Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 18 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
A dura verità nantu à a sicurezza di corsa per e donne - Vita Di Vita
A dura verità nantu à a sicurezza di corsa per e donne - Vita Di Vita

Cuntenutu

Era meziornu in un ghjornu luminoso è assulanatu - u cuntrariu di cumu cumincianu a maiò parte di e storie d'orrore - ma mentre Jeanette Jones partiva per a so corsa di ogni ghjornu, ùn avia micca idea chì a so vita era per trasfurmà in un incubo. Trascinendu per u so quartieru tranquillu, a donna d'Austin, di 39 anni, hà rimarcatu à pena u giuvanottu parchiatu da l'altra parte di a strada. Mais il l'a remarquée, puis s'avança de plusieurs blocs avant de se cacher et d'attendre.

"Hè ghjuntu currendu intornu à l'angulu di una casa è m'hà ghjustu affrontatu in a strada", dice ella. "Emu subitu luttatu, calciendu è urlendu cusì forte chì a ghjente in carrughju m'hà intesu in casa soia".

Dopu qualchì minutu di lotta, u so attaccante s'hè resu contu ch'ella ùn avia da esse un scopu faciule è si ne hè andatu. Jones, chì ùn hà mai persu a testa per una seconda, hà sappiutu di memorizà u so numeru di licenza. Una donna chì avia vistu l'attaccu l'aiutò à chjamà a pulizza, chì hà pigliatu rapidamente l'omu 20 minuti dopu. L'incontru digià scunvurgente hè diventatu francamente scantificante quandu i detectives anu dichjaratu ch'ellu avia cunfessu di vulè trascinalla in i boschi vicini per stuprala.


L'attaccante di Jones hà ricevutu 10 mesi in prigiò, ma ùn hè statu cundannatu per attentatu di stupru o rapimentu. "Ancu se aghju avutu qualchì scrapes è contusioni da l'attaccu nantu à l'asfaltu, mi sentu ancu chì aghju persu circa un annu di a mo vita per u stress mentale è l'ansietà per u prucessu è l'incidentu", dice Jones.

Stu tippu di attaccu fisicu cummencia à pocu à pocu à sonà più cum'è a norma, postu chì parechji altri recenti attacchi d'altu prufilu annantu à e femine di curridori anu fattu a nutizia. In lugliu, Mollie Tibbetts, un studiente di l'Università di l'Iowa, s'hè scompartu dopu avè partutu per una corsa, è u so corpu hè statu scupertu in un campu di granu settimane dopu. Avà, e nutizie si sparghjenu nantu à Wendy Karina Martinez, un ghjovanu di 34 anni da DC. Dopu avè partutu per fà un jogging, hè cascata in un ristorante cù pugnalate chì finì per esse fatale. Stu tippu di storie anu lasciatu à e donne chì si sentenu in furia.Sicondu un sondaghju da Wearsafe Labs, u 34 per centu di e femine si sentenu a paura mentre si esercitanu da sola.

Questa sensazione hè ghjustificata, cume Rich Staropoli, un anzianu agente di u Serviziu Secretu è espertu in securità, dice chì mentre l'assalti fisichi sò statisticamente rari, l'assalti verbali sò assai più cumuni. "In a mo sperienza, ùn cunnoscu micca una donna di ogni età chì ùn hà micca statu chjamatu, prupostu, o ghjustu incomodatu cù rimarche, gesti o soni inappropriati mentre circava solu di fà un eserciziu à l'aria aperta ", dice. à Harass Me)


Staropoli hà ragiò - quandu SHAPE hà dumandatu à e donne storie persunali di i so scontri periculosi mentre eranu in corsa, eramu stati rapidamente inundati di messaghji. È solu perchè assalti verbali accadenu più spessu ùn significa micca chì ùn sianu scumudati per sè. Amy Nelson, una ghjovana di 27 anni di Lacey, Washington, ricorda di esse stata cacciata da un omu briacu chì li urlava rimarche grezze mentre era in corsa. Mentre era troppu intossicatu per caccialla più di mezu bloccu, Nelson dice chì a facia paura di ripensà e so strategie di corsa. Kathy Bellisle, una donna di 44 anni di l'Ontario, Canada, si ricorda di un omu chì a seguitava in i so viaghji ogni ghjornu finu à ch'ella fessi una scena publica è minacciava di chjamà a pulizza. L'hà lasciata sola dopu, ma ella ferma nervosa per a corsa di notte, cambia regularmente a so strada, è cura per evità i stranieri. È Lynda Benson, una donna di 30 anni di Sonoma, in California, dice ch'ella hè stata perseguitata da un omu in a so vittura per settimane; ancu s’ellu ùn l’hà mai parlatu, bastava à fà la rinuncià à i so chjassi preferiti.


Hè stu tipu di fastidiu ogni ghjornu chì hà e donne chì cambianu e so rutine regulare. Casu è puntu: 50 per centu di e donne dicenu chì anu troppu paura di marchjà o di curriri di notte in i so quartieri, secondu un sondaghju di Gallup, mentre chì un sondaghju di Stop Street Harassment hà truvatu chì l'11 per centu di e donne preferiscenu eserciziu in una palestra. perchè ùn si sentenu micca à l'usu cumerciu fora.

Mentre Staropoli capisce chì a paura, dice chì e donne ùn devenu esse obligate à cambià i so abitudini di eserciziu per quessa. "Statisticamente, site assai sicuru per esercità fora", dice. "Ma cum'è ogni situazione quandu site da sè stessu, stà cunsciente di u vostru ambiente è impiegà alcune strategie simplici per a vostra sicurità sò i chjavi per cuntinuà à gode di l'attività all'aria aperta tuttu l'annu".

A prossima volta chì surtite, seguitate i primi cunsiglii di sicurezza di Strapoli:

Ascolta u vostru intuition. Se qualcosa ùn si sente micca bè, fate ciò chì duvete fà per sentitevi più comodu - ancu sì ciò significa attraversà a strada per evità à qualcunu, o saltà una pista chì di solitu corre perchè hè bughju è apparentemente viotu. (Se ùn pudete micca rompe e vostre abitudini di civetta di notte, allora optate per attrezzi riflettenti è luminosi di allenamentu chì sò fatti per correre in u bughju.)

Ùn lasciate micca un smartphone dà un falsu sensu di ssicurezza. Se correte di routine da soli, pruvate à portà un dispositivu purtatu discretu è facilmente accessibile (cum'è u Tag Wearsafe). L'attaccanti sò cuscenti chì a maiò parte di a ghjente hà un telefuninu nantu à elli, è pò esse difficiule d'accede in una lotta, ma un dispositivu cum'è questu pò esse u strumentu inesperu chì avvisa à qualchissia chì avete bisognu d'aiutu.

Curririinduve ci hè più luce è rumore. U tipu di caratteru chì hà da fastidiu una donna chì eserciteghja à l'aria aperta hè più prubabilmente dispostu da qualcosa chì attirà l'attenzione à e so azzioni. I lampi di strada sò u vostru amicu, cum'è i parchi chì sò colmi di persone invece di camini vioti.

Lasciate sempre un pocusi sà induve vai. Senza parlà quandu avete a intenzione di vultà. In questu modu sapranu di vene à circà se qualcosa andava stortu.

Se vi truvate in una situazione terribile cum'è queste altre donne, seguitate u piombu di Jones è luttate, fendu rumore è attirendu a più attenzione à voi stessi pussibule. È ancu s'ellu pò esse duru, Jones dice di pruvà à cuntinuà à fà ciò chì amate - corre sempre ogni ghjornu perchè dice ch'ella ricusa di lascià a paura arrubà a so forma favurita di eserciziu.

Rivista per

Publicità

Articuli Interessanti

Cosa hè MCH è Cosa Significanu Valori Alti è Bassi?

Cosa hè MCH è Cosa Significanu Valori Alti è Bassi?

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. Co a hè MC...
Tuttu u vostru bisognu à sapè nantu à e bucce di l'acidu latticu

Tuttu u vostru bisognu à sapè nantu à e bucce di l'acidu latticu

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. Chì hè...