Sindrome di Munchausen: chì hè, cumu identificallu è trattallu
Cuntenutu
- Cumu identificà u sindrome di Munchausen
- Cosa hè a sindrome di Munchausen per proxy
- Cumu hè fattu u trattamentu
U sindromu di Munchausen, cunnisciutu ancu cum'è disordine fattivu, hè un disordine psiculugicu in u quale a persona simula sintomi o forza l'insorgenza di a malatia. E persone cun stu tippu di sindrome inventanu ripetutamente malatie è spessu passanu da ospedale in ospedale in cerca di trattamentu. Inoltre, i pazienti cù a sindrome anu generalmente cunniscenza di e pratiche mediche, pudendu manipulà a so cura per esse ospedalizati è sottumessi à testi, trattamenti è ancu interventi chirurgichi maiò.
U diagnosticu di a sindrome di Munchausen hè fattu basatu annantu à l'osservazione di u cumpurtamentu di a persona, in più di l'esecuzione di testi chì provanu l'assenza di a malattia cumunicata da a persona. Inoltre, hè impurtante identificà a causa di u disordine, perchè hè pussibule chì u trattamentu pò esse iniziatu in modu più efficace.
Cumu identificà u sindrome di Munchausen
Unu di i segni più caratteristici di a sindrome di Munchausen hè a visita ripetuta à l'ospedale cù segnalazioni di segni è sintomi di malatie chì finiscenu per ùn esse dimustrate per mezu di esami medichi, sia fisici sia imaghjini è di laboratorio. Altri segni chì ponu esse cunsiderati in l'identificazione di u sindrome di Munchausen sò:
- Storia medica è persunale cù poca o nisuna cuerenza;
- Andà in sfarenti ospedali o fà appuntamenti cù parechji duttori;
- Bisognu à fà testi per diagnosticà a malattia;
- Ampia cunniscenza nantu à a malatia è u prucessu di diagnosi è trattamentu
Cum'è u scopu di e persone cun a sindrome hè di cunvince a squadra medica di fà testi è procedure per trattà a malattia, finiscenu per studià a malattia in questione in profondità, chì cusì ponu ripruduce megliu i sintomi di a malattia è discute a situazione cù u duttore, essendu più prubabile di passà à procedure mediche
Cosa hè a sindrome di Munchausen per proxy
U sindrome di Munchausen per proxy, chjamatu ancu sindromu di Munchausen sustitutu, si verifica quandu a persona simula o crea i sintomi di a malattia in un'altra persona, spessu in i zitelli cù i quali anu un cuntattu frequente. Cusì, sti zitelli sò spessu purtati à l'uspidale o sottumessi à trattamentu chì a persona cun u sindromu crede hè efficiente.
Hè impurtante chì sti zitelli sianu valutati da u duttore per verificà s'elli anu una malattia o micca, è, in casu negativu, a raccomandazione hè chì u zitellu sia cacciatu da a persona cù a sindrome, postu chì stu tipu di cumpurtamentu hè cunsideratu abusu di i zitelli .
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per u sindrome di Munchausen varieghja secondu u diagnosticu, perchè u sindromu pò esse attivatu da altri disordini psicologichi, cum'è ansietà, umore, disordine di a personalità è depressione. Cusì, secondu a causa, hè pussibule di inizià u trattamentu più adattu, cù a pussibilità sia di psicoterapia sia di usu di medicazione.