Remifemin: rimediu naturale per a ménopause
Cuntenutu
Remifemin hè un rimediu à base di erbe sviluppatu nantu à a basa di Cimicifuga, una pianta medicinale chì pò ancu esse cunnisciuta cum'è Erba di San Cristofanu è chì hè assai efficace per riduce i sintomi tipichi di a menopausa, cum'è vampate di calore, cambiamenti d'umore, ansietà, secchezza vaginale, insonnia o sudate di notte.
A radica vegetale aduprata in queste pillule hè tradizionalmente aduprata in medicina cinese è ortomoleculare perchè aiuta à regulà i livelli ormonali di una donna. Dunque, u trattamentu cù Remifemin hè una grande alternativa naturale per alleviare i sintomi di a menopausa in e donne chì ùn ponu sottumette una sostituzione ormonale perchè anu una storia familiare di cancru di l'utru, di u senu o di l'ovariu.
Sicondu l'età di a donna è l'intensità di i sintomi, ponu esse usati diversi tipi di medicazione:
- Remifemin: cuntene a formula uriginale solu cù Cimicifuga è hè aduprata da e donne cù sintomi lievi di menopausa o quandu a menopausa hè dighjà stabilita;
- Remifemin Plus: in più di Cimicífuga, cuntene ancu l'erba di San Giovanni, essendu aduprata per alleviare i sintomi più forti di a menopausa, soprattuttu durante a fase iniziale di a menopausa, chì hè u climattericu.
Benchì questu rimediu ùn abbia bisognu di una prescrizione, hè raccomandatu di cunsultà u ginecologu prima di inizià u trattamentu, chì e piante di formula ponu diminuisce o alterà l'effettu di altri medicamenti cum'è Warfarin, Digoxin, Simvastatin o Midazolam.
Cumu piglià
A dosa raccomandata hè 1 compressa duie volte à ghjornu, indipendentemente da i pasti. L'effetti di sta medicina cumincianu circa 2 settimane dopu l'iniziu di trattamentu.
Stu rimediu ùn deve esse pigliatu per più di 6 mesi senza cunsiglii medichi, è un ginecologu deve esse cunsultatu durante stu periodu.
Effetti secondari
L'effetti secundarii principali più cumuni di Remifemin includenu diarrea, prurito è rossu di a pelle, gonfiore di a faccia è aumentu di pesu corpu.
Quale ùn deve micca piglià
Questa medicina vegetale ùn deve esse presa da donne incinte, donne chì allattanu o persone cun allergie à a radice di a pianta Cimicifuga.