Shannen Doherty ringrazia u so maritu per esse u so scogliu Durante a Battaglia di u Cancer
Cuntenutu
Sia ch'ella fessi apparizioni di tappettu rossu ghjorni dopu à a chimio o chì spartissi putenti maghjine di a so battaglia cù u cancheru, Shannen Doherty hè stata assai aperta è vera nantu à a realità straziante di a so malatia.
In questu momentu difficiule, u so maritu hè statu u so scogliu. Per mostrà a so gratitudine è apprezzamentu, u Incantatu l'attrice hà apertu u so core in un tributu toccu in Instagram.
"U nostru matrimoniu era eccezziunale è micca per u grande avvenimentu chì era. Era eccezziunale perchè avemu impegnatu per u megliu o per u peghju, in a malatia o in a salute per amà è amassi l'altri ", hà spartutu. "Quelli voti ùn anu mai significatu più di ciò chì facenu avà. Kurt hè statu à fiancu à mè per via di a malatia è mi face sentì più amatu avà chè mai. Avissi da marchjà per ogni chjassu cù questu omu. Pigliate qualchì bullet per ellu è uccidite ogni dragone per prutege ellu. Hè a mo ànima gemella. A mo altra mità. Sò benedettu ".
A foto era una risposta à una sfida di sette ghjorni "amate u vostru maritu" da una di e boni amiche di Doherty, Sarah Michelle Gellar. "Ella mi parlava di passà per vechji ritratti è di i ricordi è emozioni ch'elli evocanu", hà scrittu.
Dopu hà publicatu una seconda stampa, mostrendu u so apprezzamentu.
"Puderaghju sinceramente dì chì avemu sempre un bellu tempu inseme. @Kurtiswarienko ti ringraziu per esse u mo megliu amicu", hà scrittu, accantu à una foto di a coppia in vacanze in Vail.
Doherty lotta contr'à u cancheru dapoi u ferraghju di u 2015. U mese scorsu hà rivelatu chì u cancheru s'era spartu, malgradu a mastectomia unica ch'ella hè stata sottumessa di maghju.
Dice questu, cuntinueghja à luttà a so battaglia cù un curagiu è una resistenza senza pari chì anu inspiratu i so fan è i sopravviventi di u cancer in u mondu. Li ausemu tuttu u megliu.