Cosa da fà se u frenu prepuziu si rompe

Cuntenutu
A interruzzione di a frattura hè un prublema cumunu chì si verifica soprattuttu in l'omi chì anu un brevi frenu, è pò rompersi immediatamente durante u primu rapportu sessuale, causendu sanguinamentu è dolore severu vicinu à u glande di u pene.
In questi casi, u più impurtante hè di piantà u sanguinendu mettendu pressione à u locu cù una compressa sterile o un tessutu pulitu, perchè, cume a lacrima accade di solitu cù l'organu erettu, ci hè una concentrazione più alta di sangue in u locu, chì pò piglià à 20 minuti per piantà u sangu.
In a maiò parte di i casi, nisun tipu di trattamentu hè necessariu, chì u tissutu si rigenera è si guarisce in pochi ghjorni, hè cunsigliatu solu per evità u cuntattu intimu durante stu periodu, oltre à mantene una bona igiene di u locu, per evità infezioni.
Cura per accelerà a guarigione
Per assicurà una guarigione più rapida è senza cumplicazioni, ci vole à fà casu durante a ripresa, cume:
- Evite di pichjà nantu à u puntu, evitendu sport cù un risicu elevatu di ferite cum'è u football, per esempiu;
- Evite u cuntattu intimu per 3 à 7 ghjorni, finu à chì a guarigione sia cumpleta;
- Lavate a zona intima dopu urinate;
- Applica una crema curativa 2 à 3 volte à ghjornu, cum'è Cicalfate, per accelerà a guarigione.
Inoltre, quandu i segni di infezzione apparisce, cum'è u dulore aumentatu, gonfiore o rossu rossu intensu di a ferita, hè cunsigliatu di cunsultà un urologu per inizià u trattamentu cù unguenti antibiotici, cum'è l'acidu Fusidic o Bacitracin, per esempiu.
In i primi ghjorni hè nurmale di sente una leggera sensazione di brusgiatura, sopratuttu dopu urinà, tuttavia stu disagiu sparisce à pocu à pocu mentre u frenu guarisce.
Cumu impedisce a rottura di accade
U megliu modu per evità di rompe u frenu di u prepuziu hè di inizià a relazione intima cun dolcezza per valutà se allungà u frenu provoca dolore, tuttavia, aduprà lubrificante pò ancu aiutà, perchè impedisce chì a pelle sia tirata troppu.
S'ellu hè identificatu chì u frenu hè troppu cortu è provoca fastidiu, hè cunsigliatu di cunsultà un urologu per fà una piccula chirurgia, chjamata frenuloplastia, in a quale hè fattu un picculu tagliu chì permette à u frenu di stende ancu di più, evitendu ch'ellu si rompa. durante u cuntattu intimu.
Quandu andà à u duttore
In a maiò parte di i casi u trattamentu pò esse fattu in casa, però, hè cunsigliatu di andà à u duttore quandu:
- U dulore hè assai intensu è ùn migliurà micca cù u tempu;
- A guarigione ùn accade micca in una settimana;
- Appariscenu segni d'infezzione, cum'è gonfiore, rossu o liberazione di pus;
- U sanguinamentu ùn diminuisce solu cumpressendu u situ.
Inoltre, quandu u frenu guarisce ma si rompe di novu pò esse necessariu andà à l'urologu per valutà a necessità di una chirurgia per taglià u frenu è impedisce chì u prublema ripeta.