Rimediu casanu per caccià u tartru
Cuntenutu
U tartru hè custituitu da a solidificazione di u filmu battericu chì copre i denti è una parte di e gengive, chì finisce cù un culore giallastru è lascia u surrisu cù un pocu aspettu esteticu.
Ancu se u megliu modu per cumbatte u tartru hè di mantene una igiene orale adeguata, chì permette di riduce l'accumulazione cutidiana di batteri è, di cunsiguenza, a furmazione di tartru, ci sò ancu alcune tecniche fatte in casa chì ponu aiutà à eliminà stu tartru, quandu esiste dighjà.
Eppuru, hè impurtante ricurdà chì a rimozione di u tartru in casa ùn deve esse una pratica frequente, chì pò finisce per esse fatta male è dannà a salute orale. Hè sempre megliu di cunsultà un dentistu è di fà un trattamentu bè miratu, chì di solitu include una sessione di scala, pupularmente cunnisciuta cum'è "pulizia di i denti".
1. Pulizia cù bicarbunatu di sodiu
Questu hè forse u modu più pupulare adupratu per pulisce è sbiancà i denti. In fattu, sicondu parechji studii, u bicarbonatu di sodiu pò aiutà à luttà contru u tartru, postu chì pò penetrà in a placca batterica è aumentà u pH, chì l'impedisce di solidificassi.
Tuttavia, è ancu s'ellu ci sò effetti prometenti, alcuni ricercatori sustenenu ancu chì l'usu continuu di bicarbonatu, soprattuttu in dosi elevate, pò aumentà a porosità di u dente, rendendulu più sensibile. L'ideale hè di aduprà sta tecnica solu cù a guida di u dentistu.
Ingredienti
- 1 (caffè) cullera di bicarbunatu di sodiu;
- Dentifriciu.
Cumu aduprà
Mette un pezzu di pasta di denti nantu à a spazzola, spruzza cù bicarbonate di sodiu è poi lavate i denti nurmalmente per 2 minuti. À a fine, risciacquate a bocca cù acqua.
Sta tecnica pò esse aduprata 2 à 3 volte à settimana, per 2 settimane, o secondu a guida di u dentistu.
2. Risciacquate cù oliu di coccu
Un altru modu per eliminà u tartru naturale, è chì hà risultati pusitivi in certi studii, hè l'usu di l'oliu di coccu. Questu hè perchè, questu oliu pare eliminà una grande parte di i batteri prisenti in bocca, impedendu a furmazione di tartru. Inoltre, quandu hè adupratu almenu una volta à ghjornu per 30 ghjorni, pare ancu sbiancà i denti.
Ingredienti
- 1 cucchiaia d'oliu di coccu.
Cumu aduprà
Pone a cucchiaia in bocca è risciacqua cù l'oliu per 5 à 10 minuti, da 1 à 2 volte à ghjornu. Infine, sputate l'oliu in a spazzatura è poi risciacquate a bocca cù acqua. Hè cunsigliatu per evità di sputà l'oliu in u lavamanu, chì, cù u tempu, pò finisce per intuppà a tubatura.
Hè nurmale chì in una fase iniziale sia difficiule di risciacquà per parechji minuti di fila è, dunque, l'ideale hè di cumincià cù uni pochi di minuti è di cresce gradualmente.
Se vulete denti chì sò sempre bianchi, duvete ancu guardà sta video: