Sindrome di Korsakoff
Cuntenutu
Sindrome di Korsakoff, o Sindrome di Wernicke-Korsakoff, Hè un disordine neurologicu chì hè caratterizatu da amnesia di l'individui, disorientazione è prublemi oculari.
U principale cause di a Sindrome di Korsakoff sò a mancanza di vitamina B1 è alcolismu, postu chì l'alcol altera l'assorbimentu di vitamina B in u corpu. E ferite à a testa, inalazione di monossidu di carbonu è infezioni virali ponu ancu causà stu sindrome.
U U sindrome di Korsakoff hè curabilein ogni casu, se ùn ci hè micca interruzzione di l'alcolismu, sta malattia pò diventà fatale.
Sintomi di a Sindrome di Korsakoff
I sintomi principali di u sindrome di Korsakoff sò una perdita parziale o totale di memoria, paralisi di i musculi oculari è movimenti musculari incontrollati. Altri sintomi ponu esse:
- Muvimenti ochji veloci è incontrollabili;
- Doppia visione;
- Emorragia in l'ochju;
- Strabismu;
- Cammendu lentu è micca coordinatu;
- Cunfusione mentale;
- Alucinazioni;
- Apatia;
- Difficultà per cumunicà.
O diagnosticu di a Sindrome di Korsakoff si face attraversu l'analisi di i sintomi presentati da u paziente, analisi di sangue, test di urina, esame di u fluidu encefalorracuquidianu è risonanza magnetica.
Trattamentu di a Sindrome di Korsakoff
U trattamentu di a Sindrome di Korsakoff, in crisi acute, consiste in l'ingestione di tiamina o vitamina B1, in a dose di 50-100 mg, per iniezione in e vene, in l'ospedale. Quandu hè fattu, i sintomi di paralisi di i musculi oculari, cunfusione mentale è movimenti micca coordinati sò generalmente inversi, è ancu l'amnesia hè impedita. Hè impurtante, in i mesi dopu à a crisa, chì u paziente continui à piglià supplementi di vitamina B1 per via orale.
In certi casi, a supplementazione cù altre sostanze, cume u magnesiu è u potassiu, pò esse necessaria, soprattuttu in individui alcolichi.