Tuttu ciò chì vulia sapè nantu à l'inhibitori SGLT2
Cuntenutu
- Chì sò i sfarenti tippi di inibitori SGLT2?
- Cumu hè pigliatu questu medicamentu?
- Chì sò i vantaghji potenziali di piglià un inibitore SGLT2?
- Chì sò i rischi potenziali è l'effetti secondari di piglià stu medicamentu?
- Hè sicuru di mischjà stu tipu di medicazione cù altre droghe?
- U takeaway
Panoramica
Inibitori SGLT2 sò una classa di medicazione aduprata per trattà a diabetes di tip 2. Sò chjamati ancu inhibitori di proteina di trasportu sodiu-glucosiu 2 o gliflozins.
Inibitori SGLT2 impediscenu a reabsorzione di u glucosiu da u sangue chì hè filtratu attraversu i vostri reni, facilitendu dunque l'escrezione di glucosiu in l'urina. Questu aiuta à riduce i livelli di zuccheru in sangue.
Leghjite puru per amparà di più nantu à i sfarenti tippi di inibitori SGLT2, oltre à i benefici potenziali è i rischi di aghjunghje stu tipu di medicazione à u vostru pianu di trattamentu.
Chì sò i sfarenti tippi di inibitori SGLT2?
Finu à oghje, a Food and Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) hà appruvatu quattru tippi di inibitori SGLT2 per trattà u diabete di tip 2:
- canagliflozin (Invokana)
- dapagliflozin (Farxiga)
- empagliflozin (Jardiance)
- ertugliflozin (Steglatro)
Altri tipi d'inibitori SGLT2 sò sviluppati è testati in provi clinichi.
Cumu hè pigliatu questu medicamentu?
Inibitori SGLT2 sò medicazione orale. Sò dispunibili in forma di pillola.
Se u vostru duttore aghjusta un inibitore SGLT2 à u vostru pianu di trattamentu, vi cunsigliaranu di piglià una o duie volte à u ghjornu.
In certi casi, u vostru duttore pò prescrive un inibitore SGLT2 cun altre medicazione per a diabete. Per esempiu, sta classa di medicazione pò esse cumminata cù metformina.
Una cumminazione di medicazione per a diabete pò aiutà à mantene u vostru livellu di zuccheru in sangue in u intervallu di destinazione. Hè impurtante di piglià a dosa curretta di ogni medicazione per impedisce u nivellu di zuccaru in sangue da calà troppu bassu.
Chì sò i vantaghji potenziali di piglià un inibitore SGLT2?
Quandu si piglianu solu o cù altri medicazione per a diabete, l'inibitori SGLT2 ponu aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue. Queste riduce e vostre probabilità di sviluppà complicazioni da u diabete di tip 2.
D'appressu à un studiu di u 2018 publicatu in a rivista Diabetes Care, i scientifichi dicenu chì l'inibitori SGLT2 ponu ancu prumove a perdita di pesu è modesti migliuramenti in a vostra pressione sanguigna è in i livelli di colesterolu in sangue.
Una rivista di u 2019 hà trovu chì l'inibitori SGLT2 sò stati ligati à un risicu più bassu di colpu, attaccu di core, è morte da malatie cardiovascolari in persone cun diabete di tip 2 è arterie indurite.
A listessa rivista hà trovu chì l'inibitori SGLT2 ponu rallentà a progressione di a malattia renale.
Tenite à mente, i benefici potenziali di l'inibitori SGLT2 varienu da una persona à l'altra, secondu a so storia medica.
Per amparà di più nantu à stu tipu di medicazione, è se hè un bonu adattamentu per u vostru pianu di trattamentu, parlate cù u vostru duttore.
Chì sò i rischi potenziali è l'effetti secondari di piglià stu medicamentu?
Inibitori SGLT2 sò generalmente cunsiderati sicuri, ma in certi casi, ponu causà effetti secondari.
Per esempiu, piglià stu tipu di medicazione pò aumentà u risicu di sviluppà:
- infezioni di l'urinariu
- infezioni genitali senza trasmissione sessuale, cum'è infezioni di levadura
- cetoacidosi diabetica, chì face chì u sangue diventi acidicu
- ipoglicemia, o bassu zuccaru in sangue
In rari casi, e infezioni genitali gravi sò state in e persone chì piglianu inibitori SGLT2. Stu tipu d'infezzione hè cunnisciutu cum'è fasciite necrotizante o gangrena di Fournier.
Alcune ricerche suggerenu ancu chì a canagliflozin puderia aumentà u risicu di fratture di l'osse. Sti effetti avversi ùn sò micca stati ligati à altri inibitori SGLT2.
U vostru duttore pò fà sapè più nantu à i risichi potenziali di piglià inibitori SGLT2. Puderanu ancu aiutà à amparà à ricunnosce è gestisce eventuali effetti collaterali.
Se pensate chì puderete sperimentà effetti collaterali da a medicazione, cuntattate subitu u vostru duttore.
Hè sicuru di mischjà stu tipu di medicazione cù altre droghe?
Ogni volta chì aghjunghjite un medicamentu novu à u vostru pianu di trattamentu, hè impurtante cunsiderà cumu puderia interagisce cù medicazione chì avete dighjà pigliatu.
Se pigliate altre medicazione per a diabetica per abbassà i vostri livelli di zuccheru in sangue, aghjunghje un inibitore SGLT2 aumenta u risicu di sviluppà bassu zuccheru in sangue.
Inoltre, sè pigliate certi tippi di diuretici, l'inibitori SGLT2 ponu aumentà l'effettu diureticu di sti medicamenti, fendu chì urinate più spessu. Chì pò alzà u risicu di disidratazione è pressione bassa.
Prima di cumincià à piglià un novu medicamentu o supplementu, dumandate à u vostru duttore se puderia interagisce cù qualcosa in u vostru pianu di trattamentu esistente.
In certi casi, u vostru duttore pò fà cambiamenti à u vostru trattamentu prescrittu per abbassà u risicu di interazioni negative di droghe.
U takeaway
Inibitori SGLT2 sò cuncepiti per aiutà à gestisce u zuccherinu in sangue in e persone chì campanu cun diabete di tip 2.
Oltre à riduce i livelli di zuccheru in sangue, sta classa di medicazione hè stata trovata avendu benefici cardiovascolari è renali. Ancu s’elli sò generalmente cunsiderati sicuri, l'inibitori SGLT2 causanu à volte effetti collaterali o interazzione negativa cù certe droghe.
U vostru duttore pò dì più nantu à i vantaghji potenziali è i risichi di aghjunghje stu tipu di medicazione à u vostru pianu di trattamentu.