Duvete Lavorà duie volte à ghjornu?
Cuntenutu
Adriana Lima's hà pigliatu un pocu di calore di pocu tempu per revelà u pianu di allenamentu estremu è di dieta ch'ella passa ogni annu prima di l'annuale Victoria's Secret Fashion Show. Per novi ghjorni prima di u spettaculu, ùn cunsuma nunda, ma liquidi, cumpresi i batti di prutezione, è beie un gallone d'acqua per ghjornu. 12 ore prima di u spettaculu, ùn manghja nè beie nunda, nè acqua. In più di tuttu ciò, hà dettu recentemente U Telegrafu ch'ella hà travagliatu cù un entrenatore persunale, è dopu un mese prima di u spettaculu, hà aumentatu i so allenamenti (chì includenu pugilatu, saltà a corda è sollevamentu di pesi) à duie volte à ghjornu.
Avemu parlatu cù u duttore Mike Roussell, PhD, nantu à a so dieta è avemu avutu i so feedback nantu à se hè sana o micca, ma chì ne dici di i so allenamenti? Avemu parlatu cù Amy Hendel, un assistente medico registratu è autore di I 4 Abitudini di Famiglie Sane, per avè a so perspettiva di travaglià duie volte à ghjornu. U vermentu? Hè sanu, se fate bè.
"Ùn puderebbe micca cunsigliarle di travaglià duie volte à ghjornu ogni ghjornu", dice Hendel. "Chì pò esse sopra. Ma hè ragiunevule per qualchissia, in particulare qualchissia chì puderia esse abbastanza sedentaria per a maiò parte di u ghjornu per mette in dui allenamenti per ghjornu, dì un allenamentu cardio in a mattina, è una sessione di yoga o una longa camminata dopu a sera. "
Sicondu Hendel, u più impurtante da ricurdà di travaglià parechje volte à ghjornu hè chì u vostru corpu abbia bisognu di carburante. Ùn ci hè nunda intrinsecamente malsanu di travaglià duie volte à ghjornu, se u sustegnu cù a quantità ghjusta di nutrienti è calori.
"E proteine è i carboidrati diventanu estremamente impurtanti", dice ella. "A proteina sustene l'edificazione di a massa musculare, è ancu ti sazia è ti mantene pienu per un bellu pezzu, mentre chì i carbuidrati vi danu l'energia chì avete bisognu di travaglià".
In u casu di Lima, senza parlà cun ella o cù u so nutrizzionista, hè impussibile di dì se stava ottenendu o micca u megliu da i so allenamenti.
"I ghjovani sò assai resistenti", dice Hendel. "Ma femu danni à i nostri corpi cù u tempu, è se ella intraprende sta dieta annu dopu annu per quantu ella modella, cumulativamente, puderia fà qualchì dannu".