Cumu cura di a salute di u pene
![Duccio Demetrio - Quando scrivere di noi stessi può curare e curarci? (VIDEO INTEGRALE)](https://i.ytimg.com/vi/uvzH3IucYAs/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- 1. Seccu u pene dopu urinate
- 2. Lavate u vostru pene currettamente in u bagnu
- 3. Lavà u pene dopu à u rapportu sessuale
- 4. Cambia a biancheria intima ogni volta chì hè necessariu
- 5. Dormi senza mutanni
- Cunsequenze di una povera igiene di u pene
Seccà u pene dopu avè urinatu è lavatu currettamente l'organu sessuale dopu ogni rapportu sessuale, sò alcune precauzioni chì garantiscenu una bona igiene intima, chì deve esse fatta per ùn dannà a salute intima di l'omu è evità l'apparizione di malatie gravi o infezioni.
U pene hè un organu chì hà bisognu di a so propria cura, chì deve esse lavatu cun cura per assicurà a rimozione di tutta a terra.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/como-cuidar-da-sade-do-pnis.webp)
Alcuni passi essenziali in l'igiene intima di l'omu sò:
1. Seccu u pene dopu urinate
Ancu se parechji omi pensanu chì ùn hè micca necessariu asciugà u pene, questu ùn hè micca veru, perchè l'umidità è l'urina restante chì restanu ponu purtà à u sviluppu di funghi è à l'apparizione di infezioni.
Dunque, l'ideale hè chì, dopu avè urinatu, un picculu pezzu di carta igienica sia applicatu à l'apertura di u pene, per asciugà i resti di pipì, prima di rimette in biancheria.
2. Lavate u vostru pene currettamente in u bagnu
Per lavà currettamente, u prepuziu deve esse ritrattu, chì hè a pelle chì copre u glande di u pene, poi lavatu cun sapone intimu cù un pH trà 5 è 6, chì deve esse cacciatu cù molta acqua.
Hè impurtante di caccià tutte e secrezioni bianche, chì sò naturalmente prodotte da u pene, lavendu tutti i pussibuli pieghe di u glande. Stu lavatu deve esse fattu almenu una volta à ghjornu, mentre si bagna.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/como-cuidar-da-sade-do-pnis-1.webp)
Dopu u bagnu, hè ancu impurtante di asciugà bè u pene cù l'asciugamanu, per diminuisce l'umidità in a zona è prevene l'apparizione di infezioni da funghi o batteri.
3. Lavà u pene dopu à u rapportu sessuale
Dopu tuttu u rapportu sessuale, l'organu sessuale deve esse lavatu currettamente per assicurà a rimozione di residui di sperma è altre secrezioni. Inoltre, questu lavatu hè ancu assai impurtante per rimuovere i residui di lubrificanti da u preservativu chì pò esse stati aduprati durante i rapporti sessuali.
4. Cambia a biancheria intima ogni volta chì hè necessariu
Per mantene una bona igiene, hè impurtante toccà a vostra biancheria intima dopu attività fisiche, rapporti sessuali è dopu u bagnu. Inoltre, a biancheria intima deve esse sempre fatta di cuttone, postu chì i materiali sintetici rendenu difficiule per a pelle di sudà è aumentà l'accumulu di sudore, ciò chì aumenta u risicu d'infezzione o di malatie in u pene.
5. Dormi senza mutanni
Dormire senza biancheria intima impedisce l'apparizione di funghi o infezioni, chì impedisce l'accumulazione di umidità, mantenendu a pelle secca è rinfriscata. Inoltre, u vestitu di biancheria intima di notte pò aumentà a temperatura in i testiculi, chì pò compromettere a qualità di i sperma.
Cunsequenze di una povera igiene di u pene
A mancanza di igiene, oltre à arricchisce l'aspettu di odori sgradevoli o infezioni da funghi o batteri, pò ancu aumentà u risicu d'infiammazione in u pene cum'è a balanite, chì causanu sintomi spiacevoli cume prurito, dolore, calore, rossu, giallu scaricamentu o bruciu in u pene.
S'ellu si verifica assai spessu, l'infiammazione di u pene pò ancu causà cambiamenti in e cellule di u situ, chì pò causà una situazione di cancru.
Inoltre, una scarsa igiene pò ancu avè un impattu annantu à e donne, chì, per via di a mancanza di cura da parte di l'omi, finiscenu per esse più esposti à batteri è funghi chì causanu malatie.
Scuprite u video seguente nantu à cumu lavà u vostru pene currettamente per prevene e malatie: