Cumu uttene u bug in piazza

Cuntenutu
- Trattamentu in casa
- 1. Lavate i pedi cun acetu è calendula
- 2. Applica propolis
- Quandu aduprà medicinali per caccià u bug da i so pedi
- Perchè micca aduprà pinzette o forbici in casa
U megliu modu casanu per caccià u bug da a sola di i pedi hè di lavà i pedi cù l'acitu è dopu mette nantu à una cumpressa di propolis. Questu ferà chì u bug sia eliminatu, senza avè bisognu di taglià a pelle, cù forbici, pinze, una agulla o altru strumentu tagliente chì pò infettà i pedi, aggravendu a situazione.
In certi casi, u duttore pò ricumandà l'usu di rimedii è unguenti chì facilitanu a surtita o l'eliminazione di u bug da u corpu stessu.
Trattamentu in casa
U trattamentu casanu per l'errore deve esse effettuatu in 2 passi:
1. Lavate i pedi cun acetu è calendula
A calendula è l'acitu anu pruprietà antisettiche è antiparassite, aiutendu à cumbatte u bug, in più di mantene a pelle pulita è sana.
Ingredienti
- 4 cucchiai di fiori secchi di calendula;
- 60 ml d'acitu;
- 100 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione
E foglie di calendula devenu esse aghjunte à un contenitore cù acqua bollente, chì deve esse tappata finu à chì a soluzione sia calda. In seguitu, a suluzione deve esse versata in un bacinu induve i pedi di l'individuu si adattanu è infine l'acitu deve esse aghjuntu. Dopu, i pedi devenu esse bagnati in questu mischju, 4 à 5 volte à ghjornu, per circa 20 minuti ogni volta.
2. Applica propolis
U sicondu passu di u trattamentu in casa hè di applicà l'estraziu di propolis direttamente nantu à a regione affettata è copre cù una benda, perchè l'estrattu di propolis aiuta à a disinfezione di e ferite è accelera u prucessu di rigenerazione tissutale. Hè cunsigliatu chì l'applicazione di propolis sia fatta dopu lavatu i pedi è esse ripetuta almenu 4 volte à ghjornu per circa 3 ghjorni.
Quandu aduprà medicinali per caccià u bug da i so pedi
L'usu di medicinali per caccià l'insettu da u pede deve esse fattu secondu a guida di u dermatologu è di solitu hè indicatu l'usu di farmaci antibiotici in forma di pillula o in un unguentu chì deve esse applicatu in u locu induve hè l'insecte allughjatu. Hè generalmente raccomandatu di aduprà a medicazione 3 à 4 volte à ghjornu per circa 7 ghjorni.
Tuttavia, ancu se u trattamentu cù medicazione hè effettuatu secondu e indicazioni di u duttore, ci pò esse un aumento di prurigine in a regione. In questi casi, hè cunsigliatu di passà un picculu pezzu di ghiacciu in a regione, chì u ghjacciu agisce cum'è analgésicu, riducendu u disagiu.
Per evità l'ingressu di animali novi nantu à a pelle si consiglia di evità di camminà scalzi, soprattuttu in u cortile di a casa, in terra o in i lochi induve ci sò animali domestichi. Vede cumu uttene u bug in piazza.
Perchè micca aduprà pinzette o forbici in casa
Ùn hè micca cunsigliatu di pruvà à caccià u bug da stà in casa, postu chì pò cuntene parechji ova dentru, è quandu hè eliminatu in modo inappropriatu pò lascialli in a pelle, causendu assai pruriti è infezioni. U bug stante pò ancu purtà u tetanu è u bacillu gangrenu è causà ancu più prublemi quandu ùn hè micca trattatu currettamente.
Inoltre, ogni tipu di prucedura hè contraindicata per via di a pussibilità d'infezzione da altri microorganismi chì ponu esse prisenti nantu à a pelle, in l'ambiente o ancu in e pinze è e forbici.