Sindrome di a Scimità
Cuntenutu
A Sindrome di Scimitarie hè una malattia rara è nasce per via di a presenza di una vena pulmonaria, furmata cum'è una spada turca chjamata scimitarra, chì drena u pulmone dirittu in a vena cava inferiore invece di l'atrium di sinistra.
U cambiamentu di a forma di a vena provoca cambiamenti in a dimensione di u pulmone ghjustu, aumentu di a forza di cuntrazione di u core, deviazione di u core à u latu dirittu, diminuzione di l'arteria pulmonaria destra è circolazione sanguigna anormale à a destra pulmone.
A gravità di a Sindrome di Scimitar varieghja da l'individuu à l'individuu, cù i pazienti chì anu a malatia ma ùn manifestanu alcun segnu o sintumu per tutta a so vita è altri individui chì anu prublemi di salute gravi cum'è l'ipertensione pulmonare, chì pò purtà à a morte.
Sintomi di Sindrome di Scimitarie
I sintomi di a Sindrome di Scimitar ponu esse:
- Mancanza di respira;
- A pelle purpura per mancanza d'ossigenu;
- Dolore di pettu;
- Stanchezza;
- Sturdimentu;
- Flegma di sangue;
- Puntura;
- Insuffisienza cardiaca.
U diagnosticu di a Sindrome di Scimitarie hè fattu da esami cume a radiografia di u torace, a tomografia computerizata è l'angiografia chì permette di identificà cambiamenti in a forma di l'arteria pulmonaria.
Trattamentu di a Sindrome di Scimitarie
U trattamentu di a Sindrome di Scimitar hè custituitu da una chirurgia chì redirige a vena pulmonaria anomala da a vena cava inferiore à l'atrium sinistro di u core, normalizendu u drenaghju di u pulmone.
U trattamentu deve esse realizatu solu quandu ci hè guasi una deviazione totale di sangue da a vena pulmonaria destra à a vena cava inferiore o in casu di ipertensione pulmonare.
Ligame utile:
Sistema cardiovascular