Seriu? Stu Novu Club di L.A. Sarà Sarrunatu Chì Lascerà Ghjente "Bella"
Cuntenutu
Se ùn site micca una persona perfettamente tonica, abbronzata è simmetrica (cusì in fondu à tutti chì cunniscimu) –– avemu una cattiva nutizia. Vai avanti è attraversà stu postu di West Hollywood fora di a lista di i posti per feste in LA, perchè un omu cun un situ di incontri veramente superficiale hà decisu d'apre un club per Beautiful People Only. Iè, questu succede veramente.
Greg Hoge, creatore di u situ di appuntamentu per e belle persone (chjamatu creativamente BeautifulPeople.com) hà dettu à u Spaziu Persunale di BRAVO chì era inspiratu da u successu di u situ web, è hà decisu d'apre un club cù u stessu nome. "L'idea di u bar nasce da u situ web, ellu." [Idealmentu] avemu da circà à traversu u bar è vede u spiritu o l'anima di una persona, ma ùn hè micca u casu ".
Allora cumu funziona stu club per i spiriti è l'anime di belle persone? Serà solu per i membri, cù i membri putenziali chì devenu accede à u situ web prima. Per fà quessa, i candidati anu da presentà headshots, bodyshots, è un prufilu per esse cunsideratu. I candidati passanu dunque per un periodu d'attesa di 48 ore, induve i membri esistenti votanu per ogni novu membru potenziale. I membri chì sò accettati averanu dopu accessu à u club, chì hè previstu d'apre in ferraghju di u 2017.
Mentre chì a nutizia di u bar hè stata (senza sorpresa) hè stata scontrata cù una reazione, Hodge ùn pare micca impastatu, dicendu chì u so club hè apertu à e persone di ogni sfondate religiosa, culturale o ecunomica, è chì i membri di Beautiful People seranu pieni di "persone luminose, articulate da tutti i sfarenti di a vita da l'infermiere dentali à i mudelli" –– basta ch'elli sianu super-caldi.
"A ghjente vole esse attratta l'una da l'altra, tutti ci saranu attrattivi", disse. "Hè cum'è un microcosimu di a sucietà".
Nisuna parolla induve tutti quelli chì ùn sò micca cunsiderati abbastanza attrattivi per unisce a Bella Persona ùn sò supposti d'andà à scuntrà a so anima gemella invece.