Reflux di gravidanza: sintomi, cause è trattamentu
Cuntenutu
- Sintomi di reflux in gravidanza
- Cause principali
- Cumu hè fattu u trattamentu
- 1. Cambiamenti in dieta
- 2. Rimedii
- 3. Trattamentu naturale
U reflux in gravidanza pò esse abbastanza scomudu è accade soprattuttu per via di a crescita di u criaturu, chì porta à l'apparizione di certi sintomi cum'è brusgiuli di stomacu è brusgiature in u stomacu, nausea è eruttazioni frequenti (eruttazione), per esempiu.
Cum'ellu hè cunsideratu cum'è una situazione normale, ùn hè necessariu un trattamentu specificu, però, pò esse indicatu da u duttore per aduprà qualchì medicazione è cambiamenti in a dieta chì aiutanu à prevene è allevia i sintomi.
Sintomi di reflux in gravidanza
I sintomi di reflux in gravidanza ùn sò micca serii, però ponu esse abbastanza scomodi, i principali sò:
- Bruciore di stomacu è ardenti;
- Sensazione di manghjà chì ritorna è sopra l'esofago;
- Nausea è vomitu;
- Frequenti eruttazioni;
- Gonfiore in u ventre.
I sintomi di reflux tendenu à diventà più intensi è frequenti dopu à a 27th settimana di gravidanza. Inoltre, e donne chì avianu dighjà reflux prima di stà incinta o chì eranu dighjà incinte sò più propensi à sviluppà sintomi di reflux.
Cause principali
U reflux in gravidanza hè una situazione cumuna chì accade in cunsequenza di cambiamenti normali chì si verificanu durante a gravidanza, cum'è u sviluppu di u zitellu, chì comprime u stomacu è forza l'alimentu in altu, causendu reflux.
Inoltre, i cambiamenti ormonali, in particulare in i livelli di progesteronu, ponu ancu favurisce l'iniziu di sintomi di reflux per via di u flussu intestinale lentu.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per u reflux durante a gravidanza include principalmente cambiamenti in a dieta è in u modu di vita, in ogni modu, l'usu di medicazione pò ancu esse indicatu da u ginecologu in alcune situazioni:
1. Cambiamenti in dieta
I cambiamenti in a dieta anu da scopu di alleviare i sintomi è prevene nuove crisi, dunque si raccomanda di cunsumà piccule quantità di alimenti à ogni pastu, aumentendu u numeru di pasti à u ghjornu, per mantene un apportu caloricu adattu.
Inoltre, si deve evità u cunsumu di cicculata, menta, caffè, pepe è cibi acidi, cum'è aranciu è ananas, postu chì rilassanu u musculu esofagicu, facilitendu u ritornu di l'alimentu, è irritanu u stomacu, aggravendu i sintomi di a malattia .
Hè ancu impurtante di fà attenzione à l'alimenti chì ponu attivà l'iniziu di i sintomi è, cusì, eliminà da a dieta di u ghjornu. Vede cumu duverebbe esse a dieta di reflux.
2. Rimedii
Alcuni medicinali à basa di magnesiu o di calciu ponu esse aduprati durante a gravidanza per luttà contr'à i sintomi di reflux, cum'è i pasticci di magnesia Bisurada, u latte di magnesia o Mylanta plus.
Tuttavia, hè impurtante ricurdà chì ogni medicamentu deve esse presu secondu cunsiglii medichi. Inoltre, e donne incinte devenu evità l'usu di droghe à u bicarbonatu di sodiu, cumu aumentanu a ritenzione di fluidi.
A ranitidina hè ancu un medicamentu adupratu per trattà u reflux è l'acidu in eccessu chì causa bruciori di stomacu, è hè indicatu per e donne incinte quandu i sintomi sò assai scomodi.
3. Trattamentu naturale
Per trattà u reflux di modu naturale, ponu esse aduprate alternative cume l'agopuntura è l'aromaterapia, chì usa olii essenziali di limonu è d'aranciu per massà u pettu è a schiena o per espirà vapori in l'ambiente.
Un'altra alternativa hè di cunsumà tè di menta piperita, camomilla, zenzeru è tarente, ricordendu chì u tarassu hè contraindicatu in i casi di diabete, perchè interferisce cù a medicazione. Vede u listinu cumpletu di tes chì sò pruibiti durante a gravidanza.
Scuprite u video seguente per alcuni consiglii nantu à ciò chì manghjà per alleviare i sintomi di reflux: