à a punta di a lingua, eliminendu u piattu biancu. Stu prucessu deve esse ripetutu trà 2 à 3 volte, è u raschiatore deve esse lavatu cù acqua ogni volta chì u strattu di lingua hè tiratu.


Hè impurtante di arricurdassi chì s'ella hè inserita troppu prufonda in a gola, pò causà nausea, dunque si consiglia di piazzà u raschiatore solu finu à a fine di a lingua. Inoltre, sti strumenti ùn sò micca dispunibuli, ponu esse aduprati parechje volte è si trovanu per cumprà in farmacie è supermercati, avendu parechji mudelli, cum'è u plasticu è l'ayurveda, chì hè fattu di acciaio inox o di rame.

Quale ùn deve micca aduprà

E persone cù piaghe è fessure nantu à a lingua, cume e lesioni causate da l'herpes o da u tordu, ùn devenu micca aduprà u raschiatore per u risicu di ferisce ulteriormente u muru di a lingua è perchè pò causà sanguinamentu. Alcune persone ponu esse intolleranti à aduprà un raschiatore, postu chì sentenu assai vomitu durante u prucessu di pulizia di a lingua è, in questi casi, un bonu spazzolamentu di i denti hè abbastanza.

Quandu andà à u dentistu

In certi casi, a raschiatura di a lingua ùn riduce micca e placche bianchicciose nantu à a lingua è ùn migliora u cattivu respiru è, dunque, hè necessaria una valutazione di un dentistu, chì pò indicà a presenza di candidiasi orale. Vede più nantu à cumu identificà a candidiasi orale è cumu si face u trattamentu.


Vede altri cunsiglii cumu per finisce a lingua bianca:

Pubblicazioni Populari

Diabete è malatie renali

Diabete è malatie renali

A malattia renale o dannu renale i verifica pe u cù u tempu in e per one cun diabete. tu tipu di malatie renali hè chjamata nefropatia diabetica.Ogni rinu hè fattu di centinaie di milla...
Cumu i cancri di a zitiddina sò sfarenti di quelli di l'adulti

Cumu i cancri di a zitiddina sò sfarenti di quelli di l'adulti

I cancri di a zitiddina ùn ò micca li te i à i cancri di l'adulti. U tippu di cancheru, a mi ura in cui i diffonde, è cume hè trattatu hè pe u diver u da quelli di i ...