Rimedii per avvelenamentu alimentariu
![Intossicazione alimentare: sintomi e rimedi](https://i.ytimg.com/vi/Fcl0S30Xefo/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- Carbone
- Antidolorifici è rimedii per vomitu o diarrea
- Rimediu casanu per l'avvelenamentu alimentariu
- Alimentazione per avvelenamentu alimentariu
In a maiò parte di i casi, l'avvelenamentu alimentariu hè trattatu cù u riposu è a reidratazione cù acqua, tè, suchji naturali di frutti, acqua di coccu o bevande isotoniche senza a necessità di piglià alcunu medicamentu specificu. Tuttavia, se i sintomi persistenu o aggravanu in 2 à 3 ghjorni, hè cunsigliatu di cunsultà u duttore, è ancu in casu di zitelli, anziani o donne incinte.
I rimedii indicati ponu esse:
Carbone
Un bonu rimediu per l'avvelenamentu alimentariu hè u carbone, perchè hà a capacità di adsorbe tossine, aiutendu à eliminà e riducendu l'assorbimentu gastrointestinale di queste tossine, chì sò rispunsevuli di i sintomi di avvelenamentu alimentariu, cum'è malessere, nausea, vomitu o diarrea. . A dosa cunsigliata hè 1 capsula, 2 volte à ghjornu, ma se u duttore prescrive altri medicamenti, u carbone di legnu ùn deve micca esse ingeritu, perchè pò compromettere a so assorbimentu.
Antidolorifici è rimedii per vomitu o diarrea
In certi casi, u duttore pò cunsiglià rimedii analgésichi, per riduce i dolori addominali severi è i mal di testa è e soluzioni di reidratazione orale, per prevene a disidratazione, assai cumuna in casi di vomitu è diarrea. E droghe cumunemente aduprate per piantà a diarrea è u vomitu sò contraindicate, perchè ponu aggravà a situazione, impedendu a surtita di microorganismi.
Rimediu casanu per l'avvelenamentu alimentariu
Un ottimu rimediu casanu per l'avvelenamentu alimentariu hè u tè di moru è di camomilla, postu chì hà un'azione antidiarreaica, intestinale, battericida è calmante, aiutendu à eliminà i microorganismi rispunsevuli di l'avvelenamentu alimentariu è à alleviare episodi di diarrea.
Per preparalli, basta à aghjunghje 1 cucchiainu di foglie di moru seccu è trinciatu è 1 cucchiainu di foglie di camomilla in 1 tazza d'acqua bollente, coprendu è lascendu stà 5 à 10 minuti. Dopu, filtrate è beie sin'à 3 tazze di tè à ghjornu.
Un altru eccellente rimediu casanu per l'avvelenamentu alimentariu hè di sucà o masticà un pezzu di zenzero, chì u zenzeru hè antiemeticu, aiutendu à riduce a nausea è u vomitu.
Alimentazione per avvelenamentu alimentariu
L'alimentu per l'avvelenamentu alimentariu in i primi 2 ghjorni deve esse fattu cù acqua, succhi di frutti naturali o tè, per rimpiazzà a quantità di fluidi persi in vomitu è diarrea. L'acqua di coccu, i sali di reidratazione orale chì ponu esse acquistati in farmarii o bevande isotoniche sò ancu altre opzioni per a reidratazione.
Quandu l'individuu ùn hà più o hà pochi episodi di vomitu è diarrea, hè impurtante di manghjà una dieta ligera basata nantu à insalate, frutti, verdure, verdure cotte è carni magre per facilità a digestione, evitendu cibi fritti, alimenti piccanti o grassi. Sapete chì manghjà per trattà l'avvelenamentu alimentariu.