Tuttu nantu à u Sessu Maschile
Cuntenutu
- Stereotipi nantu à a voglia sessuale maschile
- L'omi pensanu à u sessu tutta a ghjurnata
- L'omi si masturbanu più spessu chè e donne
- L'omi piglianu di solitu 2 à 7 minuti à l'orgasimu
- L'omi sò più aperti à u sessu casuale
- E coppie omi gay anu più sessu chè e coppie lesbiche
- L'omi sò menu romantichi cà e donne
- Disessu sessuale è u cervellu
- Testosterone
- Perdita di libido
- Outlook
Percepzioni di u sessu maschile
Ci sò parechji stereotipi chì ritrattanu l'omi cum'è macchine ossessionate da u sessu. I libri, i programmi televisivi è i filmi spessu presentanu caratteri è punti di trama chì assumenu chì l'omi sò pazzi per u sessu è e donne sò solu preoccupate per u romanzu.
Ma hè vera? Chì sapemu di u desideriu sessuale maschile?
Stereotipi nantu à a voglia sessuale maschile
Allora chì stereotipi nantu à a voglia sessuale maschile sò veri? Cumu si paragunanu l'omi à e donne? Fighjemu questi miti populari nantu à a sessualità maschile.
L'omi pensanu à u sessu tutta a ghjurnata
Un studiu recente in l'Università Statale di l'Ohio di più di 200 studienti scumbatte u mitu pupulare chì l'omi pensanu à u sessu ogni sette seconde. Chì significaria 8,000 penseri in 16 ore di vigilia! I giovani in u studiu anu ripurtatu penseri di sessu 19 volte à ghjornu in media. E donne giovani in u studiu anu riferitu una media di 10 penseri nantu à u sessu per ghjornu.
Allora l'omi pensanu à u sessu duie volte più cà e donne? Ebbè, u studiu hà ancu suggeritu chì l'omi anu pensatu à l'alimentu è dormenu più spessu di e donne. Hè pussibule chì l'omi sianu più comodi pensendu à u sessu è riportendu i so penseri. Terri Fisher, l'autore principale di u studiu, sustene chì e persone chì anu dichjaratu di esse cunfortu cù u sessu in u questionariu di u studiu eranu più propensi à pensà à u sessu in una basa frequente.
L'omi si masturbanu più spessu chè e donne
In un studiu realizatu in u 2009 annantu à 600 adulti in Guangzhou, Cina, u 48,8 per centu di e femine è u 68,7 per centu di i masci anu dichjaratu ch'elli avianu masturbatu. L'inchiesta hà ancu suggeritu chì un numeru significativu di adulti avianu una attitudine negativa versu a masturbazione, in particulare e donne.
L'omi piglianu di solitu 2 à 7 minuti à l'orgasimu
Masters è Johnson, dui ricercatori sessuali impurtanti, suggerenu un Modellu Quatru Fase per capisce u ciclu di risposta sessuale:
- eccitazione
- plateau
- orgasimu
- risuluzione
Maestri è Johnson affirmanu chì masci è femine sperimentanu entrambe queste fasi durante l'attività sessuale. Ma a durata di ogni fasa differisce assai da una persona à l'altra. Determinà quantu tempu impiega un omu o una donna à l'orgasimu hè difficiule perchè a fase di eccitazione è a fase di u plateau ponu cumincià parechji minuti o parechje ore prima chì una persona culminassi.
L'omi sò più aperti à u sessu casuale
suggerisce chì l'omi sò più disposti chì e donne à participà à u sessu casuale. In u studiu, 6 omi è 8 donne si sò avvicinati à 162 omi è 119 donne sia in una discoteca sia in un campus universitariu. Anu publicatu un invitu per u sessu casuale. Una proporzione significativamente più alta di omi hà accettatu l'offerta di e donne.
Tuttavia, in a seconda parte di u listessu studiu realizatu da questi ricercatori, e donne parevanu più disposti à accettà inviti per u sessu casuale quandu eranu in un ambiente più sicuru. E donne è l'omi sò stati mostrati ritratti di pretendenti è anu dumandatu se accettanu o micca di fà sessu casuale. A differenza di genere in e risposte hè sparita quandu e donne anu sentitu ch'elli eranu in una situazione più sicura.
A differenza trà questi dui studii suggerisce chì fattori culturali cum'è e norme sociali ponu avè un grande impattu nantu à u modu in cui l'omi è e donne cercanu relazioni sessuali.
E coppie omi gay anu più sessu chè e coppie lesbiche
Stu mitu hè difficiule da dimustrà o da sbulicà. L'omi gay è e donne lesbiche anu una varietà di sperienze sessuale cum'è l'omi è e donne eterosessuali. L'omi gay chì campanu in cità urbane anu a reputazione d'avè un numeru significativu di partenarii. Ma l'omi gay si impegnanu in ogni tipu di relazioni.
E coppie lesbiche ponu ancu avè diverse definizioni nantu à ciò chì significa "sessu" per elli. Alcune coppie lesbiche usanu ghjoculi sessuali per intrattene relazioni penetrative. Altre coppie lesbiche cunsideranu chì u sessu hè una masturbazione reciproca o carezza.
L'omi sò menu romantichi cà e donne
Cumu suggeritu da Masters è Johnson's Four-Phase Model, l'eccitazione sessuale hè diversa per tutti. E fonti di eccitazione ponu varià assai da una persona à l'altra. E norme sessuale è i tabù spessu formanu u modu in cui l'omi è e donne sperimentanu a sessualità è ponu influenzà u modu in chì i riportanu in i sondaggi. Ciò rende difficiule di dimostrà scientificamente chì l'omi ùn sò biologicamente inclinati versu l'eccitazione romantica.
Disessu sessuale è u cervellu
U discu sessuale hè generalmente descrittu cum'è libido. Ùn ci hè nisuna misura numerica per a libido. Invece, a voglia sessuale hè capita in termini pertinenti. Per esempiu, una libido bassa significa a diminuitu interessu o desideriu in u sessu.
A libido maschile stà in duie zone di u cervellu: a corteccia cerebrale è u sistema limbic. Queste parte di u cervellu sò vitali per a voglia sessuale è e prestazioni di un omu. Sò cusì impurtanti, in fatti, chì un omu pò avè un orgasimu solu pensendu o sunnendu una sperienza sessuale.
A corteccia cerebrale hè a materia grigia chì face u stratu esterno di u cervellu. Hè a parte di u vostru cervellu chì hè rispunsevule per funzioni più alti cum'è a pianificazione è u pensamentu. Ciò include pensà à u sessu. Quandu site eccitatu, i signali chì nascenu in a corteccia cerebrale ponu interagisce cù altre parti di u cervellu è di i nervi. Alcuni di sti nervi acceleranu a frequenza cardiaca è u flussu di sangue in i vostri genitali. Anu signalatu ancu u prucessu chì crea una erezione.
U sistema limbicu include parechje parti di u cervellu: l'ippocampu, l'ipotalamu è l'amigdala, è altri. Queste parti sò coinvolte cù l'emozione, a motivazione è a voglia sessuale. I ricercatori anu trovu chì a visualizazione di immagini suscitanti sessualmente aumentava l'attività in l'amigdala di l'omi più cà per e donne. Tuttavia, ci sò parechje parti di u cervellu implicate in a risposta sessuale, dunque sta scuperta ùn significa micca necessariamente chì l'omi sò più facilmente suscitati cà e donne.
Testosterone
A testosterone hè l'ormone u più assuciatu cù a voglia sessuale maschile. Pruduttu principalmente in i testiculi, a testosterone hà un rolu cruciale in parechje funzioni di u corpu, cumprese:
- sviluppu di l'organi sessuali maschili
- crescita di i capelli di u corpu
- massa ossea è sviluppu musculare
- approfondimentu di a voce in pubertà
- pruduzzione di sperma
- pruduzzione di globuli rossi
Bassi livelli di testosterone sò spessu ligati à una libido bassa. I livelli di testosterone tendenu à esse più alti in a mattina è più bassi di notte. In a vita di un omu, i so livelli di testosterone sò à u più altu in a so tarda adolescenza, dopu a quale cumincianu lentamente à calà.
Perdita di libido
A voglia sessuale pò diminuisce cù l'età. Ma à volte una perdita di libido hè ligata à una cundizione sottostante. I seguenti ponu causà una diminuzione di a voglia sessuale:
Outlook
U discu sessuale maschile si ne và sempre? Per parechji omi, a libido ùn smariscerà mai cumpletamente. Per a maiò parte di l'omi, a libido cambierà sicuramente cù u tempu. U modu in cui fate l'amore è gode di u sessu probabilmente cambierà cù u tempu, cum'è a frequenza. Ma u sessu è l'intimità ponu esse una parte piacevule di l'anzianu.