Rimediu casanu per a puntura di l'ape
Cuntenutu
In casu d'una puntura di l'ape, cacciate a puntura di l'ape cù pinzette o agulla, fendu assai attenzione à chì u velenu ùn si sparghji micca, è lavate a zona cun sapone è acqua.
Inoltre, un bonu rimediu casanu hè di applicà u gel di aloe vera direttamente nantu à u situ di u muccuni, chì li permette di agisce per uni pochi di minuti. Applica u gelu à u muccuni cù movimenti delicati, sta prucedura deve esse ripetuta 3 volte à ghjornu. U dulore è l'inconfortu devenu alleviare pocu à pocu, ma una altra soluzione casera pò esse l'applicazione di a compressa casera seguente:
Cumpressu casanu per a puntura di l'ape
Ingredienti
- 1 gasa pulita
- propolis
- alcune foglie di piantaggine (Plantago major)
Modu di preparazione
Per preparà a cumpressa, basta bagnà una garza cù u propolis è aghjunghjite alcune foglie di piantaggiu, poi applica sottu à u morsu. Lasciate agisce per 20 minuti è poi lavate cù acqua fredda.
Se u gonfiore persiste, fate torna a cumpressa è applica ancu una petra di ghiacciu, alternendu trà a cumpressa è u ghjacciu.
Stu rimediu casanu serve ancu per trattà a puntura di l'ape di u zitellu.
Segnali di periculu
I sintomi cum'è gonfiore, dolore è bruciu devenu persiste per circa 3 ghjorni, è diminuiranu gradualmente. Ma se, dopu a puntura di l'ape, hè difficiule di respirà, hè cunsigliatu di piglià a vittima à l'uspidale.
Una cura particulare hè necessaria cù e punture di l'ape, chì ponu generà una reazione allergica esagerata chjamata scossa anafilattica. Quessa pò accade in e persone chì anu un'allergia o in casu di parechje punture d'ape in listessu tempu. Vede un duttore u più prestu pussibule, chì e punture di l'ape ponu purtà à scossa anafilattica.