Rubella IgG: chì hè è cumu capisce u risultatu
![Rubella IgG: chì hè è cumu capisce u risultatu - Salute Rubella IgG: chì hè è cumu capisce u risultatu - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/rubola-igg-o-que-e-como-entender-o-resultado.webp)
Cuntenutu
U test IgG di rosella hè un test serologicu fattu per verificà se a persona hà immunità contr'à u virus di a rosolia o hè infettata da quellu virus. Stu test hè principalmente dumandatu durante a gravidanza, in u quadru di a cura prenatale, è di solitu hè accumpagnatu da a misurazione di a rubella IgM, postu chì hè pussibile sapè s'ellu ci hè veramente una infezione recente o vechja o immunità.
Ancu s'ellu hè generalmente indicatu in l'assistenza prenatale per u risicu chì a donna trasmette u virus à u zitellu durante a gravidanza se hè infettata, u test IgG di rubella pò esse urdinatu per tutte e persone, soprattuttu s'ellu hà qualchì segnu o sintomu indicativu di rubella. cum'è una frebba alta, mal di testa è macchie rosse nantu à a pelle chì prurite assai. Amparate à identificà i sintomi è a rosolia.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/rubola-igg-o-que-e-como-entender-o-resultado.webp)
Cosa significa reagente IgG
Quandu l'esame hè indicatu Reagent IgG per a rosolia significa chì a persona hà anticorpi contr'à u virus, chì hè probabilmente dovutu à u vaccinu contra a rosolia, chì face parte di u calendariu di vaccinazione è a prima dosa hè cunsigliata à l'età di 12 mesi.
I valori di riferenza per a rubella IgG ponu varià secondu u laburatoriu, tuttavia, in generale, i valori sò:
- Non reattivu o negativu, quandu u valore hè menu di 10 IU / mL;
- Indeterminatu, quandu u valore hè trà 10 è 15 IU / mL;
- Reagente o pusitivu, quandu u valore hè più grande chì 15 IU / mL.
Ancu se in a maiò parte di i casi u reagente IgG di rubella hè duvutu à a vaccinazione, stu valore pò ancu esse reagente per infezioni recenti o anziane è, dunque, hè impurtante chì d'altri testi sianu fatti per cunfirmà u risultatu.
Cumu l'esame hè fattu
U test IgG di rubella hè simplice è ùn richiede alcuna preparazione, essendu solu indicatu chì a persona và à u laburatoriu per coglie un campione di sangue chì hè poi mandatu per analisi.
L'analisi di u campionu hè fatta per mezu di tecniche serulogiche per identificà a quantità di anticorpi IgG chì circulanu in u sangue, permettendu di sapè s'ellu ci hè una infezione recente o vechja o immunità.
In più di u test IgG, l'anticorpu IgM contr'à a rosolia hè ancu misuratu per ch'ellu sia pussibule di verificà l'immunità di a persona contr'à stu virus. Cusì, i risultati pussibili di l'esame sò:
- Reagent IgG è non reagent IgM: indica chì ci sò anticorpi chì circulanu in u corpu contr'à u virus di a rubella chì sò stati prudutti da a vaccinazione o da una vechja infezzione;
- Reagent IgG è Reagent IgM: indica chì ci hè una infezzione attiva recente;
- IgG non reattivi è IgM non reattivi: indica chì a persona ùn hè mai entrata in cuntattu cù u virus;
- IgG non reagenti è IgM reagenti: indica chì a persona hà o hà avutu una infezione acuta da pochi ghjorni.
IgG è IgM sò anticorpi naturali produtti da u corpu per via di una infezzione, essendu specifiche per l'agente infettivu. In u primu stadiu di l'infezzione, i livelli di IgM aumentanu è, dunque, hè cunsideratu un marcatore acutu di infezzione.
Quandu a malatia si sviluppa, ci hè un aumentu di a quantità di IgG in u sangue, in più di restà in circulazione ancu dopu a lotta à l'infezzione è, dunque, hè cunsideratu un marcatore di memoria. I livelli di IgG aumentanu ancu cù a vaccinazione, furnisce una prutezzione per a persona da u virus cù u tempu. Capite megliu cumu funzionanu IgG è IgM