Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 28 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Maghju 2025
Anonim
Bevi un Bicchiere di Acqua e Aglio Tutti i Giorni, Osserva Quanto sia Miracoloso
Video: Bevi un Bicchiere di Acqua e Aglio Tutti i Giorni, Osserva Quanto sia Miracoloso

Cuntenutu

U sale marinu hè u sale chì risulta da l'evaporazione di l'acqua di mare. Cum'ellu ùn passa micca u prucessu di raffinazione di u sale di tavula cumunu, u sale minerale, hà più minerali.

Benchì u sale marinu abbia più minerali è hè dunque megliu per a vostra salute chè u sale raffinatu, hè sempre sale è, dunque, duvete cunsumà solu 1 cucchiaina à ghjornu, vale à dì da 4 à 6 grammi. I pazienti cun ipertensione anu da eliminà ogni tippu di sale da a dieta.

U sale marinu si pò truvà grossu, magru o in fiocche, in rosa, grisgiu o neru.

Principali vantaghji

I vantaghji di u sale marinu sò di furnisce minerali impurtanti à u corpu, cum'è iodu, luttendu cusì contr'à e malatie cum'è u boccu o i prublemi di tiroide. Un altru benefiziu impurtante di u sale hè di regulà a distribuzione di l'acqua in u corpu è a pressione sanguigna.


Un ingaghjamentu adeguatu di sale hè impurtante perchè u sodiu bassu o altu in u sangue hè assuciatu cù malatie cardiache o renali, indipendentemente da s'ellu hè carenza o eccessu da parte di a dieta.

Per chì ghjè

U sale marinu hè adupratu per cundisce l'alimenti cù menu sale perchè hà un sapore più forte di u sale raffinatu è hè un modu simplice per aumentà u cunsumu minerale. Inoltre, u sale marinu hè una soluzione eccellente fatta in casa per a gola, quandu hè infiammatu o irritatu.

Articuli Fresche

Ulceri venosi - autocura

Ulceri venosi - autocura

Ulcere veno e (piaghe aperte) ponu accade quandu e vene di e to gambe ùn pingenu micca u angue à u core cum'è i deve. U angue torna in e vene, aumentendu a pre ione. 'ellu ù...
Torsione testiculare

Torsione testiculare

A tor ione te ticulare hè a tor ione di u cordu permaticu, chì u tene i te ticuli in u crotum. Quandu accade, l'offerta di angue hè tagliata à i te ticuli è u te utu vicin...