Chì ghjè u significatu di i culori in cromoterapia

Cuntenutu
A cromoterapia, cunnisciuta ancu cum'è terapia di culori, hè una terapia alternativa induve i culori di basa cum'è rossu, aranciu, giallu, verde, turchinu o viulettu sò aduprati per aiutà à trattà certe malatie.
In cromoterapia, ogni culore hà vibrazioni specifiche è pruprietà terapeutiche, chì aiutanu u paziente à cunnosce è esplorà u so internu, influenzendu u sistema nervosu, secondu l'ubbiettivi di u trattamentu.
Scopre i benefici di a cromoterapia.
À chì serve ogni culore
In cromoterapia ogni culore hà un scopu diversu, essendu adupratu in e situazioni seguenti:
1. Rossu
U Rossu hè un culore primariu cù pruprietà stimulanti chì, adupratu currettamente, attiva i 5 sensi, u sistema nervosu centrale, u fegatu è cuntribuisce à a pruduzzione sana di globuli rossi è di emoglobina.
2. Aranciu
L'aranciu hè un culore chì deriva da a junzione trà giallu è rossu è aumenta l'energia di i pulmoni è di u stomacu, aiutendu ancu à trattà a nausea. Pò aumentà u polsu, stimulà a tiroide è a crescita di l'osse, producendu energia chì si sparghje in tuttu u corpu.
3. Giallu
U giallu hè un culore chì tonifica i musculi, attiva i nodi linfatichi è migliora u sistema digestivu, stimulendu l'intestini, u pancreas è i fluidi digestivi. Hè cunsideratu purificatore è quandu hè adupratu bè, aiuta à eliminà tossine è parassiti da u trattu digestivu. Inoltre, cuntribuisce ancu à l'eliminazione di l'imperfezzioni di a pelle è agisce cum'è purificatore di sangue. U culore giallu pò ancu aiutà à migliurà i stati di depressione, apatia è scuragimentu.
4. Verde
U verde hè u culore u più abbundante di a pianeta, prisente in a vegetazione è cuntribuisce à alleviare a tensione, equilibrendu u cervellu è stimulendu a ghiandula pituitaria, chì controlla tutte l'altre ghiandole di u corpu. Hè un culore stabilizante per disfunzioni croniche è acute, è hè u più adupratu per alleviare i raffreddori è l'influenza è curà e infezioni.
5. Turchinu
U Blu aiuta à eliminà e tossine attraversu a respirazione, stimulendu i puteri intuitivi è custruendu a vitalità. Inoltre, allevia l'irritazione, prurite è dolore di e condizioni di a pelle, allevia a febbre è l'infiammazione è attiva a glàndula pineale.
6. Viulettu
A viuletta cuntribuisce à u cuntrollu di a fame interferendu cù u metabolismu, aiutendu à calmà l'organi di u corpu, rilassendu i musculi, cumpresu u core, è aiutendu à luttà contr'à e infezioni. Contribuisce ancu à a purificazione di sangue, è hè un tranquilizante adupratu in meditazione, sonnu è per alleviare u dolore.