5 repellenti naturali è sicuri per e donne incinte, i zitelli è i zitelli
Cuntenutu
- 1. Alimenti ricchi in vitamina B1
- 2. Olii essenziali chì prutegenu a pelle
- 3. Candele è piante chì alluntananu e zanzare
- 4. Adesivu ripellente
- 5. Bracciale repellent
I morsi di zanzara sò spiacevuli è ponu causà malatie cum'è a dengue, Zika è Chikungunya, chì ponu compromettere a salute è u benessere, dunque hè impurtante applicà un repellente per tene luntane queste malatie.
Una bona opzione hè di aduprà repellenti naturali ogni ghjornu, d'investisce in piante chì tenenu luntanu l'insetti è in cibi chì cuntenenu vitamina B1 chì, quandu ingerita, face chì u corpu liberi sostanze chì tenenu e zanzare luntanu.
1. Alimenti ricchi in vitamina B1
Una manera di respinghje l'insetti hè di manghjà cibi ricchi di vitamina B1, cum'è u porcu, i semi di girasole o i noci di Brasile. Questa hè una grande alternativa à u repellente naturale, in particulare per e persone chì sò allergiche à i morsi di insetti è à i repellenti industrializzati, ma in ogni modu hè cunvenutu aduprà ancu un repellente topicu naturale.
Fighjate u video di u nostru nutrizziunistu è verificate cumu cunsumà sta vitamina:
Un altru modu per garantisce l'ingestione di vitamina B1 hè di aduprà un supplementu vitaminicu guidatu da un nutrizziunistu.
2. Olii essenziali chì prutegenu a pelle
Un'altra opzione di repellente naturale, da appiecà à a pelle, sò l'olii essenziali di citronella, copaiba è andiroba.
- Oliu di citronella: mette trà 6 à 8 gocce d'oliu di citronella in l'acqua di u bagnu, o appiegalla direttamente nantu à a pelle, diluita cù oliu d'amanduli, uva o camomilla;
- Oliu Copaiba: aghjustate 6 gocce d'oliu essenziale di copaiba à 2 cucchiai d'oliu di calendula è appiecate nantu à a pelle;
- Oliu Andiroba: appiicà l'oliu direttamente nantu à a pelle, finu à ch'ellu sia assurbutu cumpletamente.
Sti olii devenu esse aduprati in cungiunzione cù una dieta ricca in vitamina B1 per alluntanà e zanzare è ponu esse aduprati nantu à i zitelli di più di 2 mesi di età è e donne incinte, senza dannà a salute. Hè cunsigliatu di applicà questi olii abbastanza spessu, per esse efficace, perchè l'olii essenziali si evaporanu assai prestu.
3. Candele è piante chì alluntananu e zanzare
E candele di Citronella è i vasi di piante chì anu un odore più intensu, cum'è a menta, u rosmarinu o u basilicu, in più d'esse aduprati per cundisce l'alimentu, aiutanu ancu à scaccià e zanzare. Dunque, avè sempre piante in vaso in casa chì sò naturalmente repellenti pò aiutà à mantene u Aedes Aegypti luntanu, prutegge contra e malatie.
L'usu di sti repellenti naturali hè una strategia eccellente per tene e zanzare luntanu, senza causà danni à l'ambiente o prublemi di salute, è pò ancu rimpiazzà l'usu di insetticidi industrializati chì sò generalmente usati per luttà contr'à e zanzare è altri insetti in casa.
4. Adesivu ripellente
Ci sò pezzi di citronella in vendita in farmarii, drogherie è in Internet, chì sò posti sopra i vestiti di u zitellu, passeggiu o presepiu, per tene luntanu l'insetti. Sò sicuri da aduprà è ùn danneghjanu micca l'ambiente. Questi adesivi pruteggenu una zona di circa 1 metru di distanza è duranu circa 8 ore, ma hè bonu di verificà l'imballu di ogni pruduttu perchè pò varià da una marca à l'altra.
5. Bracciale repellent
Un'altra pussibilità hè di aduprà un braccialettu cù azzione ripellente chì cuntene olii essenziali chì alluntanu e zanzare. Funcionanu à listessa manera chì l'adesivi, durendu finu à 30 ghjorni è ponu esse aduprati da persone di tutte l'età, ancu i zitelli. Tuttavia, unu deve esse cusciente, perchè a so efficacia hè inferiore à quella di i repellenti chimichi.
Scuprite chì repellenti industriali sò appruvati da ANVISA.