Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 1 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Camminà à Piedi Nudi Hà Benefici per a Salute? - Salute
Camminà à Piedi Nudi Hà Benefici per a Salute? - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Panoramica

Camminà scalzu pò esse qualcosa chì fate solu in casa. Ma per parechji, camminà è esercità scalzi hè una pratica chì facenu ogni ghjornu.

Quandu un zitillùcciu ampara à marchjà, i genitori sò ditti di lascià stu prucessu accade naturalmente, è senza scarpi. Hè perchè i scarpi ponu influenzà cumu un zitellu usa i musculi è l'osse in i so pedi.

I zitelli ricevenu dinò feedback da a terra quand'elli camminanu scalzi, è migliurà a so propriucepzione (sensibilizazione à u so corpu in u spaziu).

Quandu u zitellu invechja, ci infundemu i pedi in scarpi è perdemu i benefici chì venenu da marchjà scalzi.


Hè per quessa chì i difensori di u camminu scalzu è di l'eserciziu stanu spinghjendu ind'i scarpi tutta a ghjurnata è incuraghjenu à tutti di lascià i nostri pedi liberi.

Chì sò i vantaghji di marchjà scalzu?

"U benefiziu u più dirittu à marchjà scalzu hè chì in teoria, marchjà scalzu più ristabilisce u nostru mudellu di marchja 'naturale', cunnisciutu ancu cum'è a nostra andatura", spiega u duttore Jonathan Kaplan, specialistu di pedi è caviglie è chirurgu ortopedicu cù l'Istitutu Ortopedicu Hoag.

Ma se andate in ogni magazinu di corsa o di marchja è fighjate parechji pariglii di scarpi diversi, viderete chì parechji di elli anu un ammortizzamentu eccessivu è un sustegnu.

Mentre questu imbottitura di tippu cuscinu pò sentene abbastanza stupefacente quandu si cammina in sti tipi di scarpi, u podologu è u chirurgu di pedi certificatu da bordu u duttore Bruce Pinker dice chì ponu impedisce di aduprà certi gruppi musculari chì ponu effettivamente rinfurzà u vostru corpu.

Altri vantaghji di marchjà scalzu includenu:

  • un megliu cuntrollu di a vostra pusizione di u pede quandu tocca in terra
  • miglioramenti in equilibriu, propriocepzione, è sensibilizazione di u corpu, chì ponu aiutà cun u sollievu di u dolore
  • megliu meccanica di u pede, chì pò purtà à migliurà a meccanica di l'anche, di i ghjinochji è di u core
  • mantenendu una gamma adeguata di movimentu in i vostri pedi è articulazioni di a caviglia, è una forza è stabilità adeguate in i musculi è ligamenti
  • sollievu da scarpi chì ùn si adattanu currettamente, chì ponu causà bunions, martelli, o altre deformità di u pede
  • musculi di a gamba più forti, chì sustenenu a regione di u lombu

Chì sò i periculi putenziali di marchjà è esercità scalzi?

Camminà scalzu in a vostra casa hè relativamente sicuru. Ma quandu si dirige fora, vi espone à rischi potenziali chì ponu esse periculosi.


"Senza una forza adatta in u pede, site in risicu di avè una poca meccanica di camminata, aumentendu cusì u risicu di ferite", spiega Kaplan.

Questu hè particularmente impurtante da cunsiderà quandu si principia à incorpore a camminata scalza dopu avè passatu gran parte di a vostra vita in scarpi.

Dice ancu chì avete bisognu di cunsiderà a superficie chì si cammina. Mentre pò esse più naturale di camminà o esercità scalzu, senza imbottiture addiziunali da e scarpe, site suscettibile di ferite da u terrenu (cume superfici aspre o bagnate o prublemi cù a temperatura, u vetru, o altri ogetti acuti in terra).

Pigliate ancu a pussibilità di espone i vostri pedi à batteri dannosi o infezioni quandu camminate scalzi, soprattuttu fora.

Christopher Dietz, DO, MedExpress, dice chì e persone cun diabete devenu sempre cunsultà cù u so duttore primariu prima d'andà scalzu. "Se anu una neuropatia periferica, ponu sustene ferite nantu à u fondu di i so pedi è ùn ne capiscenu micca", spiega.


Cume si cammina currettamente è si esercita scalzu?

Sapè camminà è esercità scalzu piglia tempu, pazienza, è l'infurmazioni ghjuste. Dunque, prima di abbandunà e scarpe in favore di un approcciu più naturale per camminà è esercità, ci sò uni pochi di cose da cunsiderà.

  • Principià lentu. Duvete esse pazienti è cumincià cù brevi sessioni di 15 à 20 minuti di camminata scalza. Kaplan dice chì hè vitale chì permettite à i vostri pedi è caviglie di adattassi à u novu ambiente. Quandu i vostri pedi si abituanu à marchjà senza scarpi, pudete aumentà a distanza è u tempu.
  • Facilità se sentite qualchì dolore o disconfortu novu. "Mentre camminava scalzu sona cum'è l'opzione perfetta, ci sò periculi chì devenu esse cunsiderati", spiega Kaplan. "Senza una forza adatta in u pede, site in risicu di avè una poca meccanica di camminata, aumentendu cusì u risicu di ferite. Questu hè particularmente impurtante da cunsiderà sì avete cuminciatu à incorpore a camminata scalza dopu avè passatu gran parte di a vostra vita in scarpi ", aghjusta.
  • Pruvate fora in casa. Prima di schjattà u pavimentu in corruzzione, puderia esse una bona idea di lascià i pedi nudi abituassi à e superfici sicure di a vostra casa. Misiura dice chì a cosa migliore da fà sarebbe di aduprà una superficie interiore chì sapete chì hè priva di qualcosa chì puderete pisà accidentalmente.
  • Praticà nantu à superfici sicure. Una volta chì avete ammaestratu l'internu, pruvate à camminà nantu à superfici esterne chì sò menu periculosi, cum'è turf, tracce di gomma, spiagge di sabbia è erba.
  • Pensate à aduprà una scarpa minimalistaMentre i vostri pedi si adattanu à menu struttura è imbottitura da i vostri scarpi, pudete vulete cunsiderà aduprà una scarpa minimalista prima di andà cumpletamente scalzu.
  • Pruvate cù esercizii di equilibriu. Misiura vi raccomanda di cumincià cù esercizii di equilibriu simplici cum'è stà nantu à un pede o appughjassi nantu à i vostri ditti è calà pianu.
  • Pruvate una attività chì richiede di esse scalzu. Prufittate di attività chì sò dighjà praticate scalzi, cum'è yoga, Pilates, o arti marziali.
  • Esaminate i vostri pedi per a feritaOgni ghjornu esaminate u fondu di i vostri pedi per a ferita, chì parechji anu riduttu a sensazione in i so pedi.

Attività più strenuose cum'è a corsa scalza o u caminu ùn devenu micca esse incorporate finu à avè passatu un tempu adeguatu à preparà i vostri pedi per stu tippu d'attività.

Sì avete u dulore in i tacchi dopu à ripusà o avete u dulore quandu cammina, pudete bisognu di vultà à i scarpi di supportu è cumincià lentamente di novu quandu i vostri pedi sò guariti.

U fondu

Andà scalzu mentre cammina è eserciteghja hà qualchì benefiziu, basta chì seguite e precauzioni di sicurezza è participiate cù moderazione.

Se avete qualchì preoccupazione per a vostra propria sicurezza o salute di i pedi, hè una bona idea di parlà cù u vostru duttore prima di espone i vostri piedi nudi à a natura per un periodu di tempu allargatu.

Pubblicazioni Populari

Tolvaptan (malattia renale)

Tolvaptan (malattia renale)

Tolvaptan (Jynarque) pò cau à danni à u fegatu, à volte abba tanza gravi da richiede un trapianto di fegatu o da cau à a morte. Dìite à u vo tru duttore e avete o av...
Cura palliativa - gestisce u dolore

Cura palliativa - gestisce u dolore

Quandu avete una malatia grave, pudete avè dolore. Nuddu pò fighjà nantu à voi è apè quantu dulore avete. olu voi pudete ente è de crive u vo tru dolore. Ci hè ...