Shape Studio: Flussu di Yoga per una Mente Felice è Calma
Cuntenutu
U yoga hà un effettu speciale nantu à a vostra chimica di u cervellu oltre l'esercitu generale altu. "U yoga hè più cà fisicu", dice Chris C. Streeter, MD, un prufessore di psichiatria è neurologia in a Scola di Medicina di l'Università di Boston. "Ci hè un aspettu cuntemplatu à questu, in uppusizione à quandu corre è a vostra mente pò esse chatting. luntanu ".
In fattu, in un studiu realizatu da u Dr. "U neurotrasmettitore GABA hè aumentatu dopu una classa di yoga - sia in individui sani sia in quelli chì anu depressione", dice. Hè impurtante perchè quandu GABA hè bassu, cusì hè l'umore.
A chjave per mantene i vostri livelli di GABA pò fà yoga duie volte à settimana: In un studiu successivu di e persone cun depressione, u Dr. (Eccu più nantu à i benefici per a salute mentale di u yoga).
Ch'ella sia in questu per u stretch o u sudore - o l'impulsione di l'umore - per uttene u massimu di u tempu di a vostra matta, "fate ogni muvimentu à u to fiatu", dice l'instructore di vinyasa è alineamentu pro Keisha Courtney, u fundatore di u U Yogi Driven in Oakland, California. "Conta duie o trè respirazioni in ogni posa, è mantene una posa un pocu più longu finu à sente chì i vostri musculi si sveglianu".
In e classi di Courtney, ùn ci hè "un flussu attraversu u muvimentu solu perchè". Hà curatu i muvimenti in questu mini-flussu per spinghje tutti i buttoni giusti chì si sentenu bè, cumprendu una dolce inversione. "A scienza ci dice chì andà in capu energizeghja a mente è u corpu", dice Courtney, chì mostra variazioni amichevuli per i principianti per risponde à u livellu di qualcunu. (Ancu se, se vulete ammaestrà un stand di manu, eccu a vostra guida per amparà in pochi settimane.)
Inoltre, aspettate aperture di pettu, pose di liberazione di u collu, è torce. "Tutti questi sò impurtanti perchè e persone sò soprattuttu sedute in casa avà, è questi spazii di u corpu sò stretti è puderanu aduprà qualchì amore extra", dice. Ùn sentite micca cum'è se avete bisognu di om per entrà in a zona. "Semplicemente toccu u tappettu cù i vostri pedi pò mette in u spaziu di a testa ghjustu".
Flussu di Yoga per una Mente Felice è Calma
Alti Profondi à Cat-Vacca Seduta: Sedete cù e gambe incrociate nantu à u tappettu, appughjendu una manta o bluccate sottu i fianchi se vulete. Terra à traversu l'osse di pusà è tira a corona di a testa versu u tettu.Pigliate trè respirazioni profonde. Inspirate per tirà u core in avanti per furmà una spina di gattu seduta, poi espirate per attirà u core versu a parte posteriore di a stanza per una spina di vacca seduta. Ripetite duie volte di più.
Torsione Seduta: Da u gattu-vacca seduta, vultate à una spina neutra, poi inhale per alzà e mani sopra a testa per toccu in preghiera. Exhale è rotate u pettu à a diritta, abbassendu e mani cusì a manu manca hè nantu à u ghjinochju dirittu è a manu destra hè in u pianu daretu à l'anca. Inspirate per vultà à u centru, alzendu e mani sopra, poi espirate per ripete nantu à u latu sinistro. Inhale per alzà e mani sopra è torna à una spina neutra.
Tavola à basculante à a postura di u zitellu: Spustà in una pusizione di tavulinu nantu à e mani è i ghjinochji, e spalle direttamente nantu à i polsi è i fianchi nantu à i ghjinochji. Camminate e mani in avanti circa un pollice. Inspirate per avanzà, lanciate i fianchi versu u pianu, è alzate i pedi da a terra per formà una leggera curvatura. Exhale per lascià pedi, spostà i fianchi indietro sopra i tacchi, è lanciate u pettu in a posa di u zitellu. Repetite duie volte più.
Posa di u zitellu cù Stretch laterale:Da a posa di u zitellu, camminate e mani versu u latu sinistro di u tappettu per sente un allungamentu attraversu u latu dirittu di u corpu. Mantene per unu o dui respiri, poi ripetite da u latu oppostu.
Cane chì si rotola in giù:Da a postura di u zitellu, tuck toe, alza i ghjinochje, è cambia i fianchi in su è in daretu per una forma di "V" rovesciata per u cane discendente. Pedale fora i pedi stretch vitelli. Inhale per alzà i tacchi da u pavimentu è passà in avanti à posa alta in tavula. Exhale per trasfurmà i fianchi è torna in un cane discendente. (Per mudificà, chjappà i ghjinochje à u pianu durante u pianu.)
Piegà in avanti: Da u cane discendente, fate passi in avanti cù i pedi per ghjunghje davanti à u tappettu. Pause quì in una piega avanti per dui respiri. Lentamente arricate una vertebra à a volta per stà. Inspirate per alzà e bracce sopra, poi espirate, lancendu braccia in terra, pieghjendu u torsu sopra e cosce, tenendu i ghjinochji pianu pianu. Ripetite per trè respiri, poi vultate à una piega di riposu in avanti.
Vinyasa: Da a piega in avanti, inspirate per alzà à metà, allungendu a spina dritta in avanti, poi espirate per piegarle in avanti sopra le gambe. Ritorna in un cane affruntatu in giù, poi inspirate per trasfurmà in avanti à a postura di tavola. Exhale per calà lentamente u corpu à u pavimentu, mantenendu e palme da i lati è i gomiti strinti. Inspirate per alzà u pettu da u pavimentu, poi espirate per abbassà u pettu finu à u tappettu. Inspirate per alzà i fianchi è spinghje finu à u tavulinu, poi espirate per alzà i ghjinochje è sposta i fianchi in su è torna à u cane rivoltu in giù.
Torsione di u Canu Downward: Da u cane in discesa, caminate e mani torna circa 6 pollici. Spingi a manu manca in u pianu è alza a manu diritta, ghjunghje sin'à l'esterno di l'angolo di manca, rotannu e spalle ma mantenendu i fianchi quadrati. (Per mudificà, pigliate l'esternu di u vitellu o di a coscia.) Pigliate unu o dui respiri profondi, poi cambiate di latu è ripetite.
Posa di Locusta Legata:Da u cane discendente, passate in avanti à posa di tavula poi pianu pianu pianu inferiore à u pianu. Aghjunghjite e mani daretu à l'anche per intrecciate e mani cù i bracci dritti. (Per mudificà, tenite nantu à una cinghia o un asciugamanu cù e duie mani.) Inspirate per alzà u pettu da u pavimentu, poi espirate per calà lentamente a fronte à u tappettu. Repetite trè volte; nantu à l'ultimu ripertore, alza ancu i pedi da u pianu.
Warrior I à Humble Warrior: Da a locusta, appughjate nantu à a posa di a plancia è poi traslate e fianche in su è torna in un cane di punta à u bassu. Alzate u pede drittu versu u tettu, poi trascinate per passà trà e mani. Abbandunate u taccu di manca à a terra, assicurendu chì ci hè un spaziu horizontale trà l'alimentu destra è manca (cum'è s'ellu era nantu à i binari di a ferrovia). Alzate e bracce è u pettu in u guerrieru I, e bracce sopra è u pettu è l'anche rivolti in avanti sopra u ghjinochju davanti. Mantene dui respiri. Mantenendu e gambe in a stessa pusizione, intrecciate e mani daretu à u pirate (o aduprate una cinghia o un asciugamanu se hè necessariu), inspirate per apre u pettu, poi espirate per pieghje u pettu in avanti in linea cù a coscia anteriore è entrate in umile guerriera, ghjunghjendu i noccioli versu u spinu di a stanza. Inspirate per rinvià in u guerriero I, poi espirate per tornà à umile guerriero. Ripetite una volta di più. Pone e mani in u pavimentu da ogni latu di u pede dirittu, retrocede u pede dirittu per pone a tavula, sposta i fianchi ind'u ghjacaru discendente, è ripeti nantu à u latu sinistro.
Stretch Release Spalla: Da u guerrieru I, mette e mani nantu à u pianu à ogni latu di u pede drittu, fate un passu à u pede drittu à u pianu pianu, è poi u corpu in u pianu. Stende u bracciu manca à u latu in una pusizione di posta (gomitu in ligna cù a spalla è l'avambracciu parallele à u torsu; per mudificà, tene u bracciu cumpletamente allargatu à u latu), appughjà a palma destra in u pianu accantu à a spalla destra, è piegate u ghjinochju dirittu per ghjunghje à u pede drittu attraversu u torsu à u pianu à u latu manca di u corpu. Mantene per dui o trè respiri. Ritorna à u centru, poi ripetite da u latu oppostu.
Altru Nostru Alternativu: Venite à pusà in una pusizione à gambe incrociate, à pusà nantu à una manta o bloccu se vulete. Utilizendu a manu dritta, piazzate u pulgaru dirittu annantu à a narice diritta, u mezu è l'indice nantu à a fronte, è u dettu anulare nantu à a narice manca. Chiudite a narice destra cù u pollice, è inspirate per a narice sinistra. Chiudite a narice manca, poi liberate a narice destra, è espirate per a narice destra. Chiude a narice dritta è inhale per ripetiri. Cuntinuà per trè giri totali o per 30 secondi.
Stretching seduta: Pone a manu manca nantu à a coscia manca è lasciate l'arechja diritta versu a spalla diritta. Pone a manu dritta à u latu sinistro di a testa per allargà delicatamente u collu à u latu sinistro. Mantene per duie à trè respirazioni, poi ripetite da u latu oppostu. Inspirate per vultà à u centru è ghjunghje à e bracce sopra, poi calate e mani per pregà in u centru di u core.
Legs Up the Wall: Spostate versu un muru è mette a faccia in sopra cù i fianchi à pochi centimetri di distanza da u muru è e duie gambe stendenu à u muru. Estende e braccia à i lati. Mantene per quanti respiri chì vulete.
Shape Magazine, Nuvembre 2020