Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 5 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
A cosa serve u tè Senna è cumu si beie - Salute
A cosa serve u tè Senna è cumu si beie - Salute

Cuntenutu

Senna hè una pianta medicinali, cunnisciuta ancu cum'è Sena, Cassia, Cene, Lavapiatti, Mamangá, chì hè ampiamente aduprata per trattà a stinzia, soprattuttu per e so forti proprietà lassative è purgative.

U nome scientificu di sta pianta hè Senna alexandrina è pò esse truvatu in butteghe di alimenti sanitari è alcune drogherie. Senna alexandrina hè un nome mudernu chì abbraccia dui vechji nomi di u Senatu, u Cassia Senna hè u Cassia angustifolia.

Per chì ghjè

Senna hà pruprietà lassative, purgative, purificanti è deworming è, per questa ragione, hè largamente adupratu per trattà prublemi gastrointestinali, in particulare stinzia. Tuttavia, postu chì rende i sgabelli più dolci, pò ancu esse adupratu per alleviare u disagiu di a defecazione in e persone cù fessure anali è emorroidi.


Malgradu i so benefici, a senna deve esse usata cun prudenza è sottu guida medica, chì u so usu custante pò causà cambiamenti in u microbiota intestinale, crampi assai forti è ancu predispone à u cancer di colon.

Vede altri rimedii casani chì ponu esse aduprati per trattà a stinzia.

Cumu Fà Tè Senna

Per fà u tè, e foglie verdi di senna devenu esse date preferenza, postu chì anu un effettu più attivu nantu à u corpu, soprattuttu paragunatu à a so versione secca. Inoltre, più verde hè a foglia, più forte hè l'effettu.

Ingredienti

  • 1 à 2 g di suppa di foglie di senna;
  • 250 ml d'acqua bullente.

Modu di preparazione

Mette l'erba in una pignatta o tazza, aghjunghje l'acqua è lasciate riposà per 5 minuti. Aspettate chì si rinfriscessi un pocu, filtrate è beie 2 à 3 volte à ghjornu, senza aghjunghje zuccheru. Stu tè si deve aduprà solu finu à chì i sintomi di stinzia sianu migliurati o finu à 3 ghjorni cunsecutivi.


Ancu se u tè hè una opzione pratica per cunsumà senna, sta pianta pò ancu esse truvata in forma di capsule, chì ponu esse vendute in butteghe di alimenti sani è in alcune farmacie, è chì sò generalmente ingerite in quantità di 1 capsula da 100 à 300 mg per ghjornu.

Idealmente, a senna deve esse usata solu cù a guida di un duttore, erborista o naturopata è finu à un massimu di 7 à 10 ghjorni consecutivi. Se dopu à quellu periodu a stinzia persiste, hè cunsigliatu di cunsultà un medicu generale o gastroenterologu.

U tè senu vi aiuta à perde u pesu?

U tè Senna hè spessu adupratu, pupularmente, durante i prucessi di perdita di pesu. Tuttavia, sta pianta ùn hà alcuna pruprietà chì aiuta à brusgià i grassi, è u so effettu in a riduzione di u pesu hè solu ligatu à l'aumentu di a frequenza di i muvimenti intestinali, in più di l'inibizione di l'assorbimentu d'acqua, chì evita a ritenzione di liquidi.

U megliu modu per perde u pesu hè sicuramente attraversu una alimentazione sana è un eserciziu regulare. Amparate à perdere pesu veloci è sani fighjendu u video seguente:


Possibili effetti collaterali

L'effettu lassativu di a senna hè principalmente legatu à a so capacità di irrità a muscosa intestinale, ciò chì rende i muvimenti intestinali più veloci, eliminendu e feci. Per questa ragione, l'usu di senna, in particulare per più di 1 settimana, pò purtà parechji effetti indesiderati cume i còlichi, una sensazione di panza gonfia è un aumentu di a quantità di gas.

Inoltre, alcune persone ponu ancu sperimentà vomitu, diarrea, flussu menstruale aumentatu, ipocalcemia, ipocalemia, malassorbimentu intestinale è diminuzione di l'emoglobina in u test di sangue.

Quale ùn deve micca aduprà

Senna hè contraindicata in casi d'ipersensibilità à senna, gravidanza, allattamentu, in i zitelli di menu di 12 anni, è ancu in casu d'occlusione intestinale, enterite, appendicite acuta è dolore di stomacu di causa scunnisciuta.

Inoltre, a senna ùn deve micca esse cunsumata da e persone chì piglianu medicina cardiaca, lassativi, cortisone o diuretici è u so usu ùn deve esse più longu di 10 ghjorni consecutivi, perchè pò causà vari effetti collaterali è aumentà a predisposizione à u cancheru culettale. Dunque, prima di aduprà Senna, hè impurtante cercà una guida da un duttore per evità pussibili complicazioni.

Vi Ricumandemu

7 cura essenziale per piglià a cura di u neonatu in casa

7 cura essenziale per piglià a cura di u neonatu in casa

Per piglià a cura di u neonatu in ca a, i genitori anu da dedicà a ai tempu à u zitellu, chì hè a ai picculu è fragile è hà bi ognu di molta attenzione.Dunque, ...
À chì serve l'acqua inglese è cumu si beie

À chì serve l'acqua inglese è cumu si beie

L'acqua ingle e hè un tonicu à ba e di erbe, cu tituitu di e tratti di piante medicinali chì, per via di i o principi attivi, agi ce nantu à a muco a di u i tema dige tivu, tim...