8 Benefici Impressionanti di l'Oliu di Salmone
Cuntenutu
- 1. Hà proprietà antiinflamatorie
- 2. Pò calà i trigliceridi è migliurà i livelli di colesterolu
- 3. Puderà migliurà u flussu di sangue
- 4. Pò sustene u sviluppu fetale
- 5. Pò prumove a salute di u cervellu
- 6. Pò prumove a pelle è l'ochji sani
- 7. Puderà aiutà u mantenimentu di u pesu
- 8. Facile à aghjunghje à a vostra dieta
- Cumu piglià integratori d'oliu di salmone
- Precauzioni è effetti pussibuli
- U fondu
L'oliu di salmone hè cunnisciutu soprattuttu per esse una fonte eccezionalmente ricca di grassi omega-3.
I grassi omega-3 primari truvati in l'oliu di salmone sò l'acidu eicosapentaenoic (EPA) è l'acidu docosahexaenoic (DHA) ().
A ricerca hà ligatu l'assunzione di EPA è DHA à una varietà di benefici per a salute, cume un risicu riduttu di malatie cardiache, una salute cerebrale migliorata, è una inflammazione ridotta.
Questu articulu esplora 8 benefici impressionanti per a salute di l'oliu di salmone.
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
1. Hà proprietà antiinflamatorie
A risposta infiammatoria hè una parte impurtante di u sistema immune di u vostru corpu.
Tuttavia, l'infiammazione eccessiva pò dà origine à malatie croniche, cume malatie cardiache è diabete ().
A ricerca suggerisce chì i grassi omega-3 truvati in l'oliu di salmone ponu suppressione a risposta infiammatoria di u vostru corpu in una varietà di modi. Per esempiu, si pensa à riduce i livelli di chimichi proinflamatori produtti da e cellule immunitarie ().
In fattu, certi studii anu dimustratu chì piglià supplementi omega-3 pò aiutà à gestisce i sintomi associati à certe condizioni infiammatorie, cume l'artrite è e malatie cardiache (,).
RiassuntuI grassi Omega-3 in l'oliu di salmone ponu inibisce a risposta infiammatoria di u vostru corpu è ponu aiutà à gestisce i sintomi associati à certe malatie infiammatorie.
2. Pò calà i trigliceridi è migliurà i livelli di colesterolu
I trigliceridi sò un tipu di grassu chì si trova in u sangue. Livelli elevati di trigliceridi sò stati identificati cum'è fattore di risicu per e malatie cardiache è u colpu ().
Intantu, u colesterolu HDL - spessu chjamatu colesterolu "bonu" - hè cunnisciutu per avè un effettu prutettore nantu à a vostra salute di u core ().
A ricerca indica chì l'omega-3 chì si trovanu in l'oliu di salmone ponu ghjucà un rolu in a diminuzione di trigliceridi è in elevazione di u colesterolu HDL.
Un studiu di 4 settimane in 19 persone hà trovu chì cunsumà finu à 9,5 once (270 grammi) di salmone duie volte à settimana riduce in trigliceridi è aumentatu i livelli di colesterolu HDL ().
Un altru studiu in 92 omi cù colesterolu altu è trigliceridi hà paragunatu l'effetti di manghjà salmone à manghjà altri tippi di proteine.
L'omi chì anu manghjatu salmone ogni ghjornu per ottu settimane anu sperimentatu una riduzione significativa di trigliceridi è un aumentu significativu di u colesterolu HDL, paragunatu à quelli chì anu cunsumatu altre fonti di proteine ().
Questa evidenza indica chì u cunsumu d'oliu di salmone pò prumove a salute di u core migliorendu a concentrazione è a composizione di grassi in u vostru sangue.
RiassuntuE ricerche suggerenu chì u cunsumu d'oliu di salmone pò prumove a salute di u core riducendu i trigliceridi è aumentendu i livelli di colesterolu HDL (bonu).
3. Puderà migliurà u flussu di sangue
U vostru corpu pò aduprà grassi omega-3 da oliu di salmone per fà un cumpostu chjamatu ossidu nitricu. L'ossidu nitricu stimula u rilassamentu di i vini sanguini, purtendu à migliurà u flussu di sangue è ridutta a pressione sanguigna ().
Un studiu in 21 persone hà trovu chì quelli chì anu pigliatu supplementi di DHA è EPA - grassi omega-3 trovati in oliu di salmone - anu sperimentatu significativamente miglioratu u flussu di sangue è a consegna di ossigenu durante l'eserciziu, paragunatu à quelli chì anu cunsumatu un altru tipu d'oliu ()
Un altru studiu chjucu di 6 settimane hà dimustratu chì cunsumà supplementi EPA è DHA ogni ghjornu hà miglioratu u flussu di sangue è aumentata a tolleranza di l'eserciziu in e persone impegnate in esercizii di presa manuale, paragunatu cù un gruppu di cuntrollu ().
Ancu se questi risultati sò incuraghjenti, più studii sò necessarii per capisce megliu cume i grassi omega-3 in oliu di salmone ponu migliurà u flussu di sangue è e prestazioni fisiche.
RiassuntuI grassi Omega-3 chì si trovanu in l'oliu di salmone ponu prumove un flussu di sangue migliuratu è a consegna di ossigenu, ma sò necessarie più ricerche.
4. Pò sustene u sviluppu fetale
I grassi Omega-3 cum'è quelli chì si trovanu in l'oliu di salmone sò essenziali per un sviluppu fetale currettu.
I zitelli nati da mamme chì cunsumanu pesci o chì piglianu supplementi omega-3 durante a gravidanza tipicamente puntuanu più altu nantu à i testi di sviluppu di l'abilità cognitiva è motrice di i zitelli chì e mamme ùn anu micca cunsumatu grassi omega-3 ().
L'assumimentu di Omega-3 da a mamma durante a gravidanza è u zitellu in a zitiddina prima sò ancu associati cun un risicu più bassu di prublemi di comportamentu in u zitellu ().
Alcune ricerche indicanu chì u cunsumu omega-3 pò ancu ghjucà un rolu in a prevenzione di e nascite pretermine. Tuttavia, l'evidenza annantu à questu effettu hè mista è resta inconclusiva ().
RiassuntuI grassi omega-3 chì si trovanu in l'oliu di salmone ponu ghjucà un rolu impurtante in u sviluppu adeguatu di u cervellu fetale è in a funzione cognitiva in i zitelli.
5. Pò prumove a salute di u cervellu
Ci hè una forte evidenza chì i grassi omega-3 sò impurtanti per u sviluppu di u cervellu in i zitelli. Avà, a ricerca preliminare suggerisce ch'elli ponu ancu prumove a salute di u cervellu assai più tardi in a vita.
Studi di provette anu dimustratu chì DHA, unu di i grassi omega-3 truvati in l'oliu di salmone, ghjoca un rolu in a riparazione è u sviluppu di e cellule neurali ().
Inoltre, un ingaghjamentu adeguatu di DHA hè assuciatu cù un risicu ridottu di decadenza cognitiva ligata à l'età è u sviluppu di a malattia d'Alzheimer ().
D’altronde, certi studii di test-tube è animali suggerenu chì piglià supplementi omega-3 pò aiutà à prevene è curà a malattia di Parkinson ().
In ultimamente, studii umani più ben cuncipiti sò necessarii per capisce megliu cumu i grassi omega-3 truvati in l'oliu di salmone ponu sustene a salute di u cervellu per tutta a vita umana.
RiassuntuUn ingaghjamentu adeguatu di grassi omega-3 chì si trovanu in l'oliu di salmone hè assuciatu à un risicu riduttu di calata cognitiva ligata à l'età è u sviluppu di malatie neurodegenerative cum'è l'Alzheimer.
6. Pò prumove a pelle è l'ochji sani
Un ingaghjamentu adeguatu di grassi omega-3 da fonti cum'è l'oliu di salmone pò prufittà a salute di a vostra pelle è di l'ochji.
I grassi Omega-3 ghjucanu un rolu in u sviluppu di l'ochji sani è di a visione in a zitiddina. Inoltre, un assunzione più alta per tutta l'età adulta hè assuciata cun un risicu diminuitu di malatie oculari cum'è glaucoma è degenerazione maculare legata à l'età (,).
Omega-3 in oliu di salmone cuntribuiscenu ancu à a pelle sana per via di i so effetti antiinflamatori.
A ricerca suggerisce chì cunsumà omega-3 pò prutege a vostra pelle da i danni da u sole, riduce i sintomi associati à a dermatite, è prumove a guarigione di e ferite ().
RiassuntuUn ingaghjamentu adeguatu di grassi omega-3 da fonti cum'è l'oliu di salmone sustene a salute di a pelle è pò riduce u risicu di certe malatie oculare legate à l'età.
7. Puderà aiutà u mantenimentu di u pesu
Alcuni studii suggerenu chì l'aggiunta di grassi omega-3 da oliu di salmone à a vostra dieta, cù altre modifiche di u stilu di vita, ponu aiutà à ghjunghje è mantene un pesu sanu. Tuttavia, i dati sò mischiati.
Parechji studii animali anu rivelatu chì l'assunzione di supplementi omega-3 pò riduce a tendenza à accumulà eccessu di grassu corporeu ().
Alcuni studii umani anu ancu dimustratu chì l'assunzione di supplementi omega-3 hà avutu un effettu simile, riducendu l'accumulazione di grassu corporeu quandu i supplementi sò stati accumpagnati cù una dieta caloria ridutta è un pianu di esercitazione ().
Tuttavia, a maiò parte di sta prova vene da studii à breve termine ().
Hè necessaria più ricerca à longu andà per valutà megliu u rolu di l'oliu di salmone nantu à l'obesità è u cuntrollu di u pesu in l'omu.
RiassuntuA ricerca iniziale suggerisce chì piglià supplementi omega-3 pò sustene a perdita di grassu, ma sò necessarii più studii umani à longu andà.
8. Facile à aghjunghje à a vostra dieta
Incorporà oliu di salmone in a vostra dieta hè faciule. Una opzione simplice hè di aghjunghje salmone à u vostru pianu di pranzu settimanale.
Per coglie i più grandi vantaghji, l'Associazione Americana di u Cuore raccomanda di gode di una porzione di 3,5 once (100 grammi) di pesci grassi cum'è u salmone almenu duie volte à a settimana ().
U salmone frescu, congelatu o in scatula sò tutte grandi opzioni.
Per una cena faciule di notte, cundite un filettu di salmone cù agliu, suchju di limonu è oliu d'oliva è arrustitelu nantu à una padedda cù una varietà di ligumi densi in nutrienti.
Pruvate aduprà salmone in scatula per fà una insalata di salmone à erbe o curry. Servite cum'è un sandwich o nantu à un lettu di foglie verdi per un pranzu leggeru è soddisfacente.
Cumu piglià integratori d'oliu di salmone
Sì ùn vi piace u salmone ma vulete sempre prufittà di i so benefici per a salute, cunsiderate di piglià un supplementu d'oliu di salmone.
A maiò parte di i supplementi di oliu di salmone sò in forma liquida o softgel. Puderanu truvà in u vostru magazinu di salute lucale o in linea.
E raccomandazioni di dosaggio ponu varia assai. Tuttavia, l'assunzione quotidiana di circa 1 gramma di oliu di salmone chì include sia EPA sia DHA hè probabilmente adeguata ().
Pò esse u megliu per evità di cunsumà più di 3 grammi à ghjornu, a menu chì un praticante sanitariu qualificatu vi abbia urdinatu di fà cusì ().
Precauzioni è effetti pussibuli
I supplementi à l'oliu di salmone sò prubabilmente sicuri per a maiò parte di a ghjente, ma piglià troppu pò cunduce à effetti collaterali scomodi, cum'è nausea, ardori di stomacu è diarrea ().
Sè vo pigliate medicazione per diluisce u sangue, hè megliu cunsultà u vostru duttore prima di inizià un supplementu d'oliu di salmone, perchè puderia aumentà u risicu di sanguinamentu ().
In certi paesi, cumpresi i Stati Uniti, i supplementi dietetichi ùn sò micca regulati. Cusì, puderanu cuntene ingredienti o additivi indesiderati è potenzialmente dannosi.
Sceglite sempre un supplementu chì hè statu testatu da un terzu cum'è a NSF o a Farmacopea Americana per assicurà a purezza è a qualità di u pruduttu chì cumprate.
Riassuntu Pudete aghjunghje oliu di salmone à a vostra dieta in pesce sanu o in forma di supplementu. Tuttavia, atteniti à e quantità raccomandate perchè cunsumà troppu pò purtà à effetti collaterali negativi.U fondu
L'oliu di salmone hè una ricca fonte di grassi omega-3 DHA è EPA.
U cunsumu omega-3 da oliu di salmone hè assuciatu cù una varietà di benefici per a salute, cumprese a riduzione di l'infiammazione, aiutendu a gestione di u pesu, è aumentendu a salute di u core è di u cervellu.
Pudete uttene i benefici di l'oliu di salmone includendu u salmone in a vostra dieta o piglià un supplementu d'oliu di salmone.
Tuttavia, attene à a quantità raccomandata di salmone à a settimana è à a dosa raccomandata di oliu di salmone. U cunsumu troppu pò purtà à implicazioni negative per a salute.
Se ùn site micca sicuru se l'oliu di salmone hè adattatu per a vostra dieta, cunsultate u vostru duttore per cunsiglii.