Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Cume l'Acidi Grassi à Catena Corta Affettanu a Salute è u Pesu - Nourrisson
Cume l'Acidi Grassi à Catena Corta Affettanu a Salute è u Pesu - Nourrisson

Cuntenutu

L'acidi grassi à catena corta sò prudutti da i batteri amichevuli in u vostru intestinu.

In fatti, sò a fonte principale di nutrimentu per e cellule in u vostru colon.

L'acidi grassi à catena corta ponu ancu ghjucà un rolu impurtante in salute è malatie.

Puderanu riduce u risicu di malatie infiammatorie, diabete di tip 2, obesità, malatie cardiache è altre condizioni ().

Questu articulu esplora cume l'acidi grassi à catena corta influenzanu a salute.

Chì sò l'Acidi Grassi à Catena Corta?

L'acidi grassi à catena corta sò acidi grassi cù menu di 6 atomi di carbonu (C) ().

Sò prudutti quandu i batteri intestinali amichevuli fermentanu a fibra in u vostru colon, è sò a fonte principale di energia per e cellule chì rivestenu u vostru colon.

Per questa ragione, ghjucanu un rolu impurtante in a salute di u colon ().

L'eccessi acidi grassi à catena corta sò aduprati per altre funzioni in u corpu. Per esempiu, ponu furnisce circa 10% di e vostre necessità calorie cutidiane ().

L'acidi grassi à catena corta sò ancu implicati in u metabolismu di nutrienti impurtanti cum'è carboidrati è grassu ().


Circa u 95% di l'acidi grassi à catena corta in u vostru corpu sò:

  • Acetatu (C2).
  • Propionatu (C3).
  • Butiratu (C4).

U Propionatu hè primuramente implicatu in a produzzione di glucosiu in u fegatu, mentre chì l'acetatu è u butirratu sò incorporati in altri acidi grassi è u colesterolu ().

Parechji fattori influenzanu a quantità di acidi grassi à catena corta in u vostru colon, cumprendu quanti microorganismi sò presenti, a fonte alimentaria è u tempu chì ci vole à manghjà per viaghjà per u vostru sistema digestivu ().

Linea di fondu:

L'acidi grassi à catena corta sò prudutti quandu a fibra hè fermentata in u colon. Agiscenu cum'è una fonte d'energia per e cellule chì rivestenu u colon.

Fonti Alimentarii d'Acidi Grassi à Catena Corta

Manghjà assai cibi ricchi di fibre, cum'è frutti, ligumi è legumi, hè ligatu à una crescita di l'acidi grassi à catena corta ().

Un studiu di l'individui 153 hà trovu associazioni positive trà un assunzione più alta di alimenti vegetali è livelli aumentati di acidi grassi à catena corta in feci (7).


Tuttavia, a quantità è u tippu di fibra chì manghjate influenza a cumpusizione di i batteri in u vostru intestinu, chì influenza ciò chì l'acidi grassi à catena corta sò produtti ().

Per esempiu, studii anu dimustratu chì manghjà più fibre aumenta a pruduzzione di butirratu, mentre a diminuzione di u consumu di fibre riduce a produzzione ().

I seguenti tipi di fibre sò megliu per a produzzione di acidi grassi à catena corta in u colon (,):

  • Inulin: Pudete ottene inulina da carciofi, agliu, porri, cipolle, granu, segale è asparagi.
  • Fructooligosaccharidi (FOS): I FOS si trovanu in parechji frutti è ligumi, cumprese banane, cipolle, agliu è asparagi.
  • Amido resistente: Pudete ottene amido resistente da cereali, orzu, risu, fasgioli, banane verdi, legumi è patate chì sò state cotte è poi raffreddate.
  • Pectina: E boni fonti di pectina includenu pomi, albicocche, carote, aranci è altri.
  • Arabinoxylan: Arabinoxylan si trova in i cereali. Per esempiu, hè a fibra più cumuna in crusca di granu, chì face circa 70% di u cuntenutu tutale di fibre.
  • Guar gomma: A gomma guar pò esse estratta da i fasgioli guar, chì sò legumi.

Alcuni tippi di furmagliu, burru è latte di vacca cuntenenu ancu piccule quantità di butiratu.


Linea di fondu:

L'alimenti ricchi di fibre, cum'è frutti, legumi, legumi è cereali integrali, incuraghjenu a produzzione d'acidi grassi à catena corta.

Acidi Grassi à Catena Corta è Disturbi Digestivi

L'acidi grassi à catena corta ponu esse benefichi contr'à certi disordini digestivi.

Per esempiu, u butirratu hà effetti antiinflamatori in l'intestinu ().

Diarrea

I vostri batteri intestinali trasformanu l'amido resistente è a pectina in acidi grassi à catena corta, è manghjà li hè statu dimustratu per riduce a diarrea in i zitelli (,).

Malatia Inflamatoria Intestinale

A colitis ulcerativa è a malatia di Crohn sò i dui tippi principali di malatie infiammatorie di l'intestione (IBD). Tramindui sò carattarizati da infiammazione cronica di l'intestinu.

Per via di e so proprietà antiinflamatorie, u butirratu hè statu adupratu per trattà entrambe queste condizioni.

Studii nantu à i topi anu dimustratu chì i supplementi di butiratu riducenu l'infiammazione di l'intestini, è i supplementi in acetatu avianu benefici simili. Inoltre, livelli più bassi di acidi grassi à catena corta sò stati ligati à peghju colite ulcerativa (,).

Studii umani suggerenu ancu chì l'acidi grassi à catena corta, in particulare u butirratu, ponu migliurà i sintomi di colite ulcerosa è di a malattia di Crohn (,,,).

Un studiu chì hà participatu 22 pazienti cun colite ulcerosa hà trovu chì cunsumà 60 grammi di crusca d'avena ogni ghjornu per 3 mesi hà miglioratu i sintomi ().

Un altru picculu studiu hà trovu chì i supplementi di butiratu anu purtatu miglioramenti clinichi è remissione in 53% di i malati di Crohn ().

Per i pazienti colite ulcerative, un clistere di acidi grassi à catena corta, duie volte à ghjornu per 6 settimane, hà aiutatu à riduce i sintomi di 13% ().

Linea di fondu:

L'acidi grassi à catena corta ponu riduce a diarrea è aiutà à trattà e malatie infiammatorie di l'intestinu.

Acidi Grassi à Catena Corta è Cancru di Colon

L'acidi grassi à catena corta ponu ghjucà un rollu chjave in a prevenzione è u trattamentu di certi tumori, principalmente cancru di colon (,,).

Studii di laburatoriu mostranu chì u butirratu aiuta à mantene sane e cellule di u colon, impedisce a crescita di e cellule tumorali è favurisce a distruzzione di e cellule tumorali in u colon (,,,).

Tuttavia, u meccanismu dietro questu ùn hè micca ben capitu (,,).

Parechji studii osservativi suggerenu un ligame trà diete ricche di fibre è un risicu riduttu di cancheru di colon. Parechji esperti suggerenu chì a produzzione di acidi grassi à catena corta pò esse in parte responsabile di questu (,).

Alcuni studii annantu à l'animali riportanu ancu un ligame pusitivu trà diete ricche di fibre è un risicu riduttu di cancheru di colon (,).

In un studiu, i topi nantu à una dieta ricca di fibre, chì e so viscere cuntenenu batteri chì producenu butirrati, anu ottenutu 75% di tumori in menu chè i topi chì ùn avianu micca i batteri ().

Curiosamente, a dieta ricca di fibre sola - senza i batteri per fà u butiratu - ùn hà micca avutu effetti protettivi contr'à u cancheru di u colon. Una dieta bassa in fibre - ancu cù i batteri chì producenu butirrati - era ancu inefficace ().

Questu suggerisce chì i benefici anti-cancru esistenu solu quandu una dieta ricca di fibre hè cumbinata cù i batteri curretti in l'intestinu.

Tuttavia, studii umani furniscenu risultati misti. Alcuni indicanu una cunnessione tra diete ricche di fibre è risicu riduttu di cancheru, mentre chì altri ùn trovanu alcun ligame (,,,).

Eppuru, sti studii ùn anu micca guardatu in i batteri intestinali, è e differenze individuali in i batteri intestinali ponu ghjucà un rolu.

Linea di fondu:

L'acidi grassi à catena corta sò stati dimustrati per prutegge contra u cancheru di u colonu in studii animali è di laburatoriu. Tuttavia, più ricerca hè necessaria.

Acidi Grassi à Catena Corta è Diabete

Una rivista di l'evidenza hà dettu chì u butirratu pò avè effetti pusitivi sia in animali sia in umani cun diabete di tip 2 ().

A listessa rivista hà ancu messu in risaltu chì pare esse un sbilanciu in i microorganismi intestinali in e persone cun diabete (,).

L'acidi grassi à catena corta sò stati dimustrati per aumentà l'attività enzimatica in u fegatu è u tessutu musculare, dendu à un megliu cuntrollu di u zuccherinu in sangue (

In studii animali, i supplementi in acetatu è propionate anu miglioratu i livelli di zuccheru in sangue in topi diabetichi è topi normali (,,).

Eppuru ci sò menu studii chì participanu à e persone, è i risultati sò misti.

Un studiu hà trovu chì i supplementi di propionatu anu riduttu i livelli di zuccheru in sangue, ma un altru studiu hà trovu chì i supplementi di acidi grassi à catena corta ùn anu micca influenzatu significativamente u cuntrollu di u zuccherinu in sangue in persone sane (,).

Unepochi di studii umani anu segnalatu ancu associi trà fibre fermentabili è migliurà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue è a sensibilità à l'insulina (,).

Eppuru questu effettu hè generalmente vistu solu in l'individui chì sò in sovrappesu o resistenti à l'insulina, è micca in individui sani (,,).

Linea di fondu:

L'acidi grassi à catena corta parenu aiutà à regulà i livelli di zuccheru in sangue, soprattuttu per e persone chì sò diabetiche o resistenti à l'insulina.

Acidi Grassi à Catena Corta è Perdita di Peso

A cumpusizione di microorganismi in l'intestinu pò influenzà l'assorbimentu di nutrienti è a regulazione di l'energia, influenzendu cusì u sviluppu di l'obesità (,).

I studii anu dimostratu chì l'acidi grassi à catena corta regulanu ancu u metabolismu di u grassu aumentendu a combustione di grassu è diminuendu l'archiviazione di grassu ().

Quandu accade, a quantità di acidi grassi liberi in u sangue hè ridutta, è pò ancu aiutà à prutegge contra l'aumentu di pesu (,,,).

Parechji studii animali anu esaminatu questu effettu. Dopu un trattamentu di 5 settimane cù butirratu, i topi obesi anu persu 10,2% di u so pesu uriginale originale, è u grassu corporeu hè statu riduttu di 10%. In topi, i supplementi in acetatu anu riduttu a conservazione di grassu (,).

Tuttavia, l'evidenza chì lega l'acidi grassi à catena corta à a perdita di pesu si basa principalmente in studii animali è in provette.

Linea di fondu:

Studii in animali è in provette indicanu chì l'acidi grassi à catena corta ponu aiutà à prevene è curà l'obesità. Tuttavia, studii umani sò necessarii.

Acidi Grassi à Catena Corta è Salute Cardiaca

Parechji studii osservativi anu ligatu diete ricche di fibre à un risicu riduttu di malatie cardiache.

Tuttavia, a forza di sta associazione dipende spessu da u tippu di fibre è da a fonte ().

In l'omu, l'ingaghjamentu di fibre hè statu ancu ligatu à una inflammazione ridutta ().

Una di e ragioni per chì a fibra riduce u risicu di malatie cardiache pò esse dovuta à a produzzione di acidi grassi à catena corta in u colon (,,).

Studii nantu à l'animali è l'omu anu segnalatu chì l'acidi grassi à catena corta riducevanu i livelli di colesterolu (,,,,).

U butirratu hè pensatu per interagisce cù geni chjave chì facenu u colesterolu, possibbilmente riducendu a produzzione di colesterolu ().

Per esempiu, a produzzione di colesterolu hè diminuita in i fegati di i topi chì anu datu supplementi di propionatu. L'acidu aceticu hà ancu riduttu i livelli di colesterolu in i topi (,,).

Stu listessu effettu hè statu vistu in l'omi obesi, cum'è l'acetatu in l'acitu hà diminuitu a quantità di colesterolu in eccessu in u sangue ().

Linea di fondu:

L'acidi grassi à catena corta ponu diminuì u risicu di malatie cardiache riducendu l'infiammazione è bloccendu a produzzione di colesterolu.

Duvete Pigliate un Supplementu?

I supplementi à acidi grassi à catena corta si trovanu più cumunemente cum'è sali di l'acidu butirricu.

Quessi sò generalmente chjamati sodiu, potassiu, calciu o magnesiu butirratu. Sò facilmente dispunibili in ligna o senza ricetta.

Tuttavia, i supplementi ùn ponu micca esse u megliu modu per aumentà i vostri livelli di acidi grassi à catena corta. I supplementi di butiratu sò assorbiti prima ch'elli ghjunghinu à u colon, di solitu in l'intestinu tenue, ciò chì significa chì tutti i benefici per e cellule di colon saranu persi.

Inoltre, ci hè assai poca evidenza scientifica circa l'efficacità di i supplementi di acidi grassi à catena corta.

U Butiratu ghjunghje megliu à u colonu quandu hè fermentatu da fibra. Dunque, aumentà a quantità di alimenti ricchi di fibre in a vostra dieta hè probabilmente un modu assai megliu per migliurà i vostri livelli di acidi grassi à catena corta.

Linea di fondu:

Manghjà alimenti ricchi di fibre hè u megliu modu per aumentà i livelli di acidi grassi à catena corta, postu chì i supplementi sò assorbiti prima di ghjunghje à u colon.

Piglia Messaghju in Casa

A causa di e so proprietà antiinflamatorie è anticancerose, hè prubabile chì l'acidi grassi à catena corta anu una vasta gamma di effetti benefici nantu à u vostru corpu.

Una cosa hè certa: curà i vostri batteri intestinali amichevuli pò purtà à una mansa di benefici per a salute.

U megliu modu per alimentà i boni batteri in u vostru intestinu hè di manghjà assai alimenti ricchi di fibre fermentabili.

Populari Nantu À U Situ

Serena Williams hà lanciatu un prugramma di Mentoriu per i Ghjovani Atleti In Instagram

Serena Williams hà lanciatu un prugramma di Mentoriu per i Ghjovani Atleti In Instagram

Quandu erena William hà per u un Open di i tati Uniti à l'iniziu di ta ettimana à Caty McNally, una tar di tenni di 17 anni, u campione di u Grand lam ùn hà micca minatu e...
Chì Cibi da Manghjà-è da Evità-Sì Suffre di Endometriosi

Chì Cibi da Manghjà-è da Evità-Sì Suffre di Endometriosi

è ite una di e 200 milioni di donne in u mondu cun endometrio i, hè probabilmente fru trante familiarità cù u o dulore è u ri icu d'infertilità. U cuntrollu di na ci...