Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Nuvembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

Per fà una rieducazione dietetica cù i zitelli, hè necessariu cambià prima l'abitudini di i genitori, soprattuttu attraversu azzioni semplici, cume ùn cumprà micca dolci per a casa è avè sempre insalata nantu à u pranzu è a cena.

I zitelli tendenu à imità l'attitudini di i so genitori, ghjè per quessa chì hè necessariu unisce a famiglia sana in abitudini alimentari cambianti, ciò chì si pò uttene attraversu i seguenti passi:

1. Avè una bona alimentazione in u frigò

U primu passu per fà manghjà bè i zitelli hè di avè una bona alimentazione in u frigorifero, a dispensa è l'armarii. In questu modu, averanu sempre boni opzioni da sceglie, è ancu quandu anu un furore per manghjà cibi spazzati cum'è biscotti ripieni è sodas, ùn l'anu micca in casa.

Durante a furia di i zitelli, i genitori devenu apre l'armadii per mustrà ch'elli ùn anu micca u manghjà desideratu da i chjuchi è per mustrà altre opzioni di spuntini dispunibili.


2. Avè sempre alimenti sani à i pasti

Inserisce alimenti sani in i pasti, ancu sì i zitelli ùn volenu micca cunsumalli, hè impurtante per elli di cunnosce novi alimenti è esse curiosi di elli.

I genitori ponu sempre mette à dispusizione insalate è frutti tagliati, è noci è yogurt naturale cù u mele in merendella, per esempiu.

3. Manghjà novi alimenti davanti à i zitelli

Per incuragisce i zitelli à pruvà novi sapori, una bona strategia hè di manghjà alimenti sani davanti à i chjuchi, affinch'elli possinu vede quantu sò deliziosi è sani.

Spessu i zitelli ùn manghjanu micca frutti, ligumi è preparazioni sfarenti perchè i so parenti ùn anu micca st'abitudine, dunque hè necessariu cambià è mustralli chì u cambiamentu hè bonu.

4. Chì i zitelli participinu à a cucina

Permettendu à i zitelli d'aiutà à preparà l'alimentu hè ancu un ottimu modu per incuraghjeli à cunnosce l'alimentu è capisce cumu si preparava l'alimentu in modu affettuosu è deliziosu.


A volte, quandu vedenu u piattu prontu, i zitelli rifiutanu solu a preparazione perchè a trovanu strana è ùn capiscenu micca cumu hè stata fatta. Cusì, quandu participanu à a preparazione è à u prucessu di cucina, ponu cumincià à sperimentà cun sapori novi è eccitassi per quandu tuttu hè prontu nantu à a tavula.

5. Evite distrazioni à l'ora di manghjà

Hè impurtante evità distrazioni cum'è televisione, tablet o telefuninu durante i pasti, una regula chì s'applica à i zitelli è à i genitori.

Malgradu u disordine chì si face di solitu, u pastu deve esse un mumentu d'attenzione per i zitelli, durante u quale ricevenu cumplimenti è cunsiglii in modu piacevule, fendu di u pastu sempre un mumentu particulare.

6. Avete molta pazienza

Avè pacienza hè sempre necessariu durante l'educazione di i zitelli, è listessu hè veru in relazione à l'educazione nutrizionale. I zitelli ùn cederanu micca facilmente à i novi alimenti, è ci vole tempu è pazienza per cunvince li di pruvà novi sapori.


È u travagliu ùn si ferma micca à u primu tentativu: in generale, hè necessariu pruvà u listessu cibu parechje volte finu à chì u palatu s'abbituisce è cummencia à piace u novu sapore.

7. Pruvate novi ricetti

Pruvà è amparà nuove ricette hè impurtante per innuvà è gustà l'alimentu sano, chì hè spessu vistu cum'è insipido è insipidu.

Amparà à aduprà spezie naturali è alimenti freschi porta più salute è più piacè à a famiglia durante i pasti. Vede più cunsiglii per uttene u vostru zitellu à manghjà frutti è ligumi.

Populari

Testi è cuntrolli di diabete

Testi è cuntrolli di diabete

E per one chì piglianu u cuntrollu di a o propria cura di u diabete manghjendu cibi ani, campendu un modu di vita attivu, è pigliendu medicinali cum'è pre critti anu pe u un bon cun...
Naldemedine

Naldemedine

A Naldemedina hè aduprata per trattà a tinzia cau ata da i medicinali per u dolore oppiacei (narcotici) in adulti cun dolore cronicu (in cor o) chì ùn hè micca cau atu da u ca...