Impostà l'Umore per a Cena Puderia Sabutà a Vostra Dieta
Cuntenutu
Avete mai pusatu in un ristorante accogliente cù l'illuminazione dimmata cusì bassu chì avete bisognu di caccià a vostra torcia iPhone solu per leghje u menu? Stu tipu d'ambiente pò in realtà cunducervi à urdinà piatti chì anu 39 per centu di calorie in più di ciò chì si puderebbe urdinà in camere luminose, secondu un novu studiu.
Circadori di u Food and Brand Lab di l'Università di Cornell anu fighjatu l'abitudini di manghjà di 160 persone in ristoranti casuale di a catena, a metà di i quali eranu in camere luminose è l'altra metà eranu in camere pocu illuminate. Risultati, chì seranu publicati in u Journal of Marketing Research, hà mostratu chì quelli chì manghjavanu à una luce più luminosa eranu più propensi à urdinà oggetti sani cum'è pesci è verdure cotte, mentre quelli chì manghjavanu in una illuminazione tenue gravitavanu versu frittu è dessert. (Vede 7 Più Fattori Zero-Calurichi Chì Deragliate a Perda di Peso.)
L'autori anu scopu di riplicà i stessi risultati (per solidificà i so risultati) in quattru studii successivi diversi, chì anu studiatu 700 studenti in età universitaria in tuttu. In questi studii di seguitu, l'autori anu aumentatu l'attenzione di i pranzi dendu o una pillola di placebo di cafeina o semplicemente incitanduli à stà attenti durante u pastu. Quandu queste tattiche sò state introdutte, i pranzi in stanze scarsamente illuminate eranu altrettanto probabili di fà scelte alimentari sane cà i so omologhi di stanza luminosa.
Allora chì significa tuttu què? Sò questi risultati un buzzkill tutale romanticu di cena à lume di candela? L'autori attribuiscenu i risultati à a vigilenza più cà l'illuminazione, dicendu chì probabilmente fate scelte più sane in illuminazione luminosa perchè vi sentite più cuscienti è attenti. È hè sensu: Se nimu pò vede u vostru ordine tiramisu in quellu angulu scuru, allora hè veramente successu?
"Avemu a tendenza à avè più sonnu è menu alerta mentale quandu a luce ambientale hè scarsa ch'è quandu hè luminosa", dice autore di studiu principale Dipayan Biswas, Ph.D., prufessore di marketing à l'Università di u Sud di Florida. "Questu hè perchè a luce ambientale influenza a produzzione di cortisol, chì à u turnu influenza i livelli di alerta è di sonnu". Una luce più luminosa, dunque, significa livelli più alti di cortisol è un livellu più altu di alerta. "Cù livelli di vigilanza ridotti in illuminazione dim, tendemu à fà scelte alimentari più indulgenti (malsalu)", aghjusta Biswas.
A bona nutizia hè "a poca illuminazione ùn hè micca tuttu male", coautore Brian Wansink, Ph.D., direttore di u Cornell Food and Brand Lab è autore di Slim by Design: Soluzioni Alimentari Senza Mind per a Vita di tutti i Ghjorni, hà dettu in un comunicatu di stampa. "Malgradu l'urdinazione di alimenti menu sani, finisci per manghjà più lente, manghjendu menu è gudendu di più l'alimentu".
U manghjà in mente hè statu longu publicatu cum'è un strumentu di perdita di pesu, perchè pò aiutà à manghjà più lente, cunsumà menu, è diventà più cusciente di quandu site veramente pienu. Hè stata ancu ligata à u grassu di u ventre ridutta! Continuate quella pratica, è site più prubabile di fà scelte alimentari sane, quantunque a stanza fosca.