Rimediu casanu per curà i singuli

Cuntenutu
U singhjozzu hè una risposta involuntaria da u diafragma è di l'organi respiratorii è di solitu indicanu qualchì tipu d'irritazione per i nervi per via di u cunsumu di bevande gassate o di reflux, per esempiu. I singuli ponu esse scomodi, ma ponu esse facilmente eliminati cù alcune misure fatte in casa chì stimulanu u nervu vagu, chì hè un nervu in u cervellu chì ghjunghje à u stomacu è regule l'attività di u diafragma, pudendu fermà u singhjornu. Vede 7 cunsiglii per piantà i singuli.
Cusì, e soluzioni fatte in casa per piantà i singuli implicanu metudi per aumentà a concentrazione di CO2 in u sangue o per stimulà u nervu vagu. Una di l'opzioni fatti in casa per curà i singuli hè di sticchisce a lingua è frotte l'ochji, è ancu di stende nantu à u stomacu. Queste duie tecniche stimulanu u nervu vagu, chì pò fermà i singuli. Altri modi fatti in casa per piantà i singuli sò:
1. Bei acqua fredda
Un ottimu rimediu casanu per curà i singuli hè di beie un bichjeru d'acqua fredda o di fà gargare cù l'acqua. In più di l'acqua, manghjà ghjacciu schiacciatu o pane crostosu pò ancu esse modi utili per riduce l'inghjupu, perchè stimulanu u nervu vagu.
2. Respirazione
Un altru bonu rimediu casanu per curà i singuli hè di respirà in un saccu di carta per uni pochi di minuti. Inoltre, trattene u vostru fiatu per u più longu chì pudete, pò ancu, in a maiò parte di e persone, piantà u singhjottu, perchè aumenta a concentrazione di CO2 in u sangue è stimula i nervi.
Un modu più efficace è permanente per evità i singuli hè attraversu attività cum'è yoga, pilates è meditazione, cumu aiutanu à cuntrullà a respirazione.
3. Acitu o zuccheru
Piglia un cucchiainu di acetu o ingerisce un pocu di zuccheru pò piantà u singhjottu, chì sti dui alimenti sò capaci di stimulà u nervu vagu.
4. Manuvra Valsava
A manuvra di u valsu cunsiste à copre u nasu cù a manu è di fà forza per liberà l'aria, cuntraendu u pettu. Sta tecnica hè ancu assai efficace per piantà i singuli.
5. Limone
U limone hè una bella opzione per curà i singuli, chì hè capace di stimulà u nervu, pruvucendu u singhjozzu à piantà. Pudete piglià 1 cucchiaia di suchju di limonu, o mischjà u suchju di mezu limone cù un pocu d'acqua.