Perchè corre una maratona 6 mesi dopu avè un zitellu
Cuntenutu
Ghjennaghju scorsu, mi sò scrittu per a Maratona di Boston 2017. Cum'è un corridore di maratona d'elite è un ambasciatore di l'Adidas, questu era diventatu un pocu rituale annuale per mè. Corsa hè una parte tamanta di a mo vita. Finu à oghje, aghju fattu 16 maratoni. Ancu aghju scontru u mo maritu (un corridore accadutu è un chiropratore di sport) in una corsa di strada in 2013.
À l'origine, ùn pensu micca di corre a corsa. L'annu passatu, u mo maritu è eiu aviamu stabilitu a nostra vista nantu à un altru scopu speciale: inizià una famiglia. In definitiva, però, avemu passatu 2016 à pruvà senza successu. Dunque ghjustu nanzu à a data di scadenza per iscrive mi, aghju decisu di caccià a mo mente di "pruvà" è di vultà à a mo vita normale è a mo corsa. Cum'è u destinu, quellu ghjornu stessu chì aghju firmatu per gestisce Boston, avemu ancu scupertu chì eramu incinta.
eru cusì eccitatu, ma di sicuru hè ancu un pocu tristu. Mentre aghju decisu di fà una furmazione sempre attraversu a mo prima gravidanza (ascultendu u mo corpu è registrendu un chilometraghju più bassu) -Sapiu chì ùn seria micca capace di participà à u campu d'elite cum'è di solitu. (Rilatu: Cumu Corsa Durante a Gravidanza Mi Preparò per Dà a nascita)
Tuttavia, eru cuntentu chì in u primu trimesteru di a mo gravidenza, aghju pussutu curriri a maiò parte di i ghjorni. È quandu u luni di Maratona hè ghjuntu, mi sò statu bellu. In 14 settimane di gravidanza, aghju fattu una maratona di 3:05 - abbastanza bona per u primu Qualificatore Boston di u nostru zitellu. Era a maratona più divertente è divertente chì avessi mai corse.
Post-Baby Fitness
In uttrovi, aghju datu nascita à u mo figliolu Riley. Mentre era in l'uspidale, aghju avutu uni pochi di ghjorni duv'è appena ghjuntu da u lettu. Aviu pruritu di muvimentu.I bramu un bon sudore, aria fresca, è mi sentu forte. Sapiu chì avia bisognu à sorte è fà qualcosa.
Qualchi ghjorni dopu, aghju cuminciatu à andà in cammina cun ellu. È à sei settimane postpartum, aghju avutu u permessu di u mo ob-gyn per correre. Aviu avutu qualchì lacrime-cumunu in e nascite vaginali-è u mo duttore vulia assicurassi chì eru pienu guaritu prima di esercità mi troppu duru. U corpu hè sottupostu à un cambiamentu rapidu è tremendu durante i primi mesi dopu à u partu, è cumincià troppu prestu pò mette in risicu di ferite. (Vale ancu di nutà chì ogni corpu hè diversu. Aghju avutu l'amici chì si sentenu bè chì currenu solu uni pochi di settimane dopu à u partitu è altri chì u trovanu più sfida.)
Un amicu mio hà ancu creatu un #3for31 December Challenge (correndu 3 miles tutti i 31 ghjorni di u mese), chì m'hà aiutatu à rinfurzà l'abitudine di correre. Quandu Riley avia 3 mesi, aghju cuminciatu à purtallu per alcune di e mo corse in u passeggiu di jogging. L'hà amatu è hè un grande entrenamentu per mè. (À e mamme nove fora: Pruvate à spinghje un passeggiu versu e muntagne!) U passeggiu da jogging mi dà ancu a libertà di corre quandu vogliu, allora ùn aghju micca da aspettà chì u mo maritu sia in casa o uttene un sitter.
Prestu, aghju cuminciatu à mette mi in i mo panni, aghju avutu più energia per u mo figliolu, è aghju dormitu megliu. Mi sentu cum'è mè torna.
U mo maritu è i mo amichi cumincianu ancu à furmà per Boston. Aviu seriu FOMO. Aghju continuatu à pensà à quantu sarebbe fantasticu di vede u mo zitellu longu u corsu è cumu si sentiria torna in forma di maratona.
Ma ùn vulia micca esse dispiacitu in u mo livellu di fitness. Sò una persona assai cumpetitiva è era autoconsciente di ciò chì a ghjente pensava di e mo corse lente in Strava.Eru ancu paragunendu constantemente a mo forma fisica à l'altre donne. Quandu ùn era micca capace di curriri, mi sentu veramente abbattutu. In più, curre una maratona hè una grande impresa cù un zitellu di 6 mesi allattatu in casa - ùn era micca sicuru d'avè ancu u tempu di furmà. (Related: Fit Moms sparte i modi relatable è realisticu chì facenu tempu per l'entrenamentu)
Un Novu Scopu
Dopu, u mese scorsu, Adidas m'hà dumandatu di participà à una ripresa fotografica per a Maratona di Boston. Durante a ripresa, m'anu dumandatu s'ellu corressi a corsa. Inizialmente aghju esitatu. Ùn avia micca statu allenatu è mi dumandava cumu fà longhe corse si adatterebbe à e mo nuove responsabilità cum'è mamma. Ma dopu avè parlatu cù u mo maritu (è decisu di alterne corse cun ellu per chì unu di noi sia sempre cun Riley), aghju decisu di scaccià e mo insicurezze fora di a finestra è solu andà per ellu.
Sapiu chì avia a pussibilità di dimustrà cumu furmà in modu sicuru, intelligente è esse un bon mudellu per tutte e mamme nove. Da quandu aghju pigliatu a mo decisione, sò stata colpita da tutti i feedback pusitivi è e dumande chì aghju avutu nantu à u fitness postpartum.
Ùn dicu micca tutti duverebbe tirà per fà una maratona dopu avè avutu un criaturu. Ma per mè, era sempre stata a mo "cosa". Senza a mo corsa (è senza maratone), mi sentu cum'è un pezzu di mè mancava. Aghju amparatu chì, in fine, fà ciò chì ti piace (sia ch'ella sia classi in studio, camminate o yoga) in modu sicuru è avè u tempu per sè stessu ti fa sentu grandi è, infine, ti fa una mamma megliu.
I mo scopi per Boston sò sfarenti quist'annu - sò di stà senza ferite è di divertissi. Ùn seraghju micca "corsa". Amu a Maratona di Boston, è sò entusiasmatu per esse solu in u corsu di novu, per rapprisintà tutte e mamme forti, è per vede u mo zitellu à a linea d'arrivu.