U Segretariu di Stampa Sean Spicer Paraguneghja l'usu di l'erbaccia cù a dipendenza da oppioidi
Cuntenutu
A marijuana hè l'ultima cosa chì vene sottu u focu da a nova Amministrazione Trump. Malgradu chì hè statu legalizatu in ottu stati è u Distrittu di Columbia, durante una cunferenza di stampa eri, u secretariu di stampa di a Casa Bianca, Sean Spicer, hà annunziatu chì l'amministrazione Trump piglia una pusizione ferma in quantu à l'usu di i piatti ricreativi è u Dipartimentu di a Ghjustizia "agisce" per rinfurzà a politica federale è riduce i diritti di u statu di legalizà a sostanza.
Questu ùn pò micca esse terribilmente surprisante, postu chì Jeff Sessions, a scelta di Trump per l'avucatu generale, hà digià fattu u record dicendu chì "a bona ghjente ùn fuma micca marijuana", chì "a marijuana ùn hè micca u tipu di cosa chì deve esse legalizata". "è chì hè" un periculu assai reale ". Ma ciò chì hà risuscitatu era quandu Spicer spiegò a ghjustificazione di a nova crackdown, spieghendu chì l'usu di u vasu hè simile à l'epidemia opioide attuale.
"Ci hè una grande differenza trà a marijuana [medica] è recreativa", disse Spicer. "E pensu chì quandu vedi qualcosa cum'è a crisa di a dipendenza da oppioidi sbuccia in tanti stati in stu paese, l'ultima cosa chì duvemu fà hè incuraghjà a ghjente."
Ma pudete veramente paragunate a crisa di oppioidi - chì hà tombu più di 33.000 Americani in 2015, un aumentu di quattru volte in l'ultima decada, secondu l'ultimi dati CDC - cù l'usu di u pote di ricreazione, chì hà tombu, oh, nimu?
A risposta simplice è diretta? Innò, dice Audrey Hope, Ph.D., specialista in dipendenza di celebrità in Seasons in Malibu. "Cum'è qualchissia chì hà travagliatu in u campu di a dipendenza per più di 25 anni, sò assolutamente spaventatu da e dichjarazioni fatte da Spicer è Trump", dice Hope. "Sò chjaramente senza educazione nantu à questu tema postu chì nunda ùn puderia esse più luntanu da a verità".
U primu prublema cù questa rivendicazione esagerata, dice, hè chì e duie droghe affettanu u corpu in modi completamente diversi. L'oppioidi, cumpresi i analgésichi di prescription è l'eroina, si liganu à i receptori opioidi in u cervellu, travagliendu per smussà i signali di u dolore, è ancu avè un effettu depressivu nantu à i principali sistemi di u corpu. A marijuana, invece, si lega à i recettori endocannabinoidi in u cervellu, aumentendu a dopamina (u chimicu "si sente bè") è prumove u rilassamentu. (Chì hè probabilmente per quessa chì esistenu creme per u dolore infuse da cannabis.) Dui meccanismi completamente diversi in u corpu significanu chì anu effetti collaterali interamente diversi è metodi di dipendenza.
U sicondu prublema hè chì a cunnessione implicita aggrava un argumentu chì a marijuana hè una "droga di porta" à sustanzi più duru cum'è l'eroina, dice Hope. "[Pensanu] u pot porta à una epidemia di opioide è per quessa, s'ellu si piglianu a pignatta, aiutanu à piantà l'usu di l'opioide. Ma unu ùn hà nunda di fà cù l'altru ", dice. "Ciò chì dicenu ùn hè micca solu falsu, ma puderia ferisce a ghjente. Purtà via a legalizazione di u pote ùn fermerà micca una epidemia d'opioidi. Avaremu sempre u listessu numeru di utilizatori di oppioidi."
Dunque, ùn importa ciò chì hè a vostra pusizione nantu à a marijuana recreativa (o medicinali per questa materia), paragunalla cù a grave crisa di oppioidi chì colpisce e persone di tutti i livelli di redditu in tuttu u paese ùn hè micca precisa.