Questa Pro Climber hà trasformatu u so garage in una palestra d'arrampicata per pudè allenassi in quarantena
Cuntenutu
- Cumu DiGiulian hà custruitu a so palestra d'arrampicata in casa
- Perchè DiGiulian valorizza l'arrampicata in casa
- Rivista per
À solu 27 anni, Sasha DiGiulian hè unu di i visi i più ricunnisciuti in u mondu scalendu. U graduatu di l'Università di Columbia è l'atleta di Red Bull avia solu 6 anni quandu hà cuminciatu à cumpetizione è hà battutu innumerevoli records dapoi.
Non solu hè a prima donna nordamericana à scalà u gradu di difficultà di 9a o 5.14d - ricunnisciuta cum'è una di e salite più dure mai realizate da una femina - hè ancu a prima donna à ascende a faccia nordu di a muntagna Eiger (notoriamente riferita cum'è u "Murder Wall") in l'Alpi svizzeri. In cima, hè ancu a prima donna à scalata libera Mora Mora, una cupola di granitu di 2300 piedi in Madagascar. In breve: DiGiulian hè una bestia tutale.
Ancu s'ella hà decisu di ùn cumpete micca in l'Olimpiadi di u 2020 (prima ch'elli sianu rimandati per via di COVID-19), a nativa di u Colorado hè sempre in furmazione per a so prossima grande avventura. Ma, cum'è parechje persone anu sperimentatu, a pandemia di coronavirus (COVID-19) hà messu una chjave in a rutina di DiGiulian. E palestre eranu chjose è scalà fora ùn era più una opzione per DiGiulian chì a ghjente era furzata in quarantena. Dunque, l'atleta hà decisu di diventà creativa cun a so furmazione in casa. (Assuciatu: Quessi Formatori è Studii Offrenu Classi di Allenamentu Gratuiti in Linea à mezu à a Pandemia di Coronavirus)
Dapoi chì si hè trasferitu in u so novu locu in Boulder in u 2019, DiGiulian avia ghjucatu cù l'idea di trasfurmà u so garage di duie vittura in una palestra d'arrampicata. Una volta chì u bloccu COVID-19 hè accadutu, DiGiulian hà vistu cum'è a scusa perfetta per andà à pienu acceleratu cù u prugettu, ella dice Forma.
"Vuliu custruisce un centru di furmazione induve puderia veramente cuncentrazione senza e distrazioni chì ponu vene cun andà in una palestra d'arrampicata", spiega. "Viaghju assai per arrampicà mi in lochi luntani di u mondu, è quandu sò in casa, hè tandu chì cercu di cuncentrà mi principalmente nantu à a mo furmazione per preparà a mo prossima spedizione." (Relazionatu: 9 motivi sorprendenti chì avete bisognu di pruvà l'arrampicata in roccia avà)
Cumu DiGiulian hà custruitu a so palestra d'arrampicata in casa
A custruzzione di a palestra, guidata da Didier Raboutou, un ex alpinista pro, è ancu di alcuni amichi di DiGiulian da u mondu di l'arrampicata, hà pigliatu circa un mese è mezu per compie, sparte DiGiulian. U prugettu era digià in corso è andava stabile in ferraghju, ma u bloccu di coronavirus in marzu presentava alcune sfide, dice. Piuttostu prestu, solu DiGiulian è Raboutou portavanu u pesu di u travagliu. "Durante tutta a quarantena, era veramente impurtante per mè di esse alluntanatu socialmente da tutti è di fighjà dinò nantu à a furmazione, cusì avendu avutu l'idea preconcevata per una palestra in piazza prima chì a pandemia sia veramente attraversata da Boulder hà aiutatu", spiega DiGiulian.
Tutti i singuli cunsiderati, a palestra - chì DiGiulian hà numinatu u DiGi Dojo - si hè rivelata u sognu di ogni scalatore.
U garage-turned-gym di DiGiulian hà pareti di 14 piedi è pavimenti fatti di padding ginnastica universale in modu chì hè sicuru di cascà da ogni pusizioni, sparte l'atleta. Ci hè ancu un Treadwall, chì hè essenzialmente un muru d'arrampicata incontra un tapis roulant. I pannelli di u Treadwall giranu, permettendu à DiGiulian di copre circa 3.000 metri di scalata in una ora, dice ella. Per riferimentu, hè circa duie volte è mezu più altu chì l'Empire State Building è quasi trè volte più altu chì a Torre Eiffel. (In cunnessione: Margo Hayes hè u ghjovanu scalatore di roccia chì avete bisognu di sapè)
DiGiian hà dettu chì u DiGi Dojo hà ancu un MoonBoard è Kilter Board, chì sò pareti interattivi di boulder cù luci LED attaccate à e stalle. Ognunu di i bordi vene cù app chì sò dotate di una basa di dati di salite stabilita da diversi utilizatori di u mondu. "I mura sò cunnessi à queste app via Bluetooth, cusì quandu sceglite una scalata, l'arrampicata tene assuciata cù quella scalata specifica, si illuminanu", spiega. "E luci verdi sò per e tene di partenza, e luci turchine sò per e mani, e luci viole sò per i pedi, è a luce rosa hè per a tenuta di finitura." (Relazionatu: Cumu l'ultime tecnulugia di classi di fitness cambia l'allenamenti in casa)
A palestra di DiGiulian hè ancu dotata di una barra pull-up (ch'ella usa per a furmazione TRX), una tavola di campus (una tavola di legnu suspesu cù una varietà di "scalini" o bordi di dimensioni diverse), è una tavula d'attaccatura (una tastiera chì aiuta i scaladori à travaglià nantu à i musculi di u bracciu è di e spalle), sparte l'atleta.
In tuttu, a palestra hè stata cuncipita specificamente per una furmazione di grande sfida, di alta qualità, dice DiGiulian. "Aghju a focalizazione di a forza di i diti nantu à u pannellu di appiccicazione è l'area di u campus, a furmazione di putenza è tecnica nantu à i pannelli LED, è a furmazione di resistenza cù u Treadwall", spiega.
In quantu à u restu di a so furmazione, DiGiulian dice chì usa u so sotano per esercizii non-climbing. Quì hà una bicicletta Assault (chì, BTW, hè ottima per custruisce a resistenza), una bicicletta ferma, stuoie di yoga, una palla di eserciziu è bande di resistenza. "Ma in u DiGi Dojo, u focu principalu hè l'arrampicata", aghjusta.
Perchè DiGiulian valorizza l'arrampicata in casa
A privacy è e distrazioni limitate sò e chjave per a furmazione di DiGiulian, dice. Ma a so nova palestra d'arrampicata in casa l'aiuta ancu à dà a priorità à a gestione di u tempu, dice DiGiulian. "In un mondu pre-COVID, aghju viaghjatu assai spessu è ghjunghjia qualchì volta in casa da, per esempiu, l'Europa, è ùn aghju micca veramente a larghezza di banda per andà in palestra. O a palestra seria chjusa perchè era tardu", sparta. "Avè a mo propria palestra mi permette di limità e distrazioni è avè u mo propiu spaziu per aghjurnà veramente a mo furmazione cù a mo squadra è furmà à l'ore chì sò più convenienti per mè stessu". (Relazionatu: 10 Modi per Sneak In un Allenamentu ancu quandu site Crazy-Busy)
Avà ch'ella pò allenassi cun più facilità è cunfortu in casa, l'arrampicata hè diventata una forma di terapia per DiGiulian, in particulare in u stress di a pandemia, dice. "Amu l'aspettu suciale di scalà palestre, è mi manca quellu mentre mi allenaghju in u mo garage à volte, ma avè a capacità di mette sempre e mo ore à macinallu, è di sente chì mi miglioru in u mo sport, hè impurtante à mè ", spiega. "Inoltre, l'eserciziu fisicu hè cusì intricatu ligatu à a salute mentale, cusì aghju statu veramente grati d'avè a capacità di mantene a mo furmazione in questi tempi incerti".
Sentite ispiratu da u garage-turned-climbing-gym di DiGiulian? Eccu cumu custruisce a vostra propria palestra di casa DIY per menu di $ 250.