Rimediu casanu per Berna
Cuntenutu
- 3 opzioni casalinghe per caccià a berna
- Cumu evità di catturà Berna
- Ricetta naturale per u cuntrollu di e mosche
- Evite questu è altre infezioni causate da insetti cù altre ricette per repellenti naturali.
Un rimediu casanu eccellente per a berna, chì hè una larva di mosca chì penetra in a pelle, hè di copre a regione cù pancetta, gesso o smaltu, per esempiu, cume un modu per copre u picculu foru chì apparisce in a pelle. In questu modu, u vermu ùn pò micca respira è si move à a superficia di a pelle, chì facilita a rimozione cù e pinzette.
Queste opzioni ponu esse fatte in casa, ma u trattamentu ideale per finisce sta infezzione hè l'usu di pasticchi vermifugi, cume l'ivermectina, è a so rimozione da l'infermiera o da u medicu generale, cù pinzette o un picculu tagliu nantu à a pelle. Ancu sì site capace di caccià e larve in casa, hè impurtante vede un medicu generale per valutà s'ella hè stata rimossa cumpletamente o s'ellu ci sò segni d'infezzione di a pelle.
3 opzioni casalinghe per caccià a berna
Aduprà modi per copre l'orificiu di a pelle pò esse una soluzione naturale per trattà sta infezzione, perchè, malgradu a vita in a pelle, a larva di a Berna hà bisognu à andà à a superficie parechje volte per respirà, è, in questu modu, si pò fà cun lascialu more suffucatu, essendu più faciule da caccià cù e pinzette.
Alcune opzioni più cunnisciute sò:
- Bacon o pancetta;
- Cinta adesiva;
- Malice.
Prima di applicà a cinta, una poca vaselina pò esse applicata sopra a lesione, per fà u metudu più efficiente. Inoltre, per chì questi rimedii casani entrinu in vigore, a ferita deve esse ben cuperta per almenu 3 ore, è po hè necessariu pulisce a pelle è e pinzette cù soluzione di iodu o clorhexidina prima di caccià u vermu. Ùn duverebbe micca sprime a ferita per spinghje a larva, chì questu pò peghju l'infiammazione.
Un'altra opzione hè di andà in u centru di salute in modu chì a rimozione sia fatta da l'infermiera o da u medicu generale, questu hè u modu u più sicuru, postu chì assicura chì a larva sia rimossa pulita è senza rompe o restà resti in a pelle, chì pò causà una infizzione. Amparate più nantu à i sintomi di l'infezzione di berna.
Cumu evità di catturà Berna
Per evità l'infezzione da a berna, hè impurtante tene a pelle pulita, secca è senza ferite esposte, soprattuttu in anziani letti o in e persone chì campanu in lochi cù assai infestazione di mosche.
Mantene un ambiente pulitu, lascendu i rifiuti ben chjosi o fora di a casa, è aduprendu prufumi di l'ambiente, aiuta ancu à impedisce à e mosche di stà vicinu è di sbarcà nantu à a pelle cù u vermu.
Ricetta naturale per u cuntrollu di e mosche
Un modu naturale per spaventà e mosche è cusì riduce u risicu di e larve chì penetrenu in a pelle, hè di gocciolare 30 gocce di lavanda, eucaliptu o oliu essenziale di cedru in un diffusore di aromaterapia o palline di cotone, è sparghje l'odore di più in casa, gocciolendu pochi gocci in piccule conce d'acqua calda.
Un'altra opzione hè di piazzà ciotole cù bucce d'aranciu è di limonu freschi, inseme cù qualchì chiodu di garofanu seccu, per aiutà à scaccià sti insetti.