Redattori SHAPE 'Stay-Slim Tricks

Cuntenutu
SNACK SMART
"Sì mi sò di fame è ùn aghju micca una seconda per sparghje, andaraghju in Starbucks è ordinu un Grande Caffè Misto di 100 calori cù latte di soia è un picculu pacchettu d'amandule per mi piazzà".
-GENEVIEVE MONSMA, DIRETTORE DI BELLEZZA
FÀ PIGLIA SANTA
"In quelli ghjorni chì mi sentu sguassatu, aghju fattu un puntu di urdinà u pranzu da un ristorante di alimentazione sana. Servenu solu pasti boni per voi, cum'è insalate grandi è pitas di hummus di granu integrale, cusì fà una scelta intelligente hè una senza pinsà ".
-ANNIE HONG, DIRECTORA ART ASSOCIATA
FIT IN EXERCISE
"Quandu sò troppu stancu per ghjunghje à a palestra di notte, facciu un affare cun mè stessu. Puderaghju arricà mi cù L'Uffiziu, ma solu s'e facciu eserciziu durante a publicità. Ogni pochi minuti, saltu da u lettu per fà crunches, push-up o jumping jacks".
-MARISSA STEPHENSON, EDITORE ASSISTENTE, FITNESS E SALUTE
TROVÀ UN PARTNER
"Aghju aduttatu un cane. Ancu s'è pensu chì sò troppu occupatu per un caminu, pigliu unu perchè hà bisognu à esce. Hè divertente cumu pudemu sempre fà u tempu per qualchì eserciziu ".
-JANE SEYMOUR, EDITORE FOTO ASSOCIATU
ORDINE WISELY
"Aghju spessu riunioni d'affari di a matina in un diner vicinu à l'uffiziu. Hè guasi impussibile di ùn esce micca, ancu l'omelette d'ovu bianchi sò bagnati in grassu. Per l'ultimu pastu sano, ordinu l'ova Benedict sans salsa hollandaise è u fruttu sustitutu. insalata per patatine fritte in casa. Custa $ 1 extra, ma a tarifa vale a pena e calori salvate ".
-AMANDA PRESSNER, EDITORE SENIOR, NUTRIZIONE
ESSERE PREPARATI
"Se sò chì devu travaglià tardi, aghju da imballà un sandwich per cena invece d'urdinà da asportà. U mo tacchinu, lattuga è furmagliu ùn pò micca esse u pastu u più eccitante, ma mi impedisce di inalà un cartone di pollo kung pao "
-KRISTEN MAXWELL, ASSISTENT MANAGING EDITOR
VERIFICA A TUA FAMIA
"U tempu vola in i ghjorni agitati, allora pò esse 2 ore è mezu dopu à quandu mi rendu contu di a fame. Per impedisce chì questu diventi un abitudine, adupru una" regula di sei ". Misuraghju a mo fame à un livellu da unu à 10, cù 10 chì sò fammi, è pigliate un snack à u mumentu chì ghjunghje à sei. Questu aiuta ancu à alluntanà l'alimentazione legata à u stress ".
-MISTY HUBER, EDITORE DI MODA CONTRIBUTU
PREP AND GO
"U mo standby di colazione in corsa era un muffin, ma aghju scupertu un'alternativa più sana: prima di dorme, scacciu u iogurtu senza grassu, una banana, bacche è latte di soia vaniglia in u blender è mette in tuttu. u frigorifero. Tuttu ciò chì devu fà a mane hè di schjattà u buttone è di versallu in u mo cuntaineru per andà. Hè un modu savurosu di furtificassi in proteine è frutti. "
-SHARON LIAO, EDITORE ASSOCIATU SENIOR, SALUTE