Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Rubella in gravidanza: chì hè, cumplicazioni pussibuli è trattamentu - Salute
Rubella in gravidanza: chì hè, cumplicazioni pussibuli è trattamentu - Salute

Cuntenutu

A rubella hè una malattia relativamente cumuna in a zitiddina chì, quandu si verifica in gravidanza, pò causà malformazioni in u zitellu cum'è microcefalia, sordità o cambiamenti in l'ochji. Cusì, l'ideale hè chì a donna uttene u vaccinu contr'à a malatia prima di stà incinta.

U vaccinu contra a rosolia hè generalmente pigliatu in a zitiddina, ma e donne chì ùn piglianu micca u vaccinu o a so dosa di rinforzu devenu esse vaccinati prima di stà incinta. Dopu avè pigliatu u vaccinu a donna deve aspittà almenu 1 mese per cumincià à pruvà à cuncepisce. Amparate più nantu à u vaccinu contra a rosolia.

A rubella hè una malatia infettiva causata da u virus di u tippu Rubivirus, chì hè generalmente trasmessu per secrezioni cum'è a saliva, in contatti intimi è basgi. Di solitu i zitelli è i ghjovani adulti sò i più infettati, ciò chì aumenta e possibilità di acquistà a malatia durante a gravidanza.

Macchie di rubella nantu à a pelle

Principali sintomi

I sintomi di a rosolia in a gravidanza sò simili à quelli dimustrati da quellu chì sviluppa a malatia:


  • Mal di testa;
  • Dolore musculare;
  • Febbra bassa finu à 38ºC;
  • Tosse cù flema;
  • Dolore à l'articuli;
  • Limfa o ganglii gonfi, soprattuttu vicinu à u collu;
  • Petite macchie rosse nantu à a faccia chì poi si sparghjenu in tuttu u corpu è duranu circa 3 ghjorni.

I sintomi ponu piglià finu à 21 ghjorni per apparì, ma a trasmissione di u virus pò accade 7 ghjorni prima di l'iniziu di i sintomi finu à 7 ghjorni dopu l'apparizione di macchie rosse nantu à a pelle.

Cumu cunfirmà u diagnosticu

In certi casi, a rubèola ùn pò avè nisun sintomi è, dunque, u so diagnosticu pò esse cunfirmatu solu per a presenza di immunoglobuline. IgM o IgG nantu à u test di sangue.

Possibili cunsequenze di a rosolia

E cunsequenze di a rosolia in gravidanza sò in leia cù a rosolia congenita, chì pò purtà à l'abortu o à malformazioni fetali gravi cum'è:

  • Surdità;
  • Cambiamenti di l'ochji cum'è cecità, cataratta, microftalmia, glaucoma è retinopatia;
  • Problemi cardiaci cum'è stenosi di l'arteria pulmonaria, difettu di u septum ventriculare, miocardite
  • Lesioni di u sistema nervosu cum'è meningite cronica, vasculite cun calcificazione
  • Ritardu mentale;
  • Microcefalia;
  • Purpura;
  • Anemia emolitica;
  • Meningoencefalite;
  • Prublemi di fegatu cum'è fibrosi è trasfurmazione di cellule di fegatu giganti.

Questi cambiamenti ponu accade quandu una donna hà a rosolia durante a gravidanza o quandu riceve u vaccinu contra a rosolia durante a gravidanza. U risicu di trasmissione di a rosolia à u zitellu hè più grande in u primu trimesteru di a gravidanza è s'ellu accade u zitellu deve esse natu cù a rosolia congenita. Amparate tuttu nantu à a rosolia congenita.


Cumplicazioni maiò si vedenu quandu u zitellu hè influenzatu in u primu trimesteru di gravidanza. Normalmente, i cambiamenti fetali si vedenu in l'esami realizati durante a gravidanza è pocu dopu a nascita, ma alcuni cambiamenti ponu esse diagnosticati solu in i primi 4 anni di a vita di u zitellu. Alcune di sti manifestazioni chì ponu esse scuperti dopu sò Diabete, panencefalite è autismu.

Vede in modu semplice ciò chì hè a microcefalia è cume si cura di un criaturu cun questu prublema fighjendu u video seguente:

Cumu sapè se u vostru zitellu hè statu influenzatu

Per sapè se u zitellu hè statu influenzatu da u virus di a rosolia quandu a so mamma hè stata infettata durante a gravidanza o se a mamma hà ricevutu u vaccinu contra a rosolia durante a gravidanza, si deve fà una cura prenatale è tutti i testi necessarii per valutà u sviluppu di i zitelli. è tissuti.

L'ultrasound morfologicu, generalmente realizatu trà 18 è 22 settimane di gestazione, pò indicà s'ellu ci hè malformazione cardiaca o danni cerebrali, tuttavia, alcuni cambiamenti ponu esse vistu solu dopu a nascita, cum'è a sordità, per esempiu.


U diagnosticu di rubeola congenita pò esse fattu per mezu di un test di sangue chì identifica anticorpi IgM positivi per rubivirus finu à 1 annu dopu a nascita. Stu cambiamentu pò esse vistu solu dopu à 1 mese di nascita è dunque, in casu di suspettu, l'esame deve esse ripetutu dopu sta data.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu di a rosolia in gravidanza cunsiste à cuntrullà i sintomi chì a donna sente perchè ùn ci hè nisun trattamentu specificu chì possa curà a rosella. Normalmente, u trattamentu si face cù medicinali per cuntrullà a frebba è i dolori, cume u paracetamol, assuciatu à u riposu è à l'assunzione di fluidi da a donna incinta.

A megliu forma di prevenzione hè di avè una vaccinazione triplu-virale contr'à u morbellu, a parotite è a rosolia almenu 1 mese prima di stà incinta. Duvete ancu evità di stà intornu à e persone chì trasmettenu a malattia o à i zitelli infettati da a rosolia.

Posti Populari

Fate i Gingersnaps di Kourtney Kardashian parte di e vostre tradizioni di vacanze

Fate i Gingersnaps di Kourtney Kardashian parte di e vostre tradizioni di vacanze

I Karda hian-Jenner facenu micca pigliate e tradizioni di vacanze à a ligera (carta di Natale di 25 ghjorni rivela, 'nuff di e). Cu ì naturalmente, ogni urella hà una gu to a ricett...
Perchè avemu veramente bisognu di mette fine à e rimarche "Quarantine 15".

Perchè avemu veramente bisognu di mette fine à e rimarche "Quarantine 15".

Avà ò pa ati me i chì u Coronaviru hà cambiatu u mondu à l'inver u. E cum'è una gran parte di u pae e cumencia à riapertura è a ghjente cumincia à ...