Atletu Paralimpicu Scout Bassett Sur l'importanza di a Recuperazione - per Atleti di Tutti l'età
Cuntenutu
Scout Bassett puderia avè facilmente snagged u superlativu "U più probabile di diventà u MVP di tutti i MVP" in crescita. Hà fattu sport ogni stagione, annu dopu annu, è hà datu basketball, softball, golf, è tennis una prova prima di cumincià à cumpete in l'avvenimenti di pista è campu. À l'epica, u sport era un rifugiu sicuru - un locu induve Bassett puderia scappà da ogni prublema persunale chì trattava - è un sboccu per spressione, dice. Forma.
"Pensu chì s'ellu ùn era micca statu in un sportu ogni stagione di ogni annu, ùn sò micca sapè induve saria in quantu à a mo vita, cum'è una persona", dice Bassett. ghjuntu in guai o fattu scelte sbagliate, ma di sicuru chì ùn hè micca fora di u regnu di pussibulità. È cusì hè stata grande per mè [per mantene] focu annantu à un percorsu, motivatu, [è] stabilisce scopi ".
Chjaramente, a ferma dedica di 33 anni à l'atletica, specificamente a pista è u campu, hà pagatu. Bassett, chì hà persu a so ghjamba diritta in un focu da zitellu, s'unì à a Squadra Paralimpica di i Stati Uniti per a prima volta in 2016 è hà participatu à dui eventi à i ghjochi d'estate di Rio de Janeiro. Un annu dopu, hà pigliatu duie medaglie di bronzu, una in u trattinu di 100 metri è l'altra in u salto in lunghezza, à u so terzu Campionatu Mundiale. Ancu s'ellu Bassett ùn hè micca qualificatu per i Ghjochi Paralimpichi di Tokyo 2020, hà da applaudirà i so cumpagni atleti cum'è currispundente NBC in tutta a cumpetizione.
È ùn si ferma micca quì. Bassett resta un avvucatu vocale per i ghjovani donne per cuntinuà a so participazione à u sport. In fatti, e ragazze abbandunonu u sportu duie volte più di i picciotti à l'età di 14 anni, secondu a Fundazione di Sport di a Donna. È sta passione per l'atletica hè per quessa chì hà assuciatu cù Always. Attualmente, Sempre travaglia cù a YMCA per creà prugrammi naziunali chì aiutanu à fà ritruvà e giovani donne in u ghjocu in u quadru di a campagna #KeepHerPlaying. "Sò chì u sportu hè statu cusì trasfurmazioni in a mo vita, chì m'aiuta micca solu à navigà tante sfide è lotte persunali, ma ancu à sviluppà cumpetenze di vita impurtanti chì ùn anu veramente nunda à fà cù u campu di ghjocu o a furmazione fisica", ella. dice.
Per Bassett, a pressione sucietale per avè una "mentalità di cumbugliu" hè unu di i principali contribuenti à u prublema. "Pudete veramente esse superatu da questu, pensendu chì duvete andà sopra tuttu u tempu, è allora ghjunghjite solu à stu burnout", spiega. "...Quandu fate u sportu, sia un livellu recreativu o un altu livellu, u burnout hè altu. E pensu chì hè una parte di perchè e ragazze pugnanu per stà in u sport à a ghjovana età - pò esse all-consuming, è ùn ci hè micca abbastanza tempu di recuperu o tempu luntanu da ellu per riavvià veramente ".
Bassett ùn hè micca immune à u burnout. In una stagione tipica di furmazione di caduta, hà da travaglià per cinque à sei ore à ghjornu, cinque o sei ghjorni à settimana, eseguendu esercizii di resistenza è tecniche nantu à a pista, esercizii di forza in palestra, è altri off-beat, bassi. allenamenti d'impattu, cume giri di "corsa" in una piscina mentre si purtava una cintura di bagnu. FTR, Bassett dice chì piace a "sfida" di u so regime di fitness è chì "hè qualcosa di novu è eccitante ogni ghjornu". Ma in l'annu passatu, Bassett dice ch'ella era "inutile in certi modi" mentre si preparava per potenzialmente cumpete in i Ghjochi di Tokyo, chì sò stati ritardati un annu per via di a pandemia COVID-19. "Ùn ci hè micca un libru di ghjocu, per cusì dì, di cumu si entrene per un quintu annu", dice Bassett. "Pensu chì vulemu veramente assicurà chì avemu travagliatu cum'è tutti l'altri, se micca più, per ùn perde micca tempu, per ùn perde micca l'annu extra". (Cunnessu: Simone Manuel, Nudatore, hà rivelatu a so lotta cù a Sindrome di Surentrenamentu Ghjusti ghjorni prima di qualificassi per l'Olimpiadi)
Ancu s'ellu ci vole à piglià un pocu di più tempu mentre preparava per i Ghjochi di Tokyo, Bassett in generale fa un sforzu per prioritizà a ricuperazione - è micca solu i metudi chì l'aiutanu fisicamente, cum'è i so musculi è vede un fisicu terapista. "Pensu chì hè impurtante di fà qualcosa di diversu da u vostru sportu attuale", spiega ella. "[In] i mo ghjorni di ricuperazione, ùn ci hè micca una corsa reale implicata". Invece, Bassett dice chì passa per e lezioni di yoga, visita a spiaggia, è face passeggiate è escursioni per resettà si mentalmente.
"Ùn pensu micca chì si pò enfatizà abbastanza quantu hè impurtante per l'atleti di tutti i livelli è di l'età di piglià veramente quelli ghjorni di ricuperazione è ancu parti di l'annu induve pigliate un pocu di stagione fora di fà sport, solu. per un pocu, per reboot ", aghjusta. "...Pudete eccellenti à un altu livellu è piglià un ghjornu di riposu per ricuperà, ch'ella sia mentalmente o fisicamente. Ùn ci hè micca vergogna in questu, è ùn significa micca chì ùn site micca travagliatu duru o ùn site micca impegnatu. o dedicatu à u vostru sportu ".
Ancu più impurtante, u campione di u mondu vole enfatizà chì i ghjovani atleti ùn devenu micca sventulà automaticamente a bandera bianca quandu u andatu diventa duru. "Una di e cose chì mi sentu più fieru hè di travaglià cù tante ghjovane ragazze, in particulare e ragazze cun disabilità, [è] vulendu esse l'esempiu per elli chì solu perchè e cose ùn andavanu micca in a vostra strada o chì avete falatu cortu, questu hè ùn hè micca u mutivu di abbandunà. In fatti, questi sò i mumenti stessi è i motivi per stà ingaghjati in u sport, per esse impegnati in u vostru mistieru ", dice Bassett.
"Hè faciule di rinuncià, è seria faciule in questa pusizione, ma si pò guadagnà tantu", dice in quantu à ùn avè micca qualificatu per i Paralimpiadi di questu annu. "Credu veramente chì i migliori vantaghji di a vita venenu da l'altra parte di e lotte".