Autore: Sara Rhodes
Data Di Creazione: 17 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Rebecca Rusch hà andatu in Bicicletta u Piste Ho Chi Minh Tuttu per Truvà u Crash Site di u Babbu - Vita Di Vita
Rebecca Rusch hà andatu in Bicicletta u Piste Ho Chi Minh Tuttu per Truvà u Crash Site di u Babbu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Tutte e foto: Josh Letchworth / Red Bull Content Pool

Rebecca Rusch hà guadagnatu u soprannomu Regina di u Dolore per a cunquista di alcune di e razze più estreme di u mondu (in mountain bike, sci di fondo è corse d'avventura). Ma per a maiò parte di a so vita hà battutu un altru tipu di dulore: u dulore di perde u so babbu quandu avia solu 3 anni.

Steve Rusch, pilotu di a Forza Aria di i Stati Uniti, hè statu tombu annantu à a pista Ho Chi Minh in Laos durante a Guerra di Vietnam. U so situ di crash hè statu trovu in u 2003, u listessu annu chì a so figliola hà viaghjatu prima in Vietnam. Era quì per una corsa di avventura - caminata, ciclismo è kayak attraversu a jungla - è era a prima volta chì si dumandava s'ellu era ciò chì u so babbu avia sperimentatu mentre era dispostu. "Avemu andatu à vede alcuni di i vechji campi di battaglia è induve u mo babbu era stazionatu in a Base di a Forza Aerea di Da Nang, è era a prima volta in a mo vita chì mi sfondava in a so storia persunale di esse in guerra", dice Rusch. Quandu un guida hà indicatu u percorsu Ho Chi Minh in a distanza, Rusch si ricorda di avè pensatu, Vogliu andà ci un ghjornu.


Pigliò altri 12 anni prima chì Rusch tornò à a pista. In u 2015, Rusch hà messu in bicicletta 1.200 chilometri attraversu u Sudeste Asiaticu in a speranza di truvà u situ di crash di u babbu. Hè statu un viaghju fisicamente straziante - Rusch è u so cumpagnu di bicicletta, Huyen Nguyen, un ciclistu vietnamita di cumpetizione cross-country, hà guidatu tutta a pista Ho Chi Minh, chjamata Strada di u Sangue, per via di quante persone ci sò morti durante u bombardamentu di i moquette in l'America. di a zona in a Guerra di Vietnam-in pocu menu un mesi. Ma hè statu l'elementu emutivu di u viaghju chì hà lasciatu un segnu durevule annantu à i 48 anni. "Era veramente assai speciale per pudè cumminà u mo sport è u mo mondu cù ciò chì sò chì era l'ultima parte di u mondu di u mo babbu", dice. (Assuciatu: 5 Lezioni di vita amparate da u Mountain Bike)

Pudete fighjulà Strada di Sangue di rigalu nantu à Red Bull TV (trailer quì sottu). Quì, Rusch apre nantu à quantu u viaghju hà cambiatu.

Forma: Chì aspettu di stu viaghju hè statu più duru per voi: l'impresa fisica o l'elementu emotivu?


Rebecca Rusch: Aghju amparatu per tutta a mo vita sana per longu viaghjate cusì. Mentre hè difficiule, hè assai più di un locu cunnisciutu. Ma per apre u vostru core emotivamente, ùn sò micca furmatu per quessa. Atleti (è persone) si allenanu per mette in opera questu esternu duru è ùn mostranu micca debolezza, veramente, allora hè stata dura per mè. Inoltre, stava à cavallu cù e persone chì eranu stranieri in u principiu. Ùn sò micca abituatu à esse cusì vulnerabile davanti à e persone chì ùn cunniscia micca. Pensu chì hè una parte di perchè aghju avutu à cavalcà quelli 1,200 chilometri invece di andà solu à u locu di u crash via vittura è caminari in. Aviu bisognu di tutti quelli ghjorni è tutti quelli chilometri per spogliare fisicamente i strati di difesa chì aghju custruitu.

Forma: Fà un viaghju persunale cusì cun un furesteru hè un risicu tamantu. È s'ella ùn pò tene u ritmu? È sè ùn vi cundite micca? Com'è stata a vostra sperienza in cavallu cù Huyen?


RR: Aghju avutu assai timore à cavalcà cun qualchissia chì ùn cunniscia micca, qualchissia chì a so prima lingua ùn era micca l'inglese. Ma ciò chì aghju scupertu nantu à u percorsu era chì simu assai più simili chè no simu diffirenti. Per ella, cavalcà 1.200 chilometri era 10 volte più grande di una dumanda ch'è era per mè. A so corsa, ancu in u so primu mumentu, era longa una ora è mezu. Fisicamente, eru u so prufessore, chì li mostrava cumu aduprà un CamelBak è cumu fà un test, cumu aduprà un fanale è cumu ride in a notte, è chì puderia fà assai più di ciò chì pensava di pudè. Ma da l'altra parte, era probabilmente più illuminata chè mè emotivamente, è m'hà veramente scortatu in un novu territoriu emutivu.

Forma: A maiò parte di e sfide di resistenza si tratta di ghjunghje à a linea d'arrivu; stu viaghju era per ghjunghje à u situ di crash per voi. Cumu avete sentitu quandu avete arrivatu à u situ versus quandu avete arrivatu à a fine?

RR: Arrivà à u situ era assai emotivamente stressante per mè. Sò abituatu à fà cose solu, è cusì travaglià cù una squadra è soprattuttu à pruvà à documentà stu viaghju, duvia andà à u ritmu di a squadra. Saria guasgi statu più faciule se l'avessi fattu solu, perchè ùn sarei micca statu attaccatu, ùn mi saria statu ubligatu à rallentà-ma pensu da veru chì u filmu è Huyen chì mi hà furzatu à rallentà era una lezzione ch'e aghju bisognu à amparà.

À u situ di u crash era cum'è chì stu pesu tamantu fussi statu alzatu, cum'è un foru chì ùn sapia micca chì ci era tutta a mo vita era stata piena. Dunque a seconda parte di u viaghju era più nantu à assorbe quessa, è ghjunghje in Ho Chi Minh City era cusì celebrativa. Sò andatu in una cavalcata per andà à circà u mo babbu mortu, ma à a fine, a mo famiglia viva era quì chì m’aspettava è celebrava stu viaghju. Mi hà fattu capì chì devu tene ancu à què, è dilli chì li tengu caru è esse veramente in u mumentu cù ciò chì aghju ghjustu davanti à mè.

Forma: Sentite chì avete truvatu ciò chì cercate?

RR: Un saccu di ghjente chì ùn anu micca vistu u filmu sò cum'è, oh, duvete avè ottinutu a chjusura, ma quantu triste, mi dispiace cusì. Ma mi sentu in realtà cum'è un film sperante è felice, perchè aghju cunnessu cun ellu. Hè andatu è ùn possu micca cambià questu, ma mi sentu chì aghju cambiatu a relazione chì aghju cun ellu avà. È in u prucessu, aghju avutu a cunnosce tutta a mo famiglia, a mo surella è a mo mamma, megliu, troppu - dunque hè un finale felice, à u mo parè.

Forma: Hà avutun più faciule, postu chì avete fattu stu viaghju è parlendu di a vostra sperienza, per esse più aperti è vulnerabili cù i stranieri?

RR: Ié, ma micca perchè hè più faciule per mè. Amparaghju chì più onestu sò, megliu serà a cunnessione cù e persone chì fighjanu u filmu. Pensu chì a ghjente suppone chì un atleta hardcore sia ghjustu super forte è ùn abbia mai paure o vulnerabilità o chianci o abbia dubbi di sè, ma sto amparendu chì più sò apertu è ammettu quelle cose, più a ghjente riceve forza da quellu. Invece di criticà vi, a ghjente si vede in voi, è aghju veramente a sensazione chì l'onestà sia cruciale per a cunnessione umana. È hè esauriente per pruvà à esse forte è perfettu tuttu u tempu.Per calà a guardia è dì, sì, aghju paura o questu hè difficiule, ci hè quasi una libertà in l'ammetta.

Forma: Chì ci hè dopu?

RR: Unu di i strati più inespettati di stu viaghju era amparà cumu sta guerra finita 45 anni fà uccide sempre a ghjente - ci sò 75 milioni di bombe inesplose solu in Laos. Sinceramente sentu chì u mo babbu m'hà purtatu quì per aiutà a pulizia è aiutà cù a recuperazione di l'urdignamenti inesplosi (UXO). Un saccu di Strada di Sangue a tour cinematografica hè stata a raccolta di fondi per u Gruppu Cunsultivu di e Miniere in Laos in nome di babbu. Aghju cullaburatu ancu cù una sucietà di gioielleria, l'articulu 22, in New York, chì face braccialetti veramente belli da rottami di alluminiu metallicu di guerra è bombe in Laos chì sò pulite, è stu aiutendu à vende braccialetti per raccoglie soldi chì vanu in u Laos à pulisce l'artiglieria inesplosa in nome di u mo babbu. È tandu sò ancu ospitu di viaghji in mountain bike quì torna ; Sò appena preparatu per andà in a mo seconda. Hè qualcosa chì ùn m'aspittava micca di vene da a mo corsa in bicicletta, è veramente un modu per mè di utilizà a mo bicicletta cum'è un veiculu per u cambiamentu. A corsa hè finita, ma u viaghju hè sempre in anda.

Rivista per

Publicità

Publicazioni Fresche

7 Upgrades Kinky per a Vostra Vita Sexuale

7 Upgrades Kinky per a Vostra Vita Sexuale

Vulete e e più avventuro u in u lettu icuru, ma u olu pen eru di e plorà u mondu di u kink pò e e abba tanza per fa i cherni ce. (Induve i principia?)Eccu a co a: A maiò parte di e...
Stu Metudu di Pensamentu Pusitivu Pò Rende Attaccatu à Abitudini Sane Così Più Facile

Stu Metudu di Pensamentu Pusitivu Pò Rende Attaccatu à Abitudini Sane Così Più Facile

U putere di po itività hè abba tanza innegabile. L'affermazione di è te u (chì Google defini ce manualmente "a ricunni cenza è l'affirmazione di l'e i tenza &...